qwert Posted 13 juni 2004 Report Share Posted 13 juni 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 13 juni 2004 Report Share Posted 13 juni 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 3 juli 2004 Report Share Posted 3 juli 2004 Tot nu toe kan ik me nog behelpen met de hier gegeven tips, maar lang duurt dat niet meer... Vandaag in het bezit gekomen van: Wayne Shorter - Speak no evil Ah , het eerste te pruimen cdtje dat je laat zien hier Er is dus nog hoop Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 11 juli 2004 Report Share Posted 11 juli 2004 Vanmiddag een oudje op de kop getikt (wel voor 47 euro, maar schijt aan) Als je van echt ontzettend mooie fusion houd, moet je deze maar eens gaan luisteren. meesterlijk gitaarwerk. Mutsje af hoor. Jimi Tunnell-Trilateral Comissian (Glasshouse Records) Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 11 juli 2004 Report Share Posted 11 juli 2004 Vanmiddag een oudje op de kop getikt (wel voor 47 euro, maar schijt aan)Als je van echt ontzettend mooie fusion houd, moet je deze maar eens gaan luisteren. meesterlijk gitaarwerk. Mutsje af hoor. Jimi Tunnell-Trilateral Comissian (Glasshouse Records) Oudje?? Deze Cd heb ik ooit eens door Sayonara toegestuurd gekregen, en dat is toch al gauw een jaar of 6 /7 geleden. Maar de bezetting zegt genoeg. Jimi Tunnell : guitar, keyboards, percussion, programing, vocorder guitar Omar Hakim : drums Bendik Hoffseth : saxophone Jeff Andrews : bass Rachel Z : keyboards Arto Tuncboyaciyan : percussion, handclaps Paul Saxx, Akira Satake, Rachel Z, Beth Multer, Jimi Tunnell Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 11 juli 2004 Report Share Posted 11 juli 2004 Vanmiddag een oudje op de kop getikt (wel voor 47 euro, maar schijt aan)Als je van echt ontzettend mooie fusion houd, moet je deze maar eens gaan luisteren. meesterlijk gitaarwerk. Mutsje af hoor. Jimi Tunnell-Trilateral Comissian (Glasshouse Records) Zijn er ergens samples te beluisteren Ook naar gezocht, maar niet gevonden. Achteraf bleek het ook niet nodig, de cd is van het eerste tot het laatste nummer een belevenis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 11 juli 2004 Report Share Posted 11 juli 2004 Ook naar gezocht, maar niet gevonden.Achteraf bleek het ook niet nodig, de cd is van het eerste tot het laatste nummer een belevenis. Inderdaad een meesterlijke en fraaie Cd, ben ,m nu aan het luisteren (Orgineel) inmiddels bij nummer 5 beland ''true west''. O,ja hij is ook te horen als sideman op Steps Ahead ''ying yang'' en Dennis Chambers ''getting even''. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 11 juli 2004 Report Share Posted 11 juli 2004 Inderdaad een meesterlijke en fraaie Cd, ben ,m nu aan het luisteren (Orgineel) inmiddels bij nummer 5 beland ''true west''. O,ja hij is ook te horen als sideman op Steps Ahead ''ying yang'' en Dennis Chambers ''getting even''. Ben benieuwd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 11 juli 2004 Report Share Posted 11 juli 2004 Inderdaad een meesterlijke en fraaie Cd, ben ,m nu aan het luisteren (Orgineel) inmiddels bij nummer 5 beland ''true west''. O,ja hij is ook te horen als sideman op Steps Ahead ''ying yang'' en Dennis Chambers ''getting even''. Ben benieuwd! De een betaalt 47 euro , de ander regelt een goedkoop kopietje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 11 juli 2004 Report Share Posted 11 juli 2004 Inderdaad een meesterlijke en fraaie Cd, ben ,m nu aan het luisteren (Orgineel) inmiddels bij nummer 5 beland ''true west''. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 11 juli 2004 Report Share Posted 11 juli 2004 De een betaalt 47 euro , de ander regelt een goedkoop kopietje Ik hoefde niet eerst een copy van deze Cd te horen, mijn fusion instinct raadde mij al meteen deze Cd aan. Ik heb er destijds iets van fl 70,- voor betaald, maar was de prijs na het luisteren al snel weer vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 11 juli 2004 Report Share Posted 11 juli 2004 Inderdaad een meesterlijke en fraaie Cd, ben ,m nu aan het luisteren (Orgineel) inmiddels bij nummer 5 beland ''true west''. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 11 juli 2004 Report Share Posted 11 juli 2004 Je kunt hier niets posten of de kopietjes vliegen alweer over en weer... Uhhh Waar dan ja, dat vraag ik me ook af! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 11 juli 2004 Report Share Posted 11 juli 2004 Je kunt hier niets posten of de kopietjes vliegen alweer over en weer... Uhhh Waar dan I can smell it Niet, Qwert? Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 11 juli 2004 Report Share Posted 11 juli 2004 Je kunt hier niets posten of de kopietjes vliegen alweer over en weer... Uhhh Waar dan I can smell it Niet, Qwert? Sommige van jullie zijn er in iedergeval niet vies van. Ik wil als ik eens cd goed vind persee het orgineel hebben ,en daar heb ik hoge bedragen voor over. Dat weet Sayonara en Chuck Laughlin als geen ander. BTW: Ik gebruik copyen alleen maar om te beoordelen, of ik een cd nou wel of niet goed vind. Hierna ga ik tot aanschaf van orgineel over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 11 juli 2004 Report Share Posted 11 juli 2004 Je kunt hier niets posten of de kopietjes vliegen alweer over en weer... Uhhh Waar dan I can smell it Niet, Qwert? Sommige van jullie zijn er in iedergeval niet vies van. Ik wil als ik eens cd goed vind persee het orgineel hebben ,en daar heb ik hoge bedragen voor over. Dat weet Sayonara en Chuck Laughlin als geen ander. BTW: Ik gebruik copyen alleen maar om te beoordelen, of ik een cd nou wel of niet goed vind. Hierna ga ik tot aanschaf van orgineel over. Da's bij mij ook zo Ook toevallig, bij mij ook! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 11 juli 2004 Report Share Posted 11 juli 2004 Je kunt hier niets posten of de kopietjes vliegen alweer over en weer... Uhhh Waar dan I can smell it Niet, Qwert? Sommige van jullie zijn er in iedergeval niet vies van. Ik wil als ik eens cd goed vind persee het orgineel hebben ,en daar heb ik hoge bedragen voor over. Dat weet Sayonara en Chuck Laughlin als geen ander. BTW: Ik gebruik copyen alleen maar om te beoordelen, of ik een cd nou wel of niet goed vind. Hierna ga ik tot aanschaf van orgineel over. Velen denken anders... Getuige de 3 smilies Die zet hij er niet zomaar bij Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 25 juli 2004 Report Share Posted 25 juli 2004 Wat kan je bijvoorbeeld doen op een regenachtige zondagmiddag als deze is? Studeren in De Bijbel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 25 juli 2004 Report Share Posted 25 juli 2004 Wat kan je bijvoorbeeld doen op een regenachtige zondagmiddag als deze is? Studeren in De Bijbel! Toch niet in het (voor mij) onleesbare Japans Doe je gewoon eerst effe dit: Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 25 juli 2004 Report Share Posted 25 juli 2004 Ik heb nu hun eerste opstaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 25 juli 2004 Report Share Posted 25 juli 2004 Ik heb nu hun eerste opstaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 25 juli 2004 Report Share Posted 25 juli 2004 Zo zie je maar dat iedereen weer op een andere manier muziek beleeft. Die tweede Bon vind ik in een woord: primadeluxe (Fred Hachee's uitspraak citerend). Ik vergelijk die cd niet met die eerste, want het is een wereld van verschil. Hij gebruikt een andere gitaar, speelt hele andere composities en er zit geen,of nauwelijks keyboards bij. De rauwe sound maakt het minder toegankelijk, maar ik ga er hard op! Heerlijk, dat mensen zulke verschillende cd's kunnen maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 25 juli 2004 Report Share Posted 25 juli 2004 Doe je gewoon eerst effe dit: Nee, dank je. Ik heb er veel voor over om meer van Fusion te weten te komen, maar dit gaat me te ver Je hoeft geen Japans te leren ,om meer over Japanse Cd releases te weten te komen... HIER kun je alle beschikbare Japanse Cd,s bekijken...En bestellen. Over dat fusionboek, dat is meer een catalogus (In het Japans, maar met foto,s van LP en CD covers) waarin gewoon informatie staat over Cd,s die ooit zijn uitgebracht zoals label en bestel info. Veel hiervan kun je ook gewoon op internet vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 25 juli 2004 Report Share Posted 25 juli 2004 Op die site die jij aangeeft staat geen ene moer, helaas.Veel populair spul,en geen info over de inhoud. Die beschrijving over dat boek klopt niet, de meeste cd's die er in staan kun je dus niet op internet vinden, alleen de cd's uit jouw lijstje. Het Japanse gebeuren kun je wel vergeten. Dit boek is onmisbaar als je een fusionverzamelaar bent en er echt alles over te weten wil komen, en dan vooral de niet-westerse artiesten. Er staan honderden namen/cd's in die de gemiddelde en boven-gemiddelde fusionkenner doet sidderen en smachten Dan heeft het ook weinig zin dat jij dat hier gaat tonen, wat moeten we hier met een fusionboek, als we er toch niet veel verder mee komen. Die Japanse site werdt mij door Sayonara notabene zelf aangeraden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 25 juli 2004 Report Share Posted 25 juli 2004 Nou zal ie wel weer link worden op mij, maar Sayonara heeft het ook wel eens mis.En dat boek, waarom zou ik dat niet moeten plaatsen? Omdat jij het toevallig niet hebt? Ik zoek geen boek, maar interessante fusion muziek. Ik weet dat er veel goede Japanse Cd,s zijn .Echter tussen het grote Japanse aanbod zit ook veel bagger en schroot tussen. Van veel Japanse Cd,s heb ik samples kunnen beluisteren, en deze konden mij niet echt boeien. De enigste Japanse fusion die mij tot nu toe kan boeien is Mitsuru Sutoh, Fragile, Casiopea, Paradox, Enkele Masayohi Takanaka, En tot nu toe een Cd van Prism (Die andere Prism samples vond ik wat smooty klinken ) Verder hou ik die RX eens in de gaten. Over dat boek, ik kan mij eens herrinneren toen Sayonara die winkel nog had, hij diverse boeken en gidsen in de winkel had waarin hij naar zowel Japanse, USA en Europese titels kon zoeken die op Cd werden uitgebracht. Wel weet ik dat er vanuit Japan veel jaren ,70 en ,80 fusionplaten op Cd worden uitgebracht, en ook weer snel vervallen (Out of print). Maar ik kom vaak op de meest vreemde en toevallige wijze aan info over Cd titels. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts