Jump to content

Welke muziek staat er nu op?

Henno Appel
 Share

Recommended Posts

Nog maar een Rickie Lee Jones enwel Pop Pop op 180 grams Alto vinyl.

Een detail: Vlak nadat deze lp uit was moest ie uit de handel worden genomen omdat men toch maar besloot geen licentie aan Alto te geven.

Er is nog wel een zieke engelse 180 grams versie maar de Alto is veruit superieur dus kun je'm nog vinden voor een schappelijke prijs ,niet laten staan.

Geplaatst door sodejuu:

Ik zit al de hele tijd naar een stel deuntjes te luisteren die ik van DEZE SITE heb gehaald met Teleport Pro.

Geinig. :)

Vroeger heb ik best veel midi's beluistert en opgespoord op internet en meestal ook ze verbouwen zodat ze beter klonken. :D

Nu moet ik ze niet te vaak horen, lijkt net of je naar zo'n super simpele keyboard aan luisteren bent, in de automatische stand. Vreselijk dus. ;):)

Jewel -Spirit

He, Raimond. goede smaak! :)

Ik heb inmiddels 5 CD's van Jewel (en 'n grote ingelijste 'Spirit' poster boven de bank. Vooral haar eerste CD bezorgd me nog regelmatig kippenvel all over!

Die emotionele, dan weer hese,felle stem en dan weer fragiel en/of zwoel en dan ook nog die bijzondere texten erbij. brrrr!

(en niet alleen in muzikaal opzicht vindt ik 't een 'juweeltje' :D )

Groeten,

Alco

en op dit moment klinkt nog zachtjes de stem van Alison Krauss - "Let me touch you for awhile" via m'n PC. akrauss.jpg

(videoclip met (bijna) DVD-kwaliteit gedownload via KaZaa)

Groeten,

Alco cool.gif

De 2 overige CD's van Jewel die ik heb zijn:

Jewel - "Live at Woodstock '99"

en "Jewel and friends" Een CD waarop ze nummers zingt met o.a. Sarah McLachlan, Merle Heggard en Melissa Etheridge.

(ok...'t is van internet gedeownload, dus niet echt audiofiele kwaliteit,maar...voor de liefhebber toch 'n leuk hebbeding)

Er schijnt ook nog een MTV-Unplugged CD van Jewel te zijn, zag ik net...

Groeten,

Alco

Mettalica -Black album

Sodeknetter, van Jewel naar Metallica, da's een grote stap :D

Op dit moment klinkt er wat (voor mij) oude nostalgie ui m'n PC-speakertjes...

"Keep your hands to yourself" van Georgia Sattelites, en daarna staat "Solace of you" van Living Colour op 't programma cool.gif

Groeten,

Alco

Geplaatst door raimond kieftenbeld:

Ik hou van verschillende muzieksoorten dat merk je wel,lol

Nu David Gray,mp3  Track As I am leaving.

Cd heb ik besteld,duurt nog even voordat hij er is.

JA! En die kopier ik ff van jou ;):D:D

Pearl Jam - Live ;)

Geplaatst door JSA:

Hehehe, en hoe kom jij aan Claude Chalhoub dan? Allemaal via mij   :D  :D

Dus ik heb er ook nog 1 te goed van jou   ;)

Oh, die moet ik weer eens opgraven, waar kan ik hem heen sturen? :D

Greetinx

Andr

Ik geloof 't Raimond, aangezien die CD van David Gray te mooi is om van internet te halen als MP3.

Zoiets wil je gewoon origineel.

Ik had vorige week een net uitgekomen CD gekocht voor 23,- euro en kwam diezelfde CD gisteren al tegen in de bieb voor 1,30 euro! mad.gif:(

Tel daar nog 'n eurootje bij voor een CDR en zie waarom de CD-verkoop drastisch is gezakt 't laatste half jaar, terwijl de verkoop van CDR's in diezelfde periode is verdrievoudigd!!

Ik bedoel 2,30 euro of 23,- euro is wel een errrrug groot verschil voor alleen een iets mooier hoesje, in my humble opinion cool.gif

Groeten,

Alco

Prercies Alco,daardoor gaat de verkoop ook omlaag.Het eerste album dat ik van David Gray heb, White ladder heb ik al orgineel.En het tweede album( A Century ends) wou ik eerst luisteren op mp3 voordat ik het kocht.

De muziek is inderdaad te mooi om via een mp3 te luisteren

;)