Jump to content

Welke muziek staat er nu op?

Henno Appel
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Alco:

Ik geloof 't Raimond, aangezien die CD van David Gray te mooi is om van internet te halen als MP3.

Zoiets wil je gewoon origineel.

Ik had vorige week een net uitgekomen CD gekocht voor 23,- euro en kwam diezelfde CD gisteren al tegen in de bieb voor 1,30 euro!   mad.gif    :(

Tel daar nog 'n eurootje bij voor een CDR en zie waarom de CD-verkoop drastisch is gezakt 't laatste half jaar, terwijl de verkoop van CDR's in diezelfde periode is verdrievoudigd!!

Ik bedoel 2,30 euro of 23,- euro is wel een errrrug groot verschil voor alleen een iets mooier hoesje, in my humble opinion    cool.gif

Groeten,

Alco

Alleen een iets mooier hoesje en mooiere weergave zal je bedoelen. Dat is die € 20,- verschil mij meer dan waard!

Geplaatst door Michel:

Tja Alco,

Als je een klein fortuin spendeert aan apparatuur om een zo mooi mogelijke weergave te hebben, is het m.i. zonde om weer iets aan geluidskwaliteit in te leveren omdat je daarmee 20 euro bespaart.

;)

.....en gewoon lekker goedkoop gaan shoppen bij voordelige cd-zaken zoals Kroese (in Arnhem en Nijmegen)! ;)cool.gif

Als je een klein fortuin spendeert aan apparatuur om een zo mooi mogelijke weergave te hebben, is het m.i. zonde om weer iets aan geluidskwaliteit in te leveren omdat je daarmee 20 euro bespaart.

Dat ben ik absoluut met je eens, maar meestal als ik een origineel en een copy 1 op 1 met elkaar vergelijk en ik moet dermate m'n best doen om een te verwaarlozen klein verschil te horen,waarbij ik dan afvraag of 't verbeelding is of dat ik 't echt waarneem,... dan vindt ik 't niet erg om eens een keer 't 8-voudige minder te betalen voor een CD.

Soms hoor ik ook wel een klein verschil of denk 't te horen,maar (plusminus) 2,- euro of 22,- euro vindt ik een te groot prijsverschil t.o.v het kwaliteitsverschil.

Zo liep ik vanmiddag in de bieb en zag de CD "Solitude standing" van Suzanne Vega staan. Een mooie pop klassieker. vindt ik.

Had ik mee kunnen nemen en branden, maar omdat ie inmiddels nog maar 9,95 euro nieuw kost in de winkel, koop ik liever 't origineel. Met zulke schappelijke prijzen koop ik ook liever origineel.

Groeten,

Alco

Geplaatst door Henrie:

He seoman,

ben je lekker verregent op Lowlands? Hehehe    ;)

Ik ben nu eigenlijk wel blij dat ik niet ben heengeweest...    :)

Ik ben naar het grootste modderbad van nederland geweest en ben bijna mijn schoen verloren. Mijn tent stond in een plas water van een paar vierkante meter en die heb ik moeten verplaatsen. Gelukkig was er genoeg ruimte op de campercamping.

Maar het heeft de pret niet kunnen drukken.

Darren Ammerson, L dopa en Underworld waren voor mij de absolute toppers. Ik vloog bijna!

Die lui maken/draaien muziek zo logish (verkeerde woord keuze) dat je iedere break riff of wat dan ook voelt aankomen en je dus moeiteloos bij 160+BPM nog vloeiend kan dansen. cool.gif:D

Je hebt wat gemist hoor!!

Groeten Simon