Audiopaul Posted 5 november 2003 Report Share Posted 5 november 2003 Geplaatst door Sherwin: Wat zou er gebeuren als je Andre en Jasper in 1 hokje zet van 1 m2 ?? Mvgr, Sherwin Wil je niet zulke enge dingen typen, Sherwin! Wanneer gaat ons ruzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 5 november 2003 Report Share Posted 5 november 2003 Geplaatst door JSA:zooooooooooooooooveel beter, snapie? Niet beter dus, ze zijn alleen maar anders Hoe zou je dat ook moeten horen met zo'n Vincent straalkachel, zelfbouw speakertjes en Yamaha cq Proceed cdspeler (die allebei niet voldoen volgens JSA zelf bij Masuji) .... Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 5 november 2003 Report Share Posted 5 november 2003 Geplaatst door Kermit:Dan zit Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 5 november 2003 Report Share Posted 5 november 2003 Geplaatst door Audiopaul: On top? Nee, er bovenop natuurlijk Zelfs met mijn bescheiden gewicht is hij zo plat gedrukt Na de senseo-sessie in Den Haag moesten we JSA aan z'n benen vast houden, want hij waaide weg Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 5 november 2003 Report Share Posted 5 november 2003 Geplaatst door Martin: Bas, Het ziet er giga-profi uit. Kun je wat meer informatie geven over merk, type, prijs en leverancier van de kabel die je gebruikt? Ik begrijp dat het een kabel is waarbij de aders door lucht zijn gescheiden? Beste Martin, Deze kabel is voor de consument niet te krijgen. Deze leverancier heeft me in het begin erg veel moeite gekost om zaken mee te doen. Alleen als erkend pro-audio bedrijf kun je bij ze krijgen, en dan nog gaat het alleen per klos van 100 meter. Uiteraard verkoop ik deze kabel wel los per meter. Maar het ziet er dan niet zo stoer uit zoals op de foto. Daar zit toch veel handwerk in, en heb je goede gereedschappen voor nodig. Je hebt ook verschillende uitvoeringen van deze kabel. Zelfs tot 16 aders aan toe. Om de Capaciteit niet te groot te maken heb ik gekozen voor de 4 aderige kabels. Ook zijn ze te krijgen met een teflon huls in het midden. Deze kabel heeft als bijzonderheid dat de aders in de buitenmantel zijn gegoten, en daardoor ontstaat er in het midden deels een luchtkern. Ik heb met veel verschillende kabels ge-experimenteerd. De teflon versie, de 16 aderige versie etc. Dit is toch de definitieve versie die ik voor highend audio prefereer. Hij is gewoon ontzettend goed!. Bij ons compleet afgemonteerd. per set van 2,5 meter kost hij introductie 100 Eur. Dit is incl. arbeid, onderdelen etc. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 5 november 2003 Report Share Posted 5 november 2003 Henk, iets voor jou Samen met wat netsnoertjes Dan heb je Bass genoeg iig Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 5 november 2003 Report Share Posted 5 november 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 5 november 2003 Report Share Posted 5 november 2003 Geplaatst door Geerdie: Hahahahahaha.....ga door, ga door..... Natuurlijk ga ik door Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 5 november 2003 Report Share Posted 5 november 2003 Geplaatst door Ome Henk: Je weet het niet, je weet het niet... Als er nu eens een proefexemplaar zou zijn van 3 meter per kant en er een oplossing bij zit voor m'n bi-wire aansluitingen... Beste Henk, Stuur me een mailtje, en je krijgt een proef (bi-wire) setje! Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 5 november 2003 Report Share Posted 5 november 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 5 november 2003 Report Share Posted 5 november 2003 ja jasper , als je de mensen leert kennen , ga je van de beesten houden . andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 5 november 2003 Report Share Posted 5 november 2003 Da's dan jammer voor hem maar ben blij dat ik die teef niet ben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 6 november 2003 Report Share Posted 6 november 2003 Beste, Graag wil ik eenmalig van de gelegenheid gebruik maken de mensen erop te attenderen dat wij nog veel meer Highend (audio kabels) op proffesionele basis maken. Veel custom made, maar ook hoogwaardige interlinks etc. Ook bestaande interlinks van welk type dan ook kunnen we modifceren, inkorten etc. Dit is al heel lang, maar heb er nooit veel over gezegd op het forum. Nu voor eenmaal dan eens! Een opgeknapte Yamamura Onze Eigen HS2 line (wordt nu opgevolgd) Rechtsboven: 3 Titanexen in een 32 Ampere EEC stekker, die 3 krells voeden. Door het midden: HS2 biwire, die twee krells voedt uit een pre uitgang. