Klein Adept Posted 8 september 2003 Report Share Posted 8 september 2003 Wie van jullie heeft ervaring of kent deze voorversterkers. Die Elektrocompaniet is een occasion voor 650 euro en de Cairn dat is een showmodel voor 1000 euro. groetjes Dennis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klein Adept Posted 8 september 2003 Author Report Share Posted 8 september 2003 Die Elektrocompaniet die was voorheen iets van 2100 euro en zou als eigenschappen hebben, erg helder en vol maar ook weer zacht van geluid. en de Cairn zou wat dynamischer en feller klinken zoals ze mij vertellen. of hebben jullie nog tips voor andere merken voorversterkers rond de 1000 euro. een eis is dat er gebalanceerde uitgangen op zitten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klein Adept Posted 9 september 2003 Author Report Share Posted 9 september 2003 Wauw, wat zijn ze hier enthousiast zeg, ik zou bijna verlegen er van worden. Toch maar naar Hifi.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klein Adept Posted 9 september 2003 Author Report Share Posted 9 september 2003 Ballen tent hier zeg. Kennen jullie deze merk wel, of is dat te duur voor jullie en daardoor dat je het niet kent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 9 september 2003 Report Share Posted 9 september 2003 Geplaatst door Klein Adept:Ballen tent hier zeg. Kennen jullie deze merk wel, of is dat te duur voor jullie en daardoor dat je het niet kent. Ik ken het niet. Is vast veel te duur idd. Maar is het daarom een ballentent? Ballen hebben toch geld zat? Tja, ik kan het ook niet helpen dat er niet gereageerd wordt. Jammer voor je, maar om dan meteen zo gepikeerd te reageren dat lost ook niks op... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klein Adept Posted 9 september 2003 Author Report Share Posted 9 september 2003 Ja, een beetje dom van mij. Maar ik heb de laatste tijd een rot gevoel, dat iedereen mij haat en linkslaat liggen. En ja, iedereen heeft een vriendin die ik ken, behalve ik. Dus voel me een beetje deprie. Maar mijn excuus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 9 september 2003 Report Share Posted 9 september 2003 Geplaatst door Klein Adept:Ja, een beetje dom van mij. Maar ik heb de laatste tijd een rot gevoel, dat iedereen mij haat en linkslaat liggen. En ja, iedereen heeft een vriendin die ik ken, behalve ik. Dus voel me een beetje deprie. Maar mijn excuus. 'If it makes you feel any better': ik heb ook geen vriendin... En ik haat je ook niet Maar ik kan je helaas ook niet helpen. Ik hoop voor je dat er andere forumleden zijn die wel zinnige bijdragen kunnen leveren... Sorry... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 9 september 2003 Report Share Posted 9 september 2003 Stel dan ook een normale vraag man!!! NAD vs. Marantz ofzo Ik heb de door jouw genoemde voorversterkers echt nog nooit gehoord. (wel van gehoord, maar daar heb je niets aan) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 9 september 2003 Report Share Posted 9 september 2003 Geplaatst door Puur:Stel dan ook een normale vraag man!!! NAD vs. Marantz ofzo Ja, dan wist ik het wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts