Jump to content

Welke muziek staat er nu op?

Henno Appel
 Share

Recommended Posts

Een dame die daarentegen bijna griezelig lelijk is (met name als je er nog geen meter naast staat), maar wel kan zingen met een strot waar je u tegen zecht... Beth Hart BETHHART06COPY.jpg

('LA song', 2 meter sessies)

Greetings,

Alco

Die 6 sterretjes staan voor een iets beschaafder woord, wat slechts 3 sterren nodig heeft  

Ik had ook kunnen zeggen: "Alco, je luistert met je ogen." Maar dat vond ik niet helemaal de lading dekken...

Aah, nu vat ik 'em... :D

Maar die tijd heb ik echt gehad Ome Henk!

Ok, in mijn tiener jaren wou ik nog wel eens (voornamelijk) enthousiast zijn over de hoes of verschijning van een zangeres, (net als 99% van de tieners nu :D ), maar als ik nu de stem/muziek nix vind dan komt 't er bij mij niet in!!! :P

Greetings,

Alco cool.gif

Dan snap ik niet wat je met Norah Jones moet... Kennelijk heb je steeds last van "jeugdig enthousiasme"

hahaha, nee hoor, in dit geval niet.

en blijkbaar ben ik bij lange na niet de enige die onder de indruk is van Miss Jones' stem!

(en welke volwassen vent draait er nu in 2003 nog van die Opel Ascona muziek als Iron Maiden :rolleyes::D;) )

't is allemaal een kwestie van smaak Uncle Henk :)

Geplaatst door Alco:

(en welke volwassen vent draait er nu in 2003 nog van die Opel Ascona muziek als Iron Maiden   :rolleyes:   :D   ;)  )

't is allemaal een kwestie van smaak Uncle Henk     :)

Ik vind het meer iets voor op een Kreidler of Z

Kunnen zingen of niet kunnen zingen is m.i. niet een kwestie van smaak

Ok, zit wat in maar wat de ene persoon verstaat onder 'kunnen zingen' zal de ander verstaan als 'niet kunnen zingen'...

Dus als jij vindt dat iemand niet kan zingen, dan kan zij dus absoluut niet zingen.

(je zou in de jury van Idols moeten zitten ;) )

Honderduizenden mensen vinden ook dat die Idols jochies/meisjes geweldig kunnen zingen. Tja, mij doet 't persoonlijk weinig, maar wie ben ik dan om te zeggen dat ze niet kunnen zingen.

Het zal mij worst zijn hoe een zanger of zangeres er uit ziet, zolang zijn/haar muziek mij raakt, daar gaat 't me om!

Als een zangeres er dan ook nog mooi uitziet is dat leuk meegenomen.

Zo, genoeg.. back to the topic :)

Op dit moment staat op:Tommy Castro

BP-castro3.jpg

Tommy Castro - 'Sweet little angel'

Greetings,

Alco cool.gif

Ok, Ome Henk.... toegegeven, ze kunnen 'aardig' zingen, maar toch...

Ik kijk liever naar Hind dan dat ik naar haar luister. Het is me net iets te technisch/gemaakt, er zit me te weinig gevoel in. (ok, dat kan ook nog niet,maar toch)

Dan luister ik liever naar wat ik nu op heb staan: Kasey Chambers - 'These pines'

B00004Y6ND.01.LZZZZZZZ.jpg

Kasey zingt niet zo 'mooi' als bijvoorbeeld Hind, maar 't doet mij veel meer.

(ennuh... ik heb 't nu over haar muzikale kwaliteiten :D )

Greetings,

Alco

Zoals veel (te) jonge zangtalenten, missen ze nog karakter.  Hopelijk komt dat nog...

Aah,juustem... Dat ben ik helemaal met je eens Ome Henk.

Daarom vind ik meisje Norah ook gewoon prettig/mooi om te horen, maar niet mooi in de zin van kippevel.

Wat nu opstaat: Iemand die mij 2 jaar geleden live wel kippenvel all over bezorgde was Stacey Earle.

002902.jpg

met 't nummer 'simple gearle'.

(toen ze als slotnummer 'Just another day' zonder microfoon, op 't randje van 't podium zong... brr, kippenvel en 'n brok in de keel, dat doet geen Hind,Dewi of Norah haar na) :)