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 6 november 2003 Report Share Posted 6 november 2003 je komt nog eens wat tegen, maar het embleem kan dr maar van een zijn http://www.hear.nl/cgi-bin/2003/classifieds/classifieds .cgi?search_and_display_db_button=on&db_id=27013&query=retrieval://http://www.hear.nl/cgi-bin/2003/cla...query=retrieval://http://www.hear.nl/cgi-bin/2003/cla...query=retrieval maar lekker kleurtje, dat blauwe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 6 november 2003 Report Share Posted 6 november 2003 Geplaatst door JSA:je komt nog eens wat tegen, maar het embleem kan dr maar van een zijn http://www.hear.nl/cgi-bin/2003/classifieds/classifieds .cgi?search_and_display_db_button=on&db_id=27013&query=retrieval://http://www.hear.nl/cgi-bin/2003/cla...query=retrieval://http://www.hear.nl/cgi-bin/2003/cla...query=retrieval maar lekker kleurtje, dat blauwe hahahaha. De desbetreffende persoon ken ik niet, maar die Yamamura is ook ooit bij mij geweest, nadat hij aan gort was getrokken . Voor dee mensen die Yamamure helemaal het einde vinden is dat wel een buitenkans. De kabel is helemaal opnieuw gestript, gesoldeerd en afgewerkt, met de vergulde Neutrik XLR pluggen. Het probleem met de fabriek af Yamamura's is dat ze veel te stug zijn. Een XLR past maar op een manier, dus moet de dikke kabel enorm gewrongen om te passen. Met het scherpe interne staalplaatje en de zeer slechte koude las solderingen gaan ze er allemaal een keer aan, vroeg of laat. Niets voor niets heb ik in een jaar al 4 Yamamura's met defecten opgeknapt. Er was dus ook geen andere mogelijkheid dan de kabel wentbaarder te maken 1 cm voor de XLR. Ziet er weliswaar minder mooi uit, maar zo gaan ze tenminste niet kapot. De door mij getoonde versie's met RCA had dat niet nodig, want een RCA gaat er in alle 380 graden positie's in. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 6 november 2003 Report Share Posted 6 november 2003 Geplaatst door erik klijnsmit:ja jasper , als je de mensen leert kennen , ga je van de beesten houden . andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 6 november 2003 Report Share Posted 6 november 2003 Dat vroeg ik me al af waarom je dat zo gedaan had. Ziet er misschien wat minder mooi uit, maar als 'ie maar doet wat 'ie moet doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 6 november 2003 Report Share Posted 6 november 2003 Kappeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnn!!!!!! . Jullie verzieken mijn commercial post :D. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 6 november 2003 Report Share Posted 6 november 2003 Geplaatst door Sebastiaan de vries:Kappeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnn!!!!!! . Jullie verzieken mijn commercial post . Groeten, Bas Fijne reclame maak je ook voor de Yamamura's, dat kun je best beter brengen Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 6 november 2003 Report Share Posted 6 november 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 6 november 2003 Report Share Posted 6 november 2003 bas, je ls-kabels waar je mij de foto's van had gestuurd en die ook in dit topic staan, zijn dat die met teflon buis erin?? Groeten Game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted 6 november 2003 Report Share Posted 6 november 2003 Geplaatst door Sebastiaan de vries:De door mij getoonde versie's met RCA had dat niet nodig, want een RCA gaat er in alle 380 graden positie's in. Groeten, Bas Nu snap ik dat die kabels zo geweldig zijn ... je krijgt gewoon 20 graden extra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 6 november 2003 Report Share Posted 6 november 2003 Geplaatst door Sebastiaan de vries:Kappeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnn!!!!!! . Jullie verzieken mijn commercial post . Groeten, Bas ik hoef ze toch niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 6 november 2003 Report Share Posted 6 november 2003 Geplaatst door Peter B: Nu snap ik dat die kabels zo geweldig zijn ... je krijgt gewoon 20 graden extra! Ja ja, grapjes maken he Nee, Bas heeft voor die kabelontwikkeling een speciale hoekverdeling uitgedokterd. Naast degs, rads en grads zijn er nu ook (audiofiele) "brads" (380 brads per 2 pi rad ) Snappie ... ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 6 november 2003 Report Share Posted 6 november 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: ik hoef ze toch niet En al zou je ze willen, je kreeg ze ook niet . Peter, Voordat mensen weer gekke dingen denken over graden. Ik bedoelde niet sover de electrische fase ofzo, maar de hoek waarmee je een plug kan aansluiten. Bij een XLR kan dat maar op een manier, en dat is een probleem voor de stugge Yamamura. Met een RCA, kun je hem aangesloten 380 graden draaien, zodat je de kabel niet geforceerd hoeft te buigen, dat bedoelde ik ermee . Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts