Jump to content

Welke muziek staat er nu op?

Henno Appel
 Share

Recommended Posts

en dan nu deze maar weer eens

voor wie van de blues houd,en wie doet dat eigenlijk niet......

e1765071tkg.jpg

Hee Koosjer connection,

Die CD heb ik ook. (gesigneerd)

Inderdaad een erg mooi akoestisch blues album dat tevens erg fraai is opgenomen!

Groeten,

Alco

Geplaatst door JSA:

Spinvis - Spinvis

Supermooie teksten/muziek   :)

Teksten zijn idd goed. Maar de muziek vind ik minder. Ik heb deze cd aan mijn broer gegeven op verjaardag. Ik ken het toen nog niet, maar toen ik het hoorde, vond ik het wat monotone muziek. Niet mijn smaak...

Bij mij staat er de laatste paar dagen veel Sneaker Pimps en 16 Horsepower op. Totaal verschillend, maar beide goed...

Wat ga ik wel leren confused.gif

Muziek luisteren?? Van Spinvis houden??

Dat eerste doe ik al jaren en dat laatste ga ik waarschijnlijk niet doen. De meeste muziek die ik luister, vond ik direct de eerste keer dat ik het hoorde al leuk. Bij Spinvis was dat niet zo dus ik denk niet dat ik ooit voor mijn lol naar Spinvis ga luisteren...

Op RCA nummer LSC 2313 Venice.

Zo eens per jaar kom ik em in de kast tegen en dan moet ie gewoon gedraaid worden.

Dit is zo'n geval van en,en.

Opname is top EN muziek is top.

Dit juweeltje uit 1959 laat duidelijk horen hoe goed opname's uit die tijd eigenlijk wel zijn.

Zelfs tijdens de fortisimo's is het kleinste instrument ,de triangel, nog duidelijk hoorbaar en aanwijsbaar.

En dan de muziek, heeeerlijke melodien van o.a. Verdi en Rossini in een perfecte uitvoering.

Zelfs geboren klassiek haters gaan overstag.