Arnie Posted 5 mei 2003 Report Share Posted 5 mei 2003 nouja een muziek dvdtje mag toch ook denk ik???? Marco Borsato: Onderweg - live in de kuip Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_OK Posted 6 mei 2003 Report Share Posted 6 mei 2003 Deze week (vakantie): Sneek, Leeuwarden en Groningen: Soulwax - Much against everyone's advice (2e hands) Modest Mouse - The moon & antartica Pearl Jam - Yield Crowded House - Temple of Low Men Kashmir - The good life (2e hands) Miles Davis - Kind of blue Meindert Talma & The Negroes - Ferhudduker (2e hands) Camel - Music inspired by the snow goose (2e hands LP) Caesar - clean Gorky's Zygotic Mynci - How I long to feel that summer in my heart Yes - magnification (2e hands) Van alle CD's (en LP) 2 boven de 10 euro, en alles onder de 15. Ik ga geen gekke bedragen voor cd's betalen. Het kost wat tijd, maar dan heb je wel wat Marten Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hi-Fifi Posted 7 mei 2003 Report Share Posted 7 mei 2003 B.B.King/live in San Quentin B.B.King _ Eric Clapton/Riding with the king John Coltrane/Giant steps I feel the earth move/various artists I got the blues 1/2/Various artists IKKE Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 7 mei 2003 Report Share Posted 7 mei 2003 had hem al op cd .... liep er tegen aan op vinyl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hi-Fifi Posted 8 mei 2003 Report Share Posted 8 mei 2003 Is dat de mix cd van blue note? IKKE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 8 mei 2003 Report Share Posted 8 mei 2003 Good Morning Midden Oosten! Hier de nieuwe aanvullingen op HET ELFTAL: HOEMPAPOP Kaizers Orchestra - Ompa Til Du Dor (schuine streep door de o)(Broiler Fram/Bertus) Ze zingen in het Noors, hebben in hun thuisland al 90.000 CDs verkocht, maken hoemparock met een verslavende swing en hebben een plaat gemaakt waarbij je om de haverklap van je stoel glijdt van verbazing om zoveel lef, inventiviteit en bravoure. 'De allerleukste popplaat van het jaar tot nu toe'.(OOR 9) ROCK Therapy? - High Anxiety (Spitfire/PIAS) Stof uw geheugen af: Troublegum. 1994. Veertien popparels met spikes. Die meesterzet wordt hier nog eens dunnetjes overgedaan. Denderend door het mijnenveld tussen prikkeldraadpop en frustrock overschreeuwen Andy Cairns c.s. hun demonen.'Overweldigend'.(OOR 9) R&B Macey Gray - The Trouble With Being Myself (Epic/Sony) Macy's leven is, na de gekunselde voorganger The Id, in stabieler vaarwater gekomen en we zullen 't weten. Album drie staat vol pretentieloze, geestige en funky liedjes, waarin alleen de teksten soms nog vreemd en donker zijn. Maar toch: 'zo mag ze er wat ons betreft nog een dozijn maken'.(OOR 9) DVD Diverse artiesten - Visual Niches, Extraordinary Music Videos (E-Motion/PIAS) MTV/TMF/Box-moe? Check this. Een verbluffende verzameling rare, ludieke, indrukwekkende, zelden vertoonde independent-clips. Technische hoogstandjes, stuk voor stuk, van vroeger en nu. Van Herbie Hancock tot Royksopp en van Sigur Ros tot de Duitse(!) humor van Senor Coconut.(OOR 9) Dat was het weer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 8 mei 2003 Report Share Posted 8 mei 2003 Geplaatst door Hans: Dat was het weer. nou,grote klasse! wederom mijn grote dank voor de gedane moeite -- Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 8 mei 2003 Report Share Posted 8 mei 2003 Ik heb deze CD gekocht op Schiphol, toen ik op weg was naar Griekenland in de afgelopen mei vakantie. Mooie muziek en het viel me op dat de kwaliteit ook erg goed was. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 8 mei 2003 Report Share Posted 8 mei 2003 Geplaatst door Ome Henk:Net binnen gekregen Idem, maar dan van een andere leverancier Mathilde Santing - Breast and Brow Bob Marley - Exodus Tangerine Dream - Stratosfear Tangerine Dream - Phaedra Tangerine Dream - Tangram Tangerine Dream - White Eagle Leo Kottke - Mudlark Clannad - Magical Ring Rainbow - Difficult to Cure Ry Cooder - Borderline maar die had ik al Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 8 mei 2003 Report Share Posted 8 mei 2003 Geplaatst door Sodejuu: Idem, maar dan van een andere leverancier Mathilde Santing - Breast and Brow Bob Marley - Exodus Tangerine Dream - Stratosfear Tangerine Dream - Phaedra Tangerine Dream - Tangram Tangerine Dream - White Eagle Leo Kottke - Mudlark Clannad - Magical Ring Rainbow - Difficult to Cure Ry Cooder - Borderline maar die had ik al Die meneer van die lijst ?? hoe zijn ze ?? kan het verantwoord dan ga ik ook nog effe bestellen ... BTW Ry Cooder kan naar Nieuwstadt komen als hij wil Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 8 mei 2003 Report Share Posted 8 mei 2003 Geplaatst door John: Die meneer van die lijst ?? hoe zijn ze ?? kan het verantwoord dan ga ik ook nog effe bestellen ... BTW Ry Cooder kan naar Nieuwstadt komen als hij wil Marley .. Exodus kant eerste nummer Naturel Mystic .... blijven de speakers staan op de plaats (bas) die erin zit ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 8 mei 2003 Report Share Posted 8 mei 2003 Geplaatst door John: Die meneer van die lijst ?? hoe zijn ze ?? kan het verantwoord dan ga ik ook nog effe bestellen ... BTW Ry Cooder kan naar Nieuwstadt komen als hij wil Ze zijn allemaal in goeie staat, aanrader, maar wel eerst ff wassen En Ry Cooder kan idd naar Nieuwstadt komen , wil je ook nog een Philip Glass overnemen (ik denk alleen dat Peta er een beetje wild van wordt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 8 mei 2003 Report Share Posted 8 mei 2003 Geplaatst door John: Marley .. Exodus kant eerste nummer Naturel Mystic .... blijven de speakers staan op de plaats (bas) die erin zit ? Ik heb nog niet geluisterd, eerst wassen Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 8 mei 2003 Report Share Posted 8 mei 2003 Geplaatst door Sodejuu: Ze zijn allemaal in goeie staat, aanrader, maar wel eerst ff wassen En Ry Cooder kan idd naar Nieuwstadt komen , wil je ook nog een Philip Glass overnemen (ik denk alleen dat Peta er een beetje wild van wordt Deal .... Philip mag in Roermond blijven die van mij is al wild genoeg je moets mijn rug eens vaak zien .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 8 mei 2003 Report Share Posted 8 mei 2003 Geplaatst door Sodejuu: Ik heb nog niet geluisterd, eerst wassen als je plugjes nodig hebt dan hoor ik dat wel .. die bas is echt opgepompt, heb hem niet op LP maar op de cd is hij wel erg heavy (categorie bluezeem) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 9 mei 2003 Report Share Posted 9 mei 2003 ik verander de topic naam maar even in: welke albums heb jij deze week van je vader geleend/gejat omdat hij hem toch nooit draait?? dIREsTRAITS - Money for nothing Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 10 mei 2003 Report Share Posted 10 mei 2003 Original Rappers voor o.a. moederdag vrouwlief rapt wel eens graag , maar heb hem even gedraait op vinyl >> Passport "Running in real time" schitterende hoes (geen afbeelding) geen blondtjes in elk geval op de cover maar de muziek zal wennen worden een weekend van aankopen die je niet elke week moet doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 12 mei 2003 Report Share Posted 12 mei 2003 Born To Run - Bruce Springsteen Link to comment Share on other sites More sharing options...
berend Posted 13 mei 2003 Report Share Posted 13 mei 2003 vandaag binnen op vinyl uit amerika bruce springsteen : chimes of freedom Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 15 mei 2003 Report Share Posted 15 mei 2003 In Vogelvlucht - Herman van Veen 3x Gelredome - De Kast (alleen maar gekocht ivm de aanwezigheid van Kayak) Sweet Dreams - Yes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 17 mei 2003 Report Share Posted 17 mei 2003 Hallo Koosjer Connection, Hier de nieuwe vermeldingen in het OOR-elftal: POP/ROCK Eastern Lane - Shades of Black (Rough Trade/Konkurrent) Hartveroverend Brits braniekwartet. Tussen de zestien en achttien jaar oud zijn ze pas, maar wat een potentie! Wie door de Strokes-, Pixies- en Velvets-riffs heen luistert, hoort een ongekend doorleefde popplaat vol prettig brutale zang, gierende gitaren, huilende piano's en zelfs prachtige ballads. 'Zeldzaam bandje.' (OOR 10) EXPERIMENTELE JAZZ The Matthew Herbert Big Band - Goodbye Swingtime(Accidental/PIAS) Jazz? Jawel, maar dan in bigbandstijl en elektronisch gemanipuleerd door experimenteel houseproducer Herbert. Trompetten, piano, bas en drums dus, maar ook een computerprinter, vallende telefoonboeken en een vredesdemonstratie. Plus gastzangers. 'Buitengwone muziek die je aan het denken zet.' (OOR 10) ROCK/METAL Staind - 14 shades of grey (Flip/Elektra/Warner) Kosten noch moeite spaarden Aaron lewis c.s. om van de opvolger van het succesvolle Break The Cycle iets bijzonders te maken. Veel dramatiek, veel strijkers, veel gevoel, veel agressie, veel emotionele nu grunge en vooral veel pakkende refreinen. 'Topplaat.' (OOR 10) R&B/JAZZ The RH Factor - Hard Groove (Verve/Universal) Oftewel: Grammy-winnende jazztrompettist (Roy Hargrove) bijt zich vast in soul, funk en rap. De vocale gastenlijst is indrukwekkend (Erykah Badu, Common, D'Angelo, Q-Tip), maar het is toch vooral de geweldig op dreef zijnde Hargrove die de show steelt. (OOR 10) Dat was ie weer. P.S. Bonnie Raitt - Road Tested maar eens aangeschaft. Super tip! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 17 mei 2003 Report Share Posted 17 mei 2003 even weer on-topic Paolo Conte- The Best Of Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 18 mei 2003 Report Share Posted 18 mei 2003 Nitin Sawhney - Beyond Skin Ernest Ranglin -In search of the lost riddim Overigens wordt er op 27mei voor een dag het btw tarief verlaagd van 19% naar 6%. Inkopen dus Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Janis Ian- Hunger Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 19 mei 2003 Report Share Posted 19 mei 2003 Geplaatst door Ome Henk:Via de post Ome Henk , het is inderdaad weer een zeer mooie cover Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts