JSA Posted 2 april 2003 Report Share Posted 2 april 2003 ... was laatst bij Kopspijkers, ja de drummer van Zappa. Maar zijn er ook cd's verkrijgbaar van hemzelf met z'n 64 delig drumstel? Ik zie alleen cd's van hem met Billy Sheehan, maar ik wil drum solo's *help Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 4 april 2003 Report Share Posted 4 april 2003 hallo JSA, Ga eens naar een concert van deze meneer, als je in de gelegenheid bent. Vanavond is Bozzio in Leiden. Zal wel uitverkocht zijn denk ik. Morgen is hij in Enschede. Volgende week sopeelt hij ook nog in Nederland. Is zeer spectaculair, maar dat hoef ik je denk ik niet uit te leggen. Afijn, kijk maar ens op zijn eigen site (terrybozzio.com). Daar staan ook wat cd's vermeld met solowerk. En een video. Drum jij trouwens zelf ook? Succes! Groeten, Manus Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 4 april 2003 Author Report Share Posted 4 april 2003 Hoi Manus, Jammer dat ik het dit weekend erg druk heb, anders was ik zeker naar Enschede gegaan. Goh, dat van terrybozzio.com. Dat ik daar zelf niet opgekomen ben Nee, ik drum zelf niet. Kan het wel een klein beetje, maar ik heb de ruimte er niet voor. Ik gitaar daarom maar Groeten, Jasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mandy Posted 22 april 2003 Report Share Posted 22 april 2003 Ik heb Bozzio ik meen vorig jaar in Haarlem gezien toen daar het concertgebouwtje nog niet was neergesabeld. Zat erg vooraan en ben een week doof geweest, maar het was het waard en voor zijn leeftijd is die Terry nog een lekker ventje ook! Link to comment Share on other sites More sharing options...
swami Posted 23 mei 2003 Report Share Posted 23 mei 2003 Ik heb wel een aantal video's met drumsolo's van Bozzio via I-mesh binnen gehaald. Het is gewoon een beest, niet te geloven. Ook oude clips van liveconcerten met Zappa zijn via I-mesh (of kazaa) wel te downloaden. Ook via de slagwerkkrant kun je video's en dvd's van Bozzio bestellen. Alleen meer iets voor drummers natuurlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts