Jitze Posted 9 september 2002 Report Share Posted 9 september 2002 Dagje Delft, uren bij Plexus door de bakken gesnuffeld, met als resultaat ook "nieuwe" muziek op vinyl : Lambchop is a woman ( 2002 ) Bjork - debut Mory Kante - Akwaba Beach Getz / Gilberto Fleeetwood Mac - Mystery to Me Tom Waits - Small Change Daarnaast kreeg ik een dubbel album van : Herbie Hancock - VSOP the quintet live under the sky...... Bijzondere platenzaak op de Voldergracht in Delft............... Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 11 september 2002 Report Share Posted 11 september 2002 Ook in sommige kringloopwinkels ontdekt men de waarde van vinyl, langzaam stijgen de prijzen,echter nog steeds betaalbaar....... In Emmeloord gevonden : Muddy Waters - Fathers and Sons Chess Het concert voor een toekomst zonder atoombommem in Madison Square Garden No Nukes uit 1979 op Asylum Japanse persing van Vangelis - Antartica Brel op Barclay alan Parsons Project - Robot Kitaro - Silk Road III Een absoluut onleesbare chinese plaat over een reis door mongolie - dit gezien de bijgevoegde kaarten - een fantastisch muziekje om gelijkloop te controleren. tot voor kort betaalde ik op dezelfde plaats ongeveer € 10,00 voor een dergelijke hoeveelheid, gisteren mocht ik € 32,00 afrekenen. Euro effect ? Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 13 september 2002 Report Share Posted 13 september 2002 Nou, ik ben vandaag ook eindelijk gezwicht voor die mooie stem (ok, en 't hoesje ) en heb vanmiddag voor 15,- euro die CD van Norah Jones gekocht. Jee, her beauty matches her voice! + afgeprijst van 18,99 voor 6,99 euro! (even de foto ter schril contrast tegen die mooie Norah Jones ) Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 19 september 2002 Report Share Posted 19 september 2002 Vandaag eindelijk gevonden The Barry Williams Show (CD single) van Peter Gabriel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 20 september 2002 Report Share Posted 20 september 2002 M'n score voor deze week: Coldplay - Parachutes Al Jarreau - All i got Me'shell N'degeocello - Cookie: The anthropological mixtape (echt gaaf, deze cd! ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 27 september 2002 Report Share Posted 27 september 2002 Vandaag effe weer wat toffe muziek gescoort: Afgeprijst van 20,49 euro voor slechts 5,- euro! Lloyd Cole & the Commotions - "The Collection" (21 nummers) en de nieuwe (heerlijke) CD van the Gourds. Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 28 september 2002 Report Share Posted 28 september 2002 Weer een goede week gehad, Muddy Waters Sings "Big Bill " Prokofiev , Alexander Nevsky David Byrne , Music for the Knee Plays Talking Heads , Fear of Music Bob Dylan , Love and Theft Fleetwood Mac, Future Games , Bare Trees , Penquin en Peter Green's Fleetwood Mac. Ook nog een opname van het concert van Roger Waters - 9 juni 2002 in Berlijn- Wish Tou Were Here, dit laatste dus op CD. Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carlo Posted 28 september 2002 Report Share Posted 28 september 2002 Zero seven - Another late night My guitar gently weeps deel 2 Peter Gabriel - Up Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 1 oktober 2002 Report Share Posted 1 oktober 2002 Zojuist ff bij Plato geweest en de volgende cd's gehaald: Lacuna Coil - Comalies Goeie nieuwe cd van Lacuna Coil. Beter dan de vorige (Unleashed Memories) vind ik, want die vond ik na een tijdje wat eentonig worden. Ik had 'm al ff op mp3, maar hij was het zeker waard om te kopen... Lunascape - Reflecting Seyelence Uiteindelijk toch maar gekocht. Ik heb hier nog eens gevraagd of iemand het kende (geen reacties ), ben later eens een keer wezen luisteren en nu dus maar gekocht... Spinvis (titelloos) Geen idee wat voor muziek dit is (moet ik nog maar een keer gaan luisteren), maar hij is dan ook niet voor mij, maar voor mijn broer, als verjaardagscadeau. En nog in de aanbieding ook (€9.99). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 1 oktober 2002 Report Share Posted 1 oktober 2002 Nog ff wat plaatjes van de cd's Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 1 oktober 2002 Report Share Posted 1 oktober 2002 Hmmm... die ene doet het niet. Nog maar een keer proberen. Als die dan nog niet lukt... pech gehad... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 1 oktober 2002 Report Share Posted 1 oktober 2002 Bij die cd van Lacuna Coil zit trouwens nog een erg... hoe zal ik het zeggen... 'smakelijk' postertje bij... Met daarop zangeres Cristina Scabbia. 