Skiffer Posted 13 februari 2004 Report Share Posted 13 februari 2004 Wil geen olie op het vuur gooien maar mn gamalon die ik bij hard n heavy via gemm.com heb besteld had was er binnen een week, jammer dat de rest zo lang op hun spullen moet wachten!! Qwert: vraag gelezen op de vorige blz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 14 februari 2004 Report Share Posted 14 februari 2004 Aan de ene kant hoop ik dit wel. Ik moet er nl. niet aan denken dat het verkeerd bezorgd is Als die extra controle er zou zijn, waarom hoor ik dan nix Jij bent nu niet de enigste die Ik nu dubbel .Ten eerste ik heb mijn 3 Cd,s ook NOG STEED NIET . En bij overmaat van ramp heeft Planet internet mijn ADSL account VOLLEDIG afgesloten (Ondanks automatische betaling). Ben nu op de ouderwetse manier (Via telefoon) aan het internetten. Hopelijk wordt mijn blokkade Maandag As opgeheven (Ik zou virussen verspreiden volgens ''abuse'' van Planet (afdeling beveiliging). En niet op de miste plaats .De 3 cd,s uit de States ontvangen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 16 februari 2004 Report Share Posted 16 februari 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 16 februari 2004 Report Share Posted 16 februari 2004 Hmmm, sayonara heeft ook nog cd's voor mij. Die zullen dan ook nog wel ff op zich doen laten wachten... Verder heb ik via amazon binen 1,5 week "may dance" binnen gekregen. Game Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 17 februari 2004 Report Share Posted 17 februari 2004 Die ''full circle'' is inderdaad zijn mooiste Cd ,die ''to the bone'' 1996 is een heel stuk minder (Heb deze cd zelf gehad). Die Japanse gitarist. waarmee ken je dit vergelijken? En Sonic Abandon wat is dat voor band of gitarist ? Ben nu op dit moment aan het luisteren naar Yellow Jackets ''four corners'' 1987 (MCA usa persing) En hierna ga ik Steve Morse ''high tension wires'' 1988 (MCA) Opzetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 18 februari 2004 Report Share Posted 18 februari 2004 Zou je mij dan eens een copy of opname willen maken ,want van deze uitleg wordt ik ook niet veel wijzer van. Ryo is nergens mee te vergelijken 'T is d Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 18 februari 2004 Report Share Posted 18 februari 2004 In ruil wil ik wel een andere cd voor je copyeren. Oh ooh. De Buma kijkt mee... Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 18 februari 2004 Report Share Posted 18 februari 2004 Als jij geen copy wilt maken ,waar kan ik dan ''samples'' beluisteren? Of leg in jou eigen woorden uit met welke gitarist ik dit enigsinds vergelijken kan. (Mag toch niet zo moeilijk zijn). Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 18 februari 2004 Report Share Posted 18 februari 2004 Ryo is nergens mee te vergelijken 'T is d Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 18 februari 2004 Report Share Posted 18 februari 2004 Toevallig heb ik die Sonic Abandon ook gehad, maar heb 'm heeeeeeel erg vlot ook weer de deur uitgewerkt. Het sprak me voor geen meter aan.Ik kon me niet concentreren om ernaar te luisteren, zo weinig boeiend vond ik het. Maar er zullen er vast wel zijn die het helemaal geweldig vinden. Er zijn soms van die cd's die je 26 keer kunt draaien, en dan heb je ze na die 26 keer nog steeds niet "geregistreerd". Deze was daar een van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 19 februari 2004 Report Share Posted 19 februari 2004 ],18 Feb 2004, 21:53:37] Ryo is nergens mee te vergelijken 'T is d Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matt Posted 19 februari 2004 Report Share Posted 19 februari 2004 Tenzij jij een liefhebber bent van ''smooty'' gitaarfusion a la George Benson ,Earl Klugh. He he he.... Van George Beson blijven we af! Misschien bagger wat hij nu maakt maar luister eens naar zijn oude werk uit de jaren zestig! Mocht iedere gitarist willen dat hij zulke vingers heeft... Vette jazz en zo funky als...als..... nou ja... Ga zelf maar eens luisteren naar het werk dat hij met Liston Smith en Ronnie Cuber heeft gemaakt. Matthias. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 19 februari 2004 Report Share Posted 19 februari 2004 Tenzij jij een liefhebber bent van ''smooty'' gitaarfusion a la George Benson ,Earl Klugh. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 19 februari 2004 Report Share Posted 19 februari 2004 ],19 Feb 2004, 14:12:22] Maar wat ik voornamelijk van hem hoor, is 3x niks. 3x niks? Wat ben jij aardig vandaag! Zeg maar gerust dat het waardeloze prul is die George Benson. Die naam hoort niet thuis op een fusion-topic. En die gezellige jazzplaatjes van weleer zijn ook niet de moeite waard. Wat een saaie muziek.Die jazz-achtige dingen uit zijn beginperiode zijn slechts voor de naieve luisteraars. Getsie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 19 februari 2004 Report Share Posted 19 februari 2004 Kennelijk ben je/zijn jullie nooit in een romatische bui Nu weet ik ook waarom jij gisteravond al om half 11 naar bed ging. Ik begon al in slaap te vallen bij het beluisteren van samples van deze 3 cd,s. Ik kan mij niet voorstellen dat jij dit (Ryo Kawasaki)voor 100 % geweldig vind. BTW: Koop eens wat van Allan Holdsworth ipv alleen maar smooty slaap fusion. Volgens mij wil jij president directeur worden van GRP records (Van mij mag je hoor ) Ze hebben nog een vacature vrij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 19 februari 2004 Report Share Posted 19 februari 2004 Ik kan mij niet voorstellen dat jij dit (Ryo Kawasaki)voor 100 % geweldig vind. Ik had eerst een Honda, later een Yamaha, maar uiteindelijk koos ik voor een Kawasaki. Nadat ik die muziek had gehoord brak m'n klomp Nu zit ik weer op de fiets (Koga Miyata ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 23 februari 2004 Report Share Posted 23 februari 2004 Is het wat als wij hier onze fusion top 3 gaan posten zo nu en dan. Ik begin : Nr 1: Nr 2: Nr 3: Weet ik nog niet..... Game Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 23 februari 2004 Report Share Posted 23 februari 2004 Kind of blue... Miles Davis....Fusion!?.....Hummmm......... maar ehhh.....een top 3 heb ik niet..... Ik vindt alles wat ik heb gekocht "top". Ik zou wel een top 3 van de belabberdste fusion-cd's (volgens mij dan) kunnen maken. Zal ik....?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 23 februari 2004 Report Share Posted 23 februari 2004 Kind of blue... Miles Davis....Fusion!?.....Hummmm......... maar ehhh.....een top 3 heb ik niet..... Ik vindt alles wat ik heb gekocht "top". Ik zou wel een top 3 van de belabberdste fusion-cd's (volgens mij dan) kunnen maken. Zal ik....?? "kind of blue" is weliswaar geen jazz rock, maar wel moderne jazz. Ook al komt het uit 1959. En het staat ik mijn fusion top drie. Maar laten we er voor de duidelijkheid dan maar jazz/fusion top drei van maken,. Besides, packerdgoose, is elk album dat je ooit kocht 5 sterren waard. Dat wil zeggen, vindt jij elk album dat je kocht "sheer brilliance"? van een artiestiek niveau dat zelden werd geevenaard in de kunstvorm die muziek heet? Kom op nou... en post je top drie ultieme jazz/fusiopn albums. (daarna post je een keer je drie slechtste...) Game Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 23 februari 2004 Report Share Posted 23 februari 2004 ],23 Feb 2004, 22:07:15] Kind of blue... Miles Davis....Fusion!?.....Hummmm......... maar ehhh.....een top 3 heb ik niet..... Ik vindt alles wat ik heb gekocht "top". Ik zou wel een top 3 van de belabberdste fusion-cd's (volgens mij dan) kunnen maken. Zal ik....?? "kind of blue" is weliswaar geen jazz rock, maar wel moderne jazz. Ook al komt het uit 1959. En het staat ik mijn fusion top drie. Maar laten we er voor de duidelijkheid dan maar jazz/fusion top drei van maken,. Besides, packerdgoose, is elk album dat je ooit kocht 5 sterren waard. Dat wil zeggen, vindt jij elk album dat je kocht "sheer brilliance"? van een artiestiek niveau dat zelden werd geevenaard in de kunstvorm die muziek heet? Kom op nou... en post je top drie ultieme jazz/fusiopn albums. (daarna post je een keer je drie slechtste...) Game Niet alles is het absolute ultieme wat ik heb gekocht. Laat ik het zo stellen:Wat ik in mijn kast heb staan vindt ik allemaal prachtig. Wat ik minder vindt komt er niet in maar gaat zo de schroothoop op. Daarom is het moeilijk om een top-3-lijst te maken.Maar goed, in willekeur zal ik er dan maar 3 opnoemen: 1.Weather Report-Procession 2.Miles Davis-Get up with it 3.Vince Mendoza-Vince Mendoza 4.Allan Holdsworth-Wardenclyffe Tower (Japanese version + 3) Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 23 februari 2004 Report Share Posted 23 februari 2004 Een deel van het cd-hoekje thuis: Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 24 februari 2004 Report Share Posted 24 februari 2004 Jij lijkt Sayonara wel ,met zijn 5500 cd,s. Uitgerekend deze cd zoekt [game] nog. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 24 februari 2004 Report Share Posted 24 februari 2004 Jij lijkt Sayonara wel ,met zijn 5500 cd,s. Nou, het zijn er nog geen 5500 denk ik, maar ik ben aardig op weg. Die Holdsworth heb ik een paar maanden geleden gekocht bij iemand die vroeger een cd shop had. Hij schijnt daar nog contacten aan hebben overgehouden. In de gewone cd-shops kun je deze cd wel vergeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 24 februari 2004 Report Share Posted 24 februari 2004 Jij lijkt Sayonara wel ,met zijn 5500 cd,s. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 24 februari 2004 Report Share Posted 24 februari 2004 Van Procession heb ik een Japanse persing op Sony Records, in een zogenaamd LP-hoesje, SONY Mastersound. Vroeger had ik de allereerste CBS-Sony uitvoering, ten tijde dat ie alleen Japans was. Toen was het een moeilijk te vinden item. Die Mastersound klinkt fantastisch. Het is geen remaster maar het geluid is veel beter dan de eerste uitgave. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts