Jump to content

Welke muziek staat er nu op?

Henno Appel
 Share

Recommended Posts

Niet gekocht, wel gedownload om eens te luisteren (ik heb toch geen cd-speler; gebruik nu mij cdrom):

*My Dying Bride - The Dreadful Hours

*The Sins Of Thy Beloved - Perpetual Desolation

*Tool - Lateralus

*Red Hot Chili Pepers - By The Way

...wat steekt die laatste af tegen die andere 3, hehehe ;)

Geplaatst door Michel:

Voor, tijdens of na Japan?...

Euh ik zou 't niet weten.

Brilliant trees uit 1984

Erg mooi kan ik wel zeggen. Verder ken ik niet zoveel van hem of van Japan.

Groeten SImon

Ben aan 't pakken voor LowLands.

Jippy 3 dagen dansen.

Ga je nog naar Dimmu Borgir kijken dan? Lekker dansen op van die (schreeuw)lelijke Black Metal... :)

Ik hoop voor je dat het weer beter is dan vandaag. Zoiets als vorig jaar is wel wat TE warm (zo'n 35 graden in de schaduw op zaterdag), maar alles beter dan regen op een openluchtfestival...

Tip: ga naar 16 Horsepower kijken (als je dat al niet van plan was). Zijn erg goed, ook als het niet echt je muziek is (zoals bij mij het geval is). En Within Temptation is ook altijd sterk, maar die moeten nodig een nieuwe cd uitbrengen. De laatste (en de debuut-cd) is nu wel genoeg gespeeld...

Geplaatst door Henrie:

Ga je nog naar Dimmu Borgir kijken dan? Lekker dansen op van die (schreeuw)lelijke Black Metal...   :)

Ik hoop voor je dat het weer beter is dan vandaag. Zoiets als vorig jaar is wel wat TE warm (zo'n 35 graden in de schaduw op zaterdag), maar alles beter dan regen op een openluchtfestival...

Tip: ga naar 16 Horsepower kijken (als je dat al niet van plan was). Zijn erg goed, ook als het niet echt je muziek is (zoals bij mij het geval is). En Within Temptation is ook altijd sterk, maar die moeten nodig een nieuwe cd uitbrengen. De laatste (en de debuut-cd) is nu wel genoeg gespeeld...

Ik wil Dan emmerson zien en de rest geloof ik wel. Underworld ga ik misschien proberen, wordt waarschijnlijk heel druk.

Ik heb within temptation gehoord bij ozzfest. Klonk goed maar ik zie 't allemaal wel.

Kieken wa die doe.

Vorig jaar was heerlijk. Lekker warm effe zwemmen en dan weer 't zonnetje in.

Dat wil ik dit jaar weer. INCL het onweer van vorig jaar.

Groeten Simon

Ja dat onweer was ook goed idd...

Veel plezier op Lowlands. Helaas kan ik zelf niet, want ik heb niet zo veel geld meer (net een versterker en boxen gekocht). Volgend jaar beter...

ps. weet je zo ook wat die kaartjes dit jaar kostten? ik heb namelijk gehoord dat ze veel duurder waren dan vorig jaar...

Geplaatst door Henrie:

Ja dat onweer was ook goed idd...

Veel plezier op Lowlands. Helaas kan ik zelf niet, want ik heb niet zo veel geld meer (net een versterker en boxen gekocht). Volgend jaar beter...

ps. weet je zo ook wat die kaartjes dit jaar kostten? ik heb namelijk gehoord dat ze veel duurder waren dan vorig jaar...

Vorig jaar was het f175 meen ik... hmmm... is wel enigszins duurder geworden dus...

Tja, die pakken. Als ze net zo krampachtig controleren als op Pinkpop dit jaar, dan krijg je ze niet zo makkelijk meer het terrein op. Maar vorig jaar wilde dat nog best goed...

Geplaatst door seoman:

Techno Tunes 1 - ACID

Alweer Ja alweer.

Ben aan 't pakken voor LowLands.

Jippy 3 dagen dansen.

:)   :) Make some noise

Ik wens je veel plezier en goed weer toe. Ik sla het zelf dit jaar een keertje over. Bands spreken me echt niet aan, en dat is toch wel iets waar ik echt voor kom.