Jump to content

Fusion, wie heeft er kennis van deze muziek?

Sebastiaan de vries
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Frankie:

Qwert, begrijp me nou even: Ik vraag:

Wie kent deze cd ?

Dan hoop ik dat er iemand antwoord:

Ja Ik!

Ik ken hem dus niet!!!

Daarom de vraag in dit topic!

Het enige wat ik weet, is dat het dus niet die cd is die jij liet zien, want die heb ik al tien jaar.

Ik wil graag weten of er iemand meer informatie heeft over deze cd.

Duidelijk? :D

Omdat het dan een andere cd is die jij hier bespreekt ,had ik dan wel willen weten op welk label deze verschenen is en uit welk jaar (Dat staat op het hoesje) Dan weet ik al meer. Dan zou ik mischien zelf hier na uit kunnen kijken.

BTW ; De cover die ik liet zien is van een Lp van Jan Hammer/ Jeff Beck die (Nog)niet op cd uitgebracht is. eek.gif

Geplaatst door qwert:

Omdat het dan een andere cd is die jij hier bespreekt ,had ik dan wel willen weten op welk label deze verschenen is en uit welk jaar (Dat staat op het hoesje) Dan weet ik al meer. Dan zou ik mischien zelf hier na uit kunnen kijken.

BTW ; De cover die ik liet zien is van een Lp van Jan Hammer/ Jeff Beck die (Nog)niet op cd uitgebracht is. eek.gif

Beste qwert,

Helaas, ik heb geen enkele informatie van of over deze cd, behalve dat het NIET

die cd is van jouw afbeelding, die overigens WEL al 10 jaar op cd staat.

Ik heb

Kijk hier kan ik nou wat mee ,met deze info en uitleg. Zie je nou wel het gaat toch .Dus jij heb alleen een afbeelding van de cover van een cd die je zelf niet hebt ,maar wel wilt kopen. Dat is speurwerk voor sayanora. Vooral dat Japanse spul. Inderdaad deze cd (Waar ik de cover van liet zien) is welop cd uitgebracht (Ik had op een verkeerde titel gezocht)Deze specefieke informatie zul je niet op dit forum aantreffen. (Zeker geen label/bestelnummers) Ken jij dan deze cd? :D

LENI STERN ,clairvoyant, 1985 (Passport)

Clairvoyant.jpg

Deze schijnt alleen in Japan op cd uitgebracht te zijn. confused.gif

Geplaatst door qwert:

Kijk hier kan ik nou wat mee ,met deze info en uitleg. Zie je nou wel het gaat toch .Dus jij heb alleen een afbeelding van de cover van een cd die je zelf niet hebt ,maar wel wilt kopen. Dat is speurwerk voor sayanora. Vooral dat Japanse spul. Inderdaad deze cd (Waar ik de cover van liet zien) is welop cd uitgebracht (Ik had op een verkeerde titel gezocht)Deze specefieke informatie zul je niet op dit forum aantreffen. (Zeker geen label/bestelnummers) Ken jij dan deze cd? :D

LENI STERN ,clairvoyant, 1985 (Passport)

Clairvoyant.jpg

Deze schijnt alleen in Japan op cd uitgebracht te zijn. confused.gif

Bedankt voor je informatie!

Ik ben geen liefhebber van Leni Stern, ik vindt dat gitaarspel van haar een beetje statisch, niets voor mij.

Geef mij maar haar echtgenoot (ehh, z

Geplaatst door Frankie:

Bedankt voor je informatie!

Ik ben geen liefhebber van Leni Stern, ik vindt dat gitaarspel van haar een beetje statisch, niets voor mij.

Geef mij maar haar echtgenoot (ehh, z

Geplaatst door qwert:

Ik zou zeggen koop die cd ,(Zeker als je ,m voor een leuk prijsje kunt krijgen). En je weet wat je kunt verwachten Jan Hammer/Jeff Beck dat is altijd vuurwerk. :D

BTW: Zou jij voor mij eens (tegen vergoeding) wat copyen willen maken van goede fusion cd,s? (Keuze laat ik aan jou over)

Die cd van /BeckHammer kost 50 euro, ik koop hem pas als ik er meer informatie over heb. Normaal durf ik cd

Geplaatst door qwert:

Je bespreekt anders best wel aardige Cd,s. :P

Ik zou toch wel blij zijn met een Caldera kopietje, want de elpee die ik heb kan ik niet draaien :D:o

Tis trouwens best wel grappig dat Sayonara een gebrande sampler-cd mee stuurde :)

Andr

Prima dat er mensen zijn die kopieren, alleen ik doe het dus niet.

Bovendien kan ik het niet zonder cd-brander.

Ik wil die Caldera graag ook hebben, Sayanara heeft mij al eens gratis een kopie aangeboden, maar ik geef er niks om.Dan maar lekker met het kampvuur erbij naar de plaat luisteren.

Ik kreeg laatst ook dat cd

Geplaatst door qwert:

Je bespreekt anders best wel aardige Cd,s. :P

Maar daarvoor moet ik wel het onderste uit de kan halen ;)

De vraag van dit topic is:

Fusion, wie heeft er kennis van deze muziek.

Nou eigenlijk zou ik niet mee moeten doen, want ik weet er een beetje van, maar kennis,

absoluut ik ben maar een groentje.

:P:P

Nee, dan ik :D

Maar daar gaat het niet om, het gaat om de intentie.

Over branden, ik dacht niet zo lang geleden, schijt, als het mij geld scheelt danis het goed. Ik had dus helemaal niks tegen op branden. Ik begin nu wel te beseffen dat je artistieke ontwikkeling belemmert.(ofzo ;) )

Bovendien, ik heb lang niet zoveel plezeir van een gebrande dan een originele cd.

Als grafisch overgeintereseerd iemand, moet ik gewoon coverart hebben. En liner notes en ik wil een bezetting weten. En ik haat geprint klote papier.

Ik heb wel gebrande cd's, en het is voor mij geen principe kwestie, maar een cd die ik echt goed vind, wil ik niet eens gebrand hebben.

Ik luister nu trouwens naar "the best of tony williams"

Geleend bij de bieb, net als 'masterplan' van Dave weckl. Geinig om te horen hoe weckl weliswaar de geavanceerdste techniek heeft. Williams is veel leuker. (Wat klint dat weer fout :D ).

Beter is het engels: Williams is way more fun!

Groeten Game.

Ik heb er geen moeite mee om een onvindbare "OOP" uitgave als kopie te hebben, want daar zit de handel niet mee.

Alle wel goed verkrijgbare muziek koop ik gewoon, al let ik wel op de kleintjes, want de NL handel gun ik de

Over cd prijzen gesproken ,de prijzen die ik voor sommige orginele betaald heb ,daar zullen vele van jullie mij voor gek verklaren dat ik dat ervoor betaal .Enkele voorbeelden. TrilateralCommission.gif

Die oh yeah plaat lijkt me erg goed.

Maar hij is niet op cd te verkijgen toch. Officieel beodel ik?

Vraag2: Als ik het beste van jaco pastorius wil horen, wat koop ik dan??

Ik vermoed zijn debuut "jaco pastorius". Klopt dat in jullie oren?

Ik heb wel wat weather report, maar ik bedoel solo.

Heb vandaag een of andere verzamelaar geleend van hem, en vond die niet zo heel sterk (1e indruk).

Ben benieuwd.

Game

Geplaatst door [[Game]]:

Die oh yeah plaat lijkt me erg goed.

Maar hij is niet op cd te verkijgen toch. Officieel beodel ik?

Vraag2: Als ik het beste van jaco pastorius wil horen, wat koop ik dan??

Ik vermoed zijn debuut "jaco pastorius". Klopt dat in jullie oren?

Ik heb wel wat weather report, maar ik bedoel solo.

Heb vandaag een of andere verzamelaar geleend van hem, en vond die niet zo heel sterk (1e indruk).

Ben benieuwd.

Game

Dit is, vind ik, de beste:

f37313zb24v.jpg

Jaco Pastorius - Jaco Pastorius (1976)

Geplaatst door Frankie:

Mijn favoriet van Pastorius is:

Twins Live in Japan.

Dat is een dubbelcd, er is ook een enkele

versie in Europa/USA van, getiteld:

Invitation (Warner Bros.) ;)

Is ook goed, ik heb de europese; Warner Brothers 7599-23876-2

c51863qnn2q.jpg

Jaco Pastorius - Invitation (1983)

Geplaatst door [[Game]]:

Nog iets::

In het eerste topic van saya... , is mij een titel genoemd van een album van een japanse gitarust. Akira wada. Weten jullie nog welk albu dat kan zijn.

GAme

Waarom mail je ,sayanora, niet persoonlijk ?,en vraag je het hem. ;)

Troewens ik zelf ben ook wel nieuwsgierig naar die ,Akira Wada, :D Japans antwoord op Allan Holdsworth....Spannend. :)

O,ja nu ik hier toch over Allan Holdsworth bezeig ben ,als alles goed is ,kan ik straks uit de bibliotheek twee cd,s van hem ophalen ,sand, en ,secrets,(spannend) :D