Jump to content

Welke muziek staat er nu op?

Henno Appel
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Henrie:

De nieuwe van Paradise Lost: Symbol Of Life

Ik kende tot nu toe alleen Draconian Times en One Second. Deze is helaas niet beter dan die 2. Wel aardig, maar niet echt briljant. One Second is nog altijd mijn favoriet...

Hij wordt na wat meer luisteren wel steeds beter, vind ik... Misschien volgende keer niet zo snel conclusies trekken :)

Geplaatst door Henrie:

Hij wordt na wat meer luisteren wel steeds beter, vind ik... Misschien volgende keer niet zo snel conclusies trekken   :)

tja,geef een album,eigenlijk ieder album,altijd de kans om te " groeien ",dat blijkt nu ook weer ;)

is het dan nog steeds van: tja,tja,nee,dat is het niet,dan stuur ik je mijn adres even :)

Ik heb het album niet gekocht hoor. Ik heb het (nog voor de release-datum) gedownload bij m'n broer. Die heeft 'connecties' met mensen die weer mensen kennen bij een groep die muziek illegaal op mp3 uitbrengt :)

Maar als ik iets echt goed vind, koop ik het wel hoor. Helaas zijn cd's een beetje veel te duur tegenwoordig, dus ik koop niet zoveel, maar zo af en toe nog wel. Als ik meer geld zou verdienen, wist ik nog wel een fiks aantal cd's die ik wel zou willen hebben... En die zou ik dan waarschijnlijk ook wel kopen. Maar nu dus even niet.

Mp3 is overigens wel een handig middel om eerst ff rustig te luisteren of het wat is, om het (als het goed genoeg is) vervolgens te kopen. Mp3 is niet per se schadelijk voor de muziekindustrie.

Maar goed, allemaal een prettig weekend gewenst. Ik ga er zo vandoor (weekendje naar m'n ouders)... De groeten... :)

Geplaatst door The Koosjer connection:

thanx Paul!

tja,hi-fi bloed kruipt nu eenmaal waar het niet meer mag   :)

ik hoop hier gezellig verder te kunnen.

aan de leden zal het niet liggen geloof ik,want ik voel me al weer op HI-FI nl   ;)

sorry voor het off-topic.

jou album is de botten-rammelaar geloof ik?

vette bas?

sajanora!

Ja, je weet de gemoederen wel bezig te houden! ;):D

Inderdaad, deze cd is de beruchte bottenrammelaar! eek.gif Hiermee laat ik m'n Thiels minstens