Jump to content

Welke albums heb jij deze week gekocht PART 2

Michel
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Ome Henk:

Zekers   cool.gif Van de muziek moet je houden (wat ik dus doe)   ;)

Vertel eens Ome Henk ...welke muziek is het... volgens mij iets aparts weer ??? :) je hebt meestal van die leuke dingen daar ;)

Geplaatst door Ome Henk:

Aangezien ik dit soort muziek niet echt ken, is het moeilijk om een omschrijving te geven. Hier kun je een stukje downloaden: Flesh on Flesh

Ome Henk,thanks .... zal ik zeker effe doen als mijn asdl weer in de lucht is, met een 56K modempje schiet dat niet echt op ... ;)

Geplaatst door Ome Henk:

De verzendkosten zullen wel hoog zijn   :(

Nog geen idee,maar in iedergeval belastingvrij

en een mfsl ceedee (ook nog een goed plaatje):

c15122x36p0.jpg

:)

Kun je ook op een heel mooie persing krijgen :D

flesh on flesh, altijd al willen weten welke richting Dimeola op dit album op is gegaan. Hij is zo goed in dienst van anderen, en de hyperbeste technicus met een supermoois geluid, maar zijn composities vond ik nooit zo super als de rest...

deze week: allan holdsworth - secrets

Geplaatst door Jahe:

Tubular bells 2003 vandaag gekocht.

Gelijk de cd-speler in.

Super strak geluid.

Maar de magie is weg   :(    :(    :(

tja,dat heb je wel vaker met albums waar je mooie plaatjes aanvast heb zitten. :(

Ik heb het ook vaak dat,wat vroeger knallen was,nu ineens niks meer los maakt.

Wat wel veranderd is natuurlijk zijn de jaren die inmiddels verstreken zijn,en dat de joint achterwegen blijft :D

En Tubular Bells + joint = kicken ;)

-- Hans

510190.gif Robert Cray .....Strong Persuader vinyl

1028424.gif Robert Cray Band ......who's Been Talkin vinyl

1249298.gif Luka ...Amsterdam op cd

cool.gif zo voor deze week eventjes genoeg ;)

Geplaatst door Alco:

Niet slecht John!   :)

Wist je dat "Amsterdam" van Luka Bloom ook op vinyl verkrijgbaar is ?

Groeten,

Alco

Absoluut Alco, een aardige aanwinst :) Luka op vinyl was mij ook bekend ... echter niet voorradig en tja, geduld is bij mij vaak ver te zoeken :D echter op cd vind ik hem ook heel goed klangmatig, een werkelijke mooie opname (live) :)

How Can I Sleep With Your Voice In My Head - a-ha (eindelijk eens een volwaardige live CD van dit Noorweegs pop trio)

Alfred J. Kwak - Herman van Veen en het Residentie Orkest o.l.v. Erik van der Wurff (gewoon een verschrikkelijk leuke CD)

Hallo Koosjer Connection,

De nieuwe leden van het ELFTAL zijn:

POP

Seedling - Let's Play Boys & Girls

(Transformed Dreams/Konkurrent)

Eigenwijs, jong, technisch begaafd en nog geschikt voor een breed publiek ook. In Engeland weten ze 't al, nu Nederland zelf nog. Het Amsterdamse Seedling klinkt op haar tweede volwaardige CD zowel donker en grimmig als catchy en uitgelaten, en vangt dit in korte, vernuftige popliedjes vol dubbele bodems. (OOR 11)

GOTHIC METAL

Epica - The Phantom Agony

(Transmission/Double Dutch)

Zijn vorige geesteskindje heette After Forever. Met zijn nieuwe band laat gitarist Mark jansen zien dat 't nog grootser en bombastischer kan. The Phantom Agony is een groot superlatief, voorgezeten door mezzosopraan Simone Simons en van diepgang voorzien door koor en orkest. 'De nieuwe standaard.' (OOR 11)

DANCE/POP

Audio Bullys - Ego War

(Source/Labels)

Een heel dancealbum met liedjes van gemiddelde poplengte, gemaakt door twee brutale Londense jochies met een klein hartje. Meest voor de hand liggende referentie: The Streets. Ht strijdveld: het leven zelf, ingenieuze samples, zelfverzekerde commentaren en een punky attitude, voortgestuwd door hiphop- en housebeats. (OOR 11)

Dat was het weer. Tot de volgende keer!

:)