qwert Posted 5 januari 2007 Report Share Posted 5 januari 2007 Vandaag deze 4 CD's mogen verwelkomen. TRIX ''art'' 2006 FAZJAZ.jp '' distortional theory '' 2005 CHUCK LOEB-MAZUR-LACKERSCHMID-JOHN LEE ''mental colors'' 1995 EDDIE HENDERSON ''heritage'' 1976 (1998 Jpn CD release) Over twee weken komt er nog wat nageleverd uit Japan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 7 januari 2007 Report Share Posted 7 januari 2007 Top fusion ontvangen uit de States, dit is pas af! SAM ALIANO ,emalgamation, 2001 Die bezetting alleen al! Frank Gambale, Brandon Fields, Brett Garsed, ea. Prima ceedeetje Qwert! Deze is trouwens ook een aanrader Brett Garsed - Big Sky Zowel die bovenste alsook die onderste heb ik al geruime tijd. Zal die Brett Garsad op een van de blogs zetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 10 januari 2007 Report Share Posted 10 januari 2007 Ik haal van tijd tot tijd toch wel leuk luisterwerk van dit topic...trouwens...heeft dit topic niet 'n verkeerde naam? ~ Hans ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 13 januari 2007 Report Share Posted 13 januari 2007 Ik haal van tijd tot tijd toch wel leuk luisterwerk van dit topic...trouwens...heeft dit topic niet 'n verkeerde naam? ~ Hans ~ Ook van mijn blog Hans Ziet er erg gelikt uit Henk..gaat wel veel tijd in zitten zeker.. ~ Hans ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 13 januari 2007 Report Share Posted 13 januari 2007 Ziet er erg gelikt uit Henk..gaat wel veel tijd in zitten zeker.. ~ Hans ~ Nee hoor, gewoon op de links klikken (in de comments) en downloaden die hap. Check ook eens mijn, DE fusionblog! Jazzrockz Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 13 januari 2007 Report Share Posted 13 januari 2007 Check ook eens mijn, DE fusionblog! Jazzrockz Ha die Qwert, Ik zie dat die nog van de grond moet komen?..wanneer gaat dat plaats vinden?... ~ Hans ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 14 januari 2007 Report Share Posted 14 januari 2007 Check ook eens mijn, DE fusionblog! Jazzrockz Ha die Qwert, Ik zie dat die nog van de grond moet komen?..wanneer gaat dat plaats vinden?... ~ Hans ~ Is al sinds september vorig jaar in de lucht, maar had even een time out op de server. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 23 januari 2007 Report Share Posted 23 januari 2007 Vandaag maar weer eens wat fusion van de mat geplukt. Barend Courbois ''Tunes for a friend'' 1996 Hiroyuki Noritake ''Dreams can go'' 1999 Michel Kunz ''back talk JPD'' 1997 Percy Jones ''Cape catastrophe'' 1990 Eindelijk de eerste CD persing (zonder barcode op backcover) en op het oorspronkelijke label (Hotwire 9001CD) Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 27 januari 2007 Report Share Posted 27 januari 2007 Van de mat geplukt, instrumentale heavy rock/funk. Neil Zaza "Ten Zen Men'' 1997 En wat smooth fusion, deze gaat op Ome Henk's blog. Brandon Fields ''The other side of the story'' 1986 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 27 januari 2007 Members Report Share Posted 27 januari 2007 Deze... Johnny Cash - The Original Sun Singles '55 - '58 (vinyl) ... wat moet je hier nog over uitleggen, bij tijd en wijlen ontdek ik meneer Cash weer, gewoonweg geweldige muziek... Oeps, verkeerde draadje... Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 28 januari 2007 Report Share Posted 28 januari 2007 Deze bezetting zegt de gitaarliefhebbers genoeg, komt binnenkort mijn kant op. TSUTOMU KURIHARA-GUITAR MASARU NISHIHATA-GUITAR TOSHIKI HORISAWA-GUITAR OSAMU HOTTA-GUITAR KOZO SUGANUMA-DRUMS HIDEO YAMAKI-DRUMS TOSHIHIRO TSUCHIYA-DRUMS YOSHIHIRO NARUSE-BASS KATSUYOSHI KAZAMA-BASS MASAKAZU GOTOH-BASS ERIKO AKIYA-KEYBOARDS LUNA UMEGAKI-KEYBOARDS Klinkt als Fragile, dus stevig en veilig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 15 februari 2007 Report Share Posted 15 februari 2007 Deze bezetting zegt de gitaarliefhebbers genoeg, komt binnenkort mijn kant op. TSUTOMU KURIHARA-GUITAR MASARU NISHIHATA-GUITAR TOSHIKI HORISAWA-GUITAR OSAMU HOTTA-GUITAR KOZO SUGANUMA-DRUMS HIDEO YAMAKI-DRUMS TOSHIHIRO TSUCHIYA-DRUMS YOSHIHIRO NARUSE-BASS KATSUYOSHI KAZAMA-BASS MASAKAZU GOTOH-BASS ERIKO AKIYA-KEYBOARDS LUNA UMEGAKI-KEYBOARDS Klinkt als Fragile, dus stevig en veilig. En vandaag binnengekregen. FAZJAZ.JP ''season II'' 2006 ELECTRIC GUITAR QUARTET ''E.G.Q.'' 1998 En eindelijk na lang zoeken deze CD gevonden. HERBIE HANCOCK ''Mr hands'' 1980 (Jpn release) Klik op de cover om de Europese heruitgave te zien met de alternative cover. Orgineel cover en artwork. Eerste CD release Sony SRCS 7029. Very hard to find. Only released in Japan. VG++ Condition. AAD recording. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 20 februari 2007 Report Share Posted 20 februari 2007 Vandaag dit ontvangen, hun eerste CD was al die tweede is ook. Electric Guitar Quartet ''II'' 2000 Wordt op verzoek zo op mijn blog gezet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sayonara Posted 24 februari 2007 Report Share Posted 24 februari 2007 Wat zal Tjaptjap weer likkebaarden, gratis komt de wereld op hem af Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sayonara Posted 24 februari 2007 Report Share Posted 24 februari 2007 wat je mazzel noemt, ik krijg pijn in mijn oren bij die kwaliteit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sayonara Posted 24 februari 2007 Report Share Posted 24 februari 2007 wat je mazzel noemt, ik krijg pijn in mijn oren bij die kwaliteit Dan zal ik 'm eerst eens moeten horen Wie weet... ik heb het niet gecheckt, heeft Qwert 'm nog niet ge-upload dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sayonara Posted 24 februari 2007 Report Share Posted 24 februari 2007 Ja, maar ik heb te veel om naar te luisteren... Dat is nooit verkeerd, ik heb helaas nooit genoeg om naar te luisteren.Kan er geen genoeg van krijgen. Ik krijg hele ladingen binnen per week, en nog is het niet genoeg om in mijn behoefte te voorzien.Dat kan ook knap lastig zijn Samen met de samplers die ik krijg, zit ik gemiddeld op zo'n 8, 9 cd's per dag,die worden allemaal gedraaid, en dan is er nog tijd over.Veel cd's halen geen tweede ronde binnen een jaar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 26 februari 2007 Report Share Posted 26 februari 2007 wat je mazzel noemt, ik krijg pijn in mijn oren bij die kwaliteit Dan zal ik 'm eerst eens moeten horen Wie weet... ik heb het niet gecheckt, heeft Qwert 'm nog niet ge-upload dan? Jawel hoor, gewoon klikken (in de comments) en binnen halen die hap. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 7 maart 2007 Report Share Posted 7 maart 2007 Hallo, waar zijn jullie (je weet wel wie ik bedoel Fusion dief ) Vandaag dit van de mat geplukt. Wilding Bonus ''Pleasure Signals'' 1978 LP, CD release 1993 (Ozone rec.) Takanori Niida ''Life In The Big City'' 2006 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sayonara Posted 8 maart 2007 Report Share Posted 8 maart 2007 Qwert, ik heb een berichtje gepost.Kijk even in je mailbox. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 8 maart 2007 Report Share Posted 8 maart 2007 Qwert, ik heb een berichtje gepost.Kijk even in je mailbox. Check effe je PM box, mijn e mail is door technische problemen (oorzaak Planet) tijdelijk niet meer bereikbaar, wordt aan gewerkt, maar kan pas na maandag opnieuw mailen (hoop ik dan ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sayonara Posted 8 maart 2007 Report Share Posted 8 maart 2007 Qwert, ik heb een berichtje gepost.Kijk even in je mailbox. Check effe je PM box, mijn e mail is door technische problemen (oorzaak Planet) tijdelijk niet meer bereikbaar, wordt aan gewerkt, maar kan pas na maandag opnieuw mailen (hoop ik dan ) Tjonge jonge zeg, dat is inderdaad een vette knaller van een fusion cd. Een van de beste cd's ooit gemaakt op dit terrein, onovertreffelijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 11 maart 2007 Report Share Posted 11 maart 2007 Ook dit erg goede bassfusionalbum zat erbij: Al Garcia - Make It So Helaas lukt het niet om via de link de samples te beluisteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 12 maart 2007 Report Share Posted 12 maart 2007 Ook dit erg goede bassfusionalbum zat erbij: Al Garcia - Make It So Helaas lukt het niet om via de link de samples te beluisteren. Wel als je >>HIER<< klikt. Heb tevens voor het slapen gaan dit aangeklikt. Alessandro Benvenuti ''Sonic Design'' 2002 Al Garcia ''Make It So'' 2002 Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 15 mei 2007 Report Share Posted 15 mei 2007 Effe dit vergeten topic nieuw leven inblazen. Uit Japan het volgende binnengekregen (via Sayonara) PRISM ''prism'' 1977 (Eerste CD persing in jewelcase zonder bonustracks) YOSHIO NOMURA-MASATOSHI MIZUNO-PONTA MURAKAMI ''jargon'' 1996 OTTOTTRIO ''triptych'' 1998 KATSUTOSHI MORIZONO ''downforce'' 1991 Dit spul gaat uiteraard op mijn muziekblog. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts