Jump to content

Welke muziek staat er nu op?

Henno Appel
 Share

Recommended Posts

Is er iemand bekend met de band Lunascape? Heb gisteren een mp3 (genaamd: 'Sequoia') van ze gedownload en dat klinkt erg goed. Ze hebben ook nog een ander nummer dat ik ken, maar die kan ik nergens vinden. Ik weet de titel ook niet meer precies. Iets met: '...from the moon' of zoiets...

Geplaatst door Lars:

Ik ben nu naar een internet radio aan het luisteren. De site is  http://www.jazzradio.net .

Met webcam    :rolleyes:

Hmm, bij mij opent windvd als ik een streaming file kies, *.PLS

Welke player kent *.PLS?

Mediaplayer begon er niet aan, maar kent wel internetradio....

Greetinx

Andr

Geplaatst door Audiopaul:

Bij mij wordt Winamp geopend!      ;)

Leuke site trouwens, bedankt voor de tip, Lars!    cool.gif     ;)     :D

Zo, die heb ik een tijd niet meer gebruikt zeg, winamp3 is best mooi, visualizations vreten minder %-tjes dan MP ;)

Greetinx

Andr

Blue Murder - No one stands alone

Deze heb ik ter beoordeling meegekregen. Bijzonder..tja..de kranten bejubelen deze Engels folkgroep en dit album waar o.a. Norma Waterson aan deelneemt maar ik denk niet dat dit past bij mijn smaak.

Zo meteen Coldplay - A rush of blood to the head. Een leuke promo trouwens, je moet het hoesje openscheuren door een strip los te halen en binnen in het hoesje staan zwart-witfoto's van de band. Gelukkig niet zo'n 'gebrande'promo, maar een 'echte'CD

Blijft een schitterende LP, AudioPaul!

Ook 'n mooie site trouwens,die simply vinyl.

Hoewel ik de 'complete' cataloque wel 'n beetje summier vindt voor een dergelijke site. Van alle getelde LP's die ze hebben (als ik goed heb geteld zo'n 350) zou ik er hooguit 10 echt de meoite waard vinden om te bestellen.

Maar 't is wel ideaal dat 'n dergelijke site bestaat!

Jammer dat bijvoorbeeld Bol.com geen vinyl afdeling heeft,waar men kan bestellen.

Op zich lijkt 't me erg handig om LP's of CD's via zulke vaak Engelse/Amerikaanse sites te bestellen/betalen via 'n creditcard o.i.d, maar ik ben er nog altijd 'n beetje huiverig voor.

('k weet niet waarom,maar toch)

Groeten,

Alco

ok, terug naar "welke muziek staat nu op ?"

Op dit moment klinkt uit m'n beroerde JBL PC-speakertjes "Everyday is like Sunday" van Morrissey, van 't album "Viva hate"

(also available on vinyl B000002LDQ.01.LZZZZZZZ.jpg

Groeten,

Alco :)