Jump to content

Fusion, wie heeft er kennis van deze muziek?

Sebastiaan de vries
 Share

Recommended Posts

Even >> deze << codec downloaden en installeren en daarna kun je 'm gewoon in de Windows Mediaplayer (vanaf 6.4 of hoger, ik gebruik zelf versie 10) bekijken.

Heb de uitzending gedownload en bekeken, maar buiten wat oud jazzrock werk van Miles Davis, heb ik maar weinig fusion voorbij zien komen. :huh:

Heb de uitzending gedownload en bekeken, maar buiten wat oud jazzrock werk van Miles Davis, heb ik maar weinig fusion voorbij zien komen.

• 2 weeks later...

Dan had je beter de eerste Daryl Stuermer kunnen bestellen, is muzikaal iets beter dan zijn latere platen die (vind ik persoonlijk dan) iets te klinisch en smooth vind klinken (niet slecht, maar toch :huh: )

Daryl Stuermer ,Steppin out, 1988

stuermer_steppin_out.jpg

Deze CD staat ergens in de diepste krochten van mijn CD archiefkast! ;)

Sinds ik de bestelling heb gedaan (7 november) heb ik niets meer van ze gehoord...  Weet jij hoe dit cancellen moet  :unsure:

5. My CDs haven't arrived yet, who should I talk to?

If it's been an unreasonable amount of time for delivery of your shipment, and your order still has not arrived, please contact Mark Tessier by email at audiophile2@erols.com

En zo heb ik eens bijna 6 maanden met die Mark gecorrespondeert over een bestelling die maar niet kwam. Die knakker mailt geen woord te veel, sterker nog; je krijgt iedere keer exact hetzelfde antwoord! :D

Uiteindelijk heb ik bij Mark de order gecancelled.

• 2 weeks later...
Voor jullie beiden...klik op de smilie ---> :rolleyes:

Klinkt dit niet wat te gelikt voor jou :rolleyes::D

Kan ik nou niet bepaald zeggen, al je de CD van Richard Hallebeek Project kan waarderen, is deze zeker ook een aanrader! ;)

Deze fusion is ook wel aardig. :rolleyes:

LORENZO DE FINTI GROUP ''Beyond The Desert'' 1998

Uit Italie binnengekregen. :)

Dit heb ik in tijden niet meer gehoord, die Scott Henderson mag wel eens op zijn tellen letten!

ALEX MILELLA .light shades, 2004

B0002IVZ7C.03.LZZZZZZZ.jpg

Met dank aan Martin Schotman voor deze tip. B)