Jump to content

Welke muziek staat er nu op?

Henno Appel
 Share

Recommended Posts

bij toeval deze week een demo gekregen van deze act. wat is,volgens jou,het mooiste werk?

Ik heb nu nog geen idee. confused.gif Ik heb nog maar weinig luisterervaring met Thievery Corporation. Mijn brooertje attendeerde mij er een tijdje terug op, dus heb ik laatst maar eens een cd-tje van hun aangeschaft. Erg relaxte muziek. Als ik de cd wat beter ken zal ik er nog eens op terug komen.

Groet,

Rienk.

Leftism van Leftfield.

Ik vind het een heerlike cd maar ik kan het begin niet meer horen. De 02 reclame maakt keer op keer gebruik van 't begin van de CD.

zonde!!!

Groetjes Simon

Leftism van Leftfield.

Die heb ik ook in mijn rack staan. Idd een goede cd. Maar op nummer 1 staat voor mij nog altijd BT met Movement In Still Live. Een mengeling van house, hiphop, gitaar en nog wat invloeden. Dit alles op een meesterlijke wijze gearangeerd en in elkaar over gemixt.

Groet,

Rienk

Geplaatst door Douma:

Ik heb nu nog geen idee.   confused.gif Ik heb nog maar weinig luisterervaring met Thievery Corporation. Mijn brooertje attendeerde mij er een tijdje terug op, dus heb ik laatst maar eens een cd-tje van hun aangeschaft. Erg relaxte muziek. Als ik de cd wat beter ken zal ik er nog eens op terug komen.

Groet,

Rienk.

Nou,daar wachten we dan maar op

:D .

of.....welicht is je broer een prima info-bron?

-- Hans

Dan maar weer on topic (wie zegt dat ook alweer elke dag confused.gif:D )

Kate Bush, cd The whole story, onverwacht mooi, nadat ik hem zeker een jaar niet meer gedraaid heb, dat is bij deze afgelopen :D

Ik dacht dat haar stem niet zo mooi was opgenomen, m'n oren zaten destijds zeker dicht :rolleyes:

Greetinx

Andr

Na een paar dagen alleen maar techno e.d.

Talk Talk - Laughing stock

Pink Floyd:

- Final cut

- Animals

- The Wall

En daarna weer heerlijke electronische shit :)