't Is dat ze bijna 9 jaar ouder is dan ik, maar anders... Ze is niet al te groot (hulde), ze houdt van voetbal (vreemd voor een vrouw maar toch: hulde), haar favourite sportteams zijn AC Milan (boeit niet) en McLaren F1 (hulde), ze houdt van The Simpsons (hulde) en ze houdt van koken (altijd een pre voor een vrouw ) en niet van pittig eten (nogmaals: hulde)... Kortom: perfect... behalve haar leeftijd dan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 3 oktober 2002 Report Share Posted 3 oktober 2002 Effe een paar leuke cd'tjes gescoord: - Solomon Burke - Don't give up on me (2002) - Leo Kottke - Live (1995) - Al Jarreau - L is for lover (1986) - Lee Ritenour - Rit's house (2002) Zo, ik ben het weekend weer van de straat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alva Posted 4 oktober 2002 Report Share Posted 4 oktober 2002 Geplaatst door Henrie: Lunascape - Reflecting Seyelence Uiteindelijk toch maar gekocht. Ik heb hier nog eens gevraagd of iemand het kende (geen reacties ), ben later eens een keer wezen luisteren en nu dus maar gekocht... Jou vraag had ik niet opgemerkt, Henrie, maar ik heb 'em dus ook, en vind 't wel mooi, ondanks een paar mindere nummers... Met VrGR Fons MDS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 4 oktober 2002 Report Share Posted 4 oktober 2002 Ja ik vind 'm ook wel mooi. Ook al luister(de) ik toch vooral gothicmetal/rock... Maar ik heb de laatste tijd gemerkt dat ik steeds meer andere muziek ga waarderen. Komt waarschijnlijk doordat ik al jaren fan ben van The Gathering (sinds 1996 of zo) en die maken muziek die steeds minder met metal te maken heeft. Zodoende (en ook een beetje door mijn broer) ben ik steeds meer naar andere muziek gaan luisteren. Ik heb momenteel bijvoorbeeld Lamb opstaan. En da's in de verste verten geen metal... Ik heb ze dit jaar op Pinkpop gezien en ik vond ze (ondanks dat eigenlijk voor hen iets te grote podium) geweldig. Ik kende weinig van ze, maar ik vond het toch geweldig... Ik luister de laatste tijd ook veel naar Portishead, Red Hot Chili Peppers en zelfs Talk Talk ... Heeft allemaal niks met metal te maken (RHCP ook niet echt, hoewel ze soms best harde nummers spelen). Maar ik ben nog niet van m'n 'gothicgeloof' afgestapt hoor Zoals je in diezelfde post van mij kon lezen heb ik ook de nieuwe cd van Lacuna Coil gekocht. Da's misschien niet echt 'voorbeeld-gothic' maar toch. En ik luister ook nog veel naar Nightwish, Within Temptation, After Forever en oudere cd's van The Gathering. En Dream Theater, maar dat is weer iets anders (progressive rock of zo)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 4 oktober 2002 Report Share Posted 4 oktober 2002 'k had geen zin meer om op womadshop te wachten, dus vandaag maar naar de CD boer gegaan en Up gekocht. Het is wel even anders dan het andere werk van PG. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 5 oktober 2002 Report Share Posted 5 oktober 2002 Mijn laatste aanwinst is: (bij toeval ontdekt vanmiddag. wist niet dat ie uit was) Het 'laatste' album van Michael de Jong. "Last chance romance" (foto van CDhoes nog niet op internet te vinden) Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
raimond kieftenbeld Posted 18 oktober 2002 Report Share Posted 18 oktober 2002 - Aimee Mann-Bachelor NO2 - Eva Cassidy-Time after time - Dave Mathews band -Listener supported Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 24 oktober 2002 Report Share Posted 24 oktober 2002 Deze week heb ik via internet 2 CD's besteld en binnen gekregen. en Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 24 oktober 2002 Report Share Posted 24 oktober 2002 Leuk topic,ben nieuw hier,maar lijkt verrekte veel op hifi nl hier zal ook al wel zo'n tig duizend maal gemeld zijn on-topic: op dit ogenblik niks buiten de Densen Demagic om dan,zo is de boel gereed voor morgen. sajanora Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 25 oktober 2002 Report Share Posted 25 oktober 2002 Zo vandaag eens langs Kassenberg geweest in Deventer. Alle CD's waren voor de helft van de prijs, vanwege dat die ging stoppen. Ik heb daar het volgende gehaald: Blue Man Group - Audio Frances Black - Talk To Me Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 25 oktober 2002 Report Share Posted 25 oktober 2002 Geplaatst door The Koosjer connection: on-topic: op dit ogenblik niks buiten de Densen Demagic om dan,zo is de boel gereed voor morgen. sajanora Je hebt toch wel de gold uitvoering, klinkt een stuk beter dan de normale p.s. Zet hem niet te hard Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 25 oktober 2002 Report Share Posted 25 oktober 2002 Geplaatst door Ruud: Je hebt toch wel de gold uitvoering, klinkt een stuk beter dan de normale p.s. Zet hem niet te hard ahaah,dus dat was het! vondt het al zo'n lang intro Op gold beter zeg je,ga der gelijk achter aan. al vondt ik 3 min wel wat duur eerlijk gezegd....affijn, sajanora Link to comment Share on other sites More sharing options...
raimond kieftenbeld Posted 25 oktober 2002 Report Share Posted 25 oktober 2002 Niet een cd maar een muziek DVD David Gray-Live Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 26 oktober 2002 Report Share Posted 26 oktober 2002 Even in Delft geweest, kijken of een bestelling was aangekomen, bleek niet het geval, wel weer bezweken voor : Bjork Gling-Glo Bjork Vespertim Arvo Part Trivium en een aanrader voor allen : Image hifi presents : VINYL ESSENTIALS the ultimate pickup test record Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts