Jump to content

denk denk

Recommended Posts

Geplaatst door demon:

moeilijk he gerrit dat lezen

Begrijpbaar lezen is lastig. Zeker zonder al die verhelderende leestekens die ze ooit hebben uitgevonden. :P:P:D;)

BTW: Ik bekvecht liever met Demon dan met Gerrit. De opmerkingen van Demon hebben tenminste nog iets humoristisch :D;)

Je weet elke keer opnieuw de essentie van de topic om zeep te helpen en dat ook nog zonder grof te worden

ja maar deze essentie was toch al onzin dus daar is weinig aan verloren gegaan

en dat zonder grof te worden ja

ben door de week al grof genoeg dus dat hoef ik weekends niet meer te doen

het antwoord sloeg ook meer op de "Analoogvirus"-topic dan op deze, maar het feit blijft.

Zoals je ziet zijn er de laatste tijd wel een aantal gasten bij gekomen die aktief meedoen op dit forum. De meesten zijn wel aardig en geven vaak goeie en leuke antwoorden, maar er is er eentje bij die de snapper kapot heeft. Volgens mij heeft hij deze topic gestart eek.gif:P:D

Hai Gerrit,

In Afghanistan hebben ze ook een meningsverschil.

Persoonlijk vind ik dat je een ruzieachtige stijl hebt. We zijn hier allemaal met onze hobby bezig en hebben daar gewoon lol van (ook om het af en toe niet met elkaar eens te zijn). Elkaar afkraken en de politiek erbij halen maakt het allemaal niet leuker.

Overigens vond ik Brave New World een uitstekend boek. Net als 1984 geeft het een visie op de na-oorlogse toekomst. Leuk om te zien wat van dit cultuurpessimisme gekomen is.

Hai Gerrit,

Ik ben er wel wijzer van geworden. Noem eens een paar titels van boeken waar jij wijzer van bent geworden.

Als je overigens een goed boek zoekt probeer eens "de walging" van Sartre, misschien kan je wel iets leren van de hoofdpersoon .

Jongens hou eens op!!

Begint vervelend te worden.

Dit is geen site over sociale vaardigheden maar over audio!!!!

beuh

Geplaatst door Ome Henk:

...en Frankrijk was/is het enige land dat reeds aan het Kyoto-verdrag voldeed...    :rolleyes:

Uhhh, nee. Dit lag niet aan de Franse autoos...    eek.gif

Dat hele land staat vol met kerncentrales, geen wonder.

Richard

• 2 weeks later...