Alco Posted 21 april 2003 Report Share Posted 21 april 2003 Hi Y'all, Wie van jullie is ook zo gek op de serie 'Cold Feet'. (elke Zondagavond om 20:08 - 21:00 uur, Ned3 VARA) Persoonlijk ben ik helemaal verslaafd aan deze serie. Bij toeval rolde ik een keer midden in een aflevering tijdens wat zappen. Bij geluk bleek dat ook nog eens de eerste aflevering te zijn Sindsdien heb ik nog geen minuut gemist van elke aflevering! Ik vind de personages, de humor, 't drama, de problemen die aan bod komen, kortom alles zooo echt en zo herkenbaar. En de stelletjes in de serie... hoe kiezen ze ze uit, die acteurs/actrices, ze passen allemaal perfect bij elkaar. En dan die leuke accenten uit Dublin en Manchester, schitterend Nog meer liefhebbers ? Hier nog een link naar een Forum over Cold Feet: Cold Feet - forum Kan 't kloppen dat alle afleveringen ook op DVD uitkomen ? Het enige waar ik zo van baal is dat volgende week Zondag, 27 April de laatste aflevering is En alsof dat nog niet genoeg is, eindigt ie ook nog eens allesbehalve happy! 1 van de personages..... gaat dood, door een auto-ongeluk....sniff... Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 21 april 2003 Report Share Posted 21 april 2003 Ik kijk zelf niet, maarre: http://www.blackstar.co.uk/circle/search?w...eet+dvd&x=0&y=0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mandy Posted 21 april 2003 Report Share Posted 21 april 2003 Ondanks dat de personages voor mij wat te oud zijn vind ik het een geweldige serie waar ik als het lukt naar kijkt. Pete vind ik geweldig, , maar Jo is ook een geweldige meid! genieten, elke week Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 21 april 2003 Report Share Posted 21 april 2003 Geplaatst door Alco: Kan 't kloppen dat alle afleveringen ook op DVD uitkomen ? Alco Yep! Sterker nog, ik zag laatst al wat dvd's van Cold Feet in de winkel staan. Groeten, Manus Link to comment Share on other sites More sharing options...
funkey Posted 21 april 2003 Report Share Posted 21 april 2003 Hey Mandy! Gezellig hier h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts