Jump to content

Gezeik over luidsprekerkabels.....

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Kennelijk moet je ervoor geleerd hebben om geen verschil te kunnen horen :rolleyes: (oh ja, het placebo-effect werkt trouwens ook andersom ;) )

Zie jij er een beetje snel uit Bas :unsure: , want anders vertrouw ik je niet blind hoor :blink:

Bas....????

die steekt keurig in het pak en prachtig gepoetste schoenen met z'n haren glimmend in de gel.... :rolleyes:

:eek:

Sinds wanneer dat ? :unsure:;)

Om de zaak duidelijk te maken, zeg maar....

:D

(...) Laat mij maar nuchter oprecht en enthousiast zijn.......... :D (...)

Beste Bas,

Je hebt recentelijk beweerd dat

- electronen bij laagfrequent signaal hoorbaar problemen hebben met het nemen van haakse bochten;

- een (RCA) connector met een naar voren uitstekende centrale pluspen bij wisselstroom een fasefout zou opleveren t.o.v. de minkraag...

Wanneer beg

(...) Laat mij maar nuchter oprecht en enthousiast zijn.......... :D (...)

Beste Bas,

Je hebt recentelijk beweerd dat

- electronen bij laagfrequent signaal hoorbaar problemen hebben met het nemen van haakse bochten;

- een (RCA) connector met een naar voren uitstekende centrale pluspen bij wisselstroom een fasefout zou opleveren t.o.v. de minkraag...

Wanneer beg

De vraag is niet of Bas al of niet nuchter is maar of er verschillen tussen kabels hoorbaar. Wat was het nu weer: in de wetenschap moet alles falsifieerbaar en veriefeerbaar zijn. Wat dat betreft heeft deze prof nog geen wetenschap bedreven.