JSA Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 Wie is jouw favoriete bassist(e)..?? De mijne zijn Jaco Pastorius, Dave Holland en Victor Wooten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 Ik heb niet echt een favoriet. Ben niet zo basgitaar-minded of zo, maar als ik iemand moet noemen, noem ik John Myung (Dream Theater)... Ik heb totaal geen verstand van basgitaren, maar het ziet er wel indrukwekkend uit als hij speelt. En het klinkt ook nog eens goed! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 Ray Brown! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 Marcus Miller Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 Jaco Pastorius . . . . . . . . . . een hele tijd niets...... . . . . . . . . Mark Haanstra Marcus Miller Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 Tony Levin (waar niet van?) en Steve Harris (Iron Maiden) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 Geplaatst door Ome Henk: Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 die van Mother Finest ......... sh*t ben zijn naam kwijt Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 Geplaatst door Ome Henk: Toch niet in de war met Gary Moore of bedoel je echt Jerry "Wizzard" Seay , want dan "moet" je toch wat aan je bassistenkennis doen nee Ome Henk ben vaak in de war maar nu even niet, wizzard bedoelde ik ook , live gezien in Deutsland en toen best aardig, misschien iets meer geblowd die dag kwam wel vaker voor BTW Robbie Shaekspeare van Peter Tosh ook wel maar uiteraard weer gezien en gehoord onder invloed van .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 Geplaatst door Ome Henk: Zo heb ik ooit eens een badje gezien en gehoord in H'veen en dat klonk h Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 Geplaatst door Ome Henk: Juist die band speelde ontzettend vals ach, het had wel wat vond ik altijd in de grote concerthallen in Deutsland tijdens de concerten van Third World, Steel Pulse, Black Uhuru en Marley stond ook overal "rauchen verboten" maar je hoefde niet eens zelf te roken om te roken tijdens de concerten de jongens op het podium stonden ook bekend vanwege hun anti smoke instelling ... of het altijd binnen de maat gespeeld was weet ik niet meer maar sfeer was er wel ..gekke duitsers Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 Geplaatst door Ome Henk: Ach ja, m'n typefautjes komen weer eens boven Oh, ik dacht aan een mij onbekend Fries fenomeen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 Geplaatst door Ome Henk: Vooral vroeger veel naar GP (motoren) geweest en ik kan dit volledig beamen Prachtig volk Heel wat anders als die Frenzen Niet meer over praten Ome henk, ik heb ze allemaal verkocht ja allemaal en kan mij nog steeds de haren uit trekken alleen mijn levensverwachting is ook gestegen Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 Geplaatst door Ome Henk: Ach, ook nog steeds diep in je hart een motoren liefhebber Yep het blijft heb ik gemerkt, had er vier staan een jaartje of twee terug, maar ben ook vier keer op de verkeerde manier afgestapt van een motor met audio loopt je minder risico's Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 Geplaatst door Ome Henk: Physiek wel ja, maar financieel M'n vrouw dacht dat audio wel iets goedkoper zou zijn dan motoren Ach ja, kan zij ook niet helpen, want dat vertel ik nl. niet watb m'n hobby kost Dat merkt ze vanzelf Of kom ik nu onaardig over Onaardig? Nee, realistisch Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 Geplaatst door Ome Henk: Physiek wel ja, maar financieel M'n vrouw dacht dat audio wel iets goedkoper zou zijn dan motoren Ach ja, kan zij ook niet helpen, want dat vertel ik nl. niet watb m'n hobby kost Dat merkt ze vanzelf Of kom ik nu onaardig over gelijk heb je Ome Henk, ze hoeven ook niet alles te weten ik reed enduro en een dagje ardennen koste ook wel eens een versterkertje als het verkeerd uitpakte Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 Geplaatst door Ome Henk:Overigens heb ik de laatste jaren van een Fireblade genoten (da's iets anders als een Husk of een KTM) Fireblade absoluut waar is hij gebleven ????? zeg niet dat je die ook hebt .......... KTM is iets anders maar terreinwerk en beekjes gaan moeilijk met een Fireblade op de weg reed ik FJ1200 minder dan je Fireblade maar ook een lekkere toermotor Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 Geplaatst door Ome Henk: Die is total-loss verkocht en met dat (verzekrings)geld heb ik me ingekocht in de audiobusiness dus kort samengevat was je ook op de verkeerde manier afgestapt raar gevoel is dat Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 Geplaatst door Ome Henk: Vooral als je denkt dat een automobilist (die overigens zelf ook motor reed) je wel gezien heeft. Helaas was ie teveel bezig met het uitzien naar waar mooie caravans te koop stonden Oh ja, ik ben wel vaker afgestapt, maar dat was altijd m'n eigen schuld zal de keren met de enduro motoren maar niet opnoemen de laatste FJ1200 kreeg een Sierra voor het voorwiel, je raad waarschijnlijk al wie de korste kreukelzone had Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 Geplaatst door John: zal de keren met de enduro motoren maar niet opnoemen de laatste FJ1200 kreeg een Sierra voor het voorwiel, je raad waarschijnlijk al wie de korste kreukelzone had Toch zijn kreukelzones ook niet alles. Ik heb ooit op tv een 'test' gezien met 2 'eenden' en een oude Opel Kadett, zo'n jaren 70 ding (de C-Kadett geloof ik) waarvan iedereen wel een familie kent die zo'n ding heeft gehad. Die Kadett lieten ze inrijden op die 2, achter elkaar geparkeerde, eenden. De snelheid was geloof ik 60km/u oid. Resultaat: de achterste eend was tot 1/4 van z'n lengte gekrompen en de voorste was gehalveerd... Dus, teveel kreukelzone is ook niet goed! Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 Geplaatst door Ome Henk: Die van mij een Focus en die kon er ook niet echt goed tegen er zaten in de Sierra ook nog 4 illegalen in die kampbak keken even uit het raampje of ze konden doorrijden (lees of de sierra nog liep) en zeiden in gebroken engels good luck Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 Geplaatst door Ome Henk: Gelukkig was die van mij goed verzekerd had geluk , de FJ1200 kon ik aan een frame met kenteken komen en zo de zaak helemaal ombouwen handige jonge zoals ik was dat verder geen probleem, de boys in de Sierra zijn wel gepakt in deutsland want de deur was een beetje uit de auto en schijnbaar viel dat de grune polizei ook op centjes waren er echter niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 jezus, auto's..... in elk geval beste bassisten: jaco pastorius stanley clarke en die van brand x game Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 Zo, Ome Henk en ik zijn uit gerace voor vanavond nu weer over tot de orde van de dag .. welke bassist euuuu Calton Barrett ken je niet ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbomarco Posted 4 april 2003 Report Share Posted 4 april 2003 Beste bassist...euhh Steve Harris Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts