Jump to content

Welke muziek staat er nu op?

Henno Appel
 Share

Recommended Posts

deze singer/songwriter is,en zal,nooit naar het grote publiek doorbreken helaas.

daar is zijn muziek dan ook mede verantwoordelijk voor.... ;)

maakt al sinds de jaren 60 albums met mooie recenties,maar weinig verkoop-cijfers,en dus onbekend.

heb 'm lang niet meer gedraaid,en dus weer een kleine ontdekking in je eigen platen-kast :D

hebben jullie dat ook wel eens,die leuke ontdekkingen?

d056161v5i4.jpg

Michael Chapman/dreaming out loud

-- Hans.

The Gathering ~ Souvenirs (promo-versie!)

Wel illegaal, maar ach, ik koop de cd ook wel, dus waarom zou ik dan nu niet ff naar de mp3's luisteren. Overigens komen er op het uiteindelijke album nog 2 nummers extra.

Al met al klinkt het erg goed (ook qua opname!). Wordt terecht Trip-Rock genoemd. Borduurt verder op How To Measure A Planet...

Nieuwe ontdekkingen,

Voor wie van Tori Amos houdt, luister ook eens naar Jennifer Terran - The Musician.

Voor wie van Santana houdt, luister eens naar Los Mocosos - Shades of Brown.

Manus

Geplaatst door RAMA:

Hey Jazzluva, is dit de dochter van...

Nope, is de 2de vrouw van John Coltrane :)

speelt ook mee op de latere John Coltrane albums (vanaf 1966 zo'n beetje, als vervanging van McCoy Tyner) , speelt piano en harp. Heeft een aantal erg goeie albums gemaakt waar dit er 1 van is (hier speelt bv ook Pharoah Sanders op mee). Absolute topper vind ik, zie hier de revieuw.

web page

groeten

JazzLuva

Geplaatst door JSA:

c01222ugios.jpg  

The Cure - Boys don't Cry

Beetje voor mijn tijd     mad.gif moet dat allemaal weer inhalen     :rolleyes:

Das toch niet erg confused.gif Vind ik niet tenminste. Ik vind het wel leuk om met oudere muziek (jaren 70/80) thuis te komen. Overigens gebeurd dat wel erg weinig (ik heb uit de jaren 70/80 alleen een cd van Rush en 2 van Talk Talk en nog 2 cassettes van Metallica). Ben meer voor vernieuwende muziek :)