Haudio Posted 15 januari 2001 Report Share Posted 15 januari 2001 Beste Allemaal, Probleem !!! Audioscript is bankroet , zeer spijtig Thorens is ook bankroet , ook spijtig Maar de Importeur heeft geen snaren meer! Thorens Duitsland ook niet en Thorens Zwitserland ook niet. Hoe kom ik nu nog aan een snaar voor mijn Thorens??? Zonde om zo'n platenspeler weg te gooien !! Met vriendelijke groet, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jeroen Leeflang Posted 15 januari 2001 Report Share Posted 15 januari 2001 Was Audioscript niet de importeur van Tannoy, B&W, NAD, REL, Van den Hul en nog meer merken hier in Nerderland? Dan heeft mijn ex-werkgever namelijk een probleempje. Hij was namelijk dealer van bovenstaande merken en haalde volgens mij alles daar vandaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 15 januari 2001 Author Report Share Posted 15 januari 2001 Beste Jeroen, De importeur Audioscript was Importeur van de merken: B & W,Sphinx,AKG,Genelec,Thorens,Transrotor,Stanton,Monitor Audio,vroeger Luxman. De Importeur van Tannoy,Rel,Myryad,Atacama,en verschillende andere merken dit is Tannoy Nederland. De Importeur van jou DD AC 1 = Penholt b.v. hier kun je ook terecht voor dealers van Denon deze geven ook service, ondersteuning bij problemen (garantie) en hebben onderdelen op voorraad als er iets mis mocht gaan. Met vriendelijke groet, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jeroen Leeflang Posted 16 januari 2001 Report Share Posted 16 januari 2001 Dan heeft mijn ex-wekgever iets minder pech dan ik dacht. Hij levert namelijk alleen Sony, NAD, B&W, Tannoy, REL, iets van Dali en Van Den Hull. Moet ie alleen een ander zoeken voor B&W. Heb jij ervaring met de A1SE? Is dit een goede optie, of kan ik beter enkele jaren doorsparen en voor Aqures of misschien Arcam of Proceed gaan. Bedankt voor de reply. Jeroen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 16 januari 2001 Author Report Share Posted 16 januari 2001 Beste Jeroen, Arcam is ook erg goed ( muzikaal) Proceed is beter maar ook een betere prijs. En als je wacht kun je vaak blijven wachten tot er misschien iets komt wat je aanstaat wat misschien nooit komt. Maar als ik jou was zou ik op dit moment nog geen knopen doorhakken als ik jou was omdat je nog niet weet wat je wilt. Misschien zou je daarom eens bij een goede dealer langsgaan wat die voor jou kan bedenken. Mogelijkerwijs wil je als je weet hoe het zit wel een high-end installatie inplaats van DD of HT. Maar je kunt het ook aan T.O.W. vragen want hij had hetzelfde probleem en dat probleem is opgelost. Met vriendelijke groet, Henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jeroen Leeflang Posted 17 januari 2001 Report Share Posted 17 januari 2001 Beste HAUDIO, Ik weet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest efrolich Posted 21 januari 2001 Report Share Posted 21 januari 2001 volgens mij is Thorens niet bankroet, kijk eens op www.thorens.com! Audioscript is inderdaat geen importeur meer, ze maken nu zelf audio dacht ik?! Veel van de producten die zij leverden zijn nu door Imkeroos overgenomen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B. Posted 21 januari 2001 Report Share Posted 21 januari 2001 Beste Haudio, Heb nog 2 nieuwe snaren liggen e-mail je adres door en ik stuur ze op, Met vriendelijke groet, Ruud haazen@worldonline.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 23 januari 2001 Author Report Share Posted 23 januari 2001 Beste B, Ruud , prima idee als je mij verteld wat ze kosten dan maak ik dat over. E-mail irina@home.nl Met Vriendelijke Groet, Henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest b. Posted 30 januari 2001 Report Share Posted 30 januari 2001 Beste Haudio, computer crash gehad en kan nog niet e-mailen bel je adres even door en ik stuur er een op 0365452799 almere Link to comment Share on other sites More sharing options...
berry Posted 9 februari 2001 Report Share Posted 9 februari 2001 beste jeroen B&W heeft een eigen afdeling in nederland opgezet en is daarbij tevens importeur voor Rotel. Dit ter informatie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 17 maart 2001 Report Share Posted 17 maart 2001 B&W is nu ondergebracht in de eigen B&W-Loudspeakers Nederland. Eigelijk hebben ze Dimec overgenomen, dus alles wat bij Dimec zat zit nu ook bij B&W Nederland. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 18 maart 2001 Report Share Posted 18 maart 2001 Worden bij PhonoPhono Thorens snaren aangeboden voor DM 30, zijn er vele - zonder merkopdruk - rubbersnaren van goede kwaliteit voor een aanzienlijk lagere prijs........ Enig zoekwerk doet wonderen Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts