JSA Posted 22 april 2003 Report Share Posted 22 april 2003 Tja, jammer maar helaas Ben met de muziek opgegroeid doordat mn ouders het veel draaide. Het doet me wel wat Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 22 april 2003 Report Share Posted 22 april 2003 Tja, gezien de aandacht in de pers die haar overlijden heeft gekregen, heeft ze voor veel mensen toch veel betekend. Toch nog maar even een keer haar cd in de la. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 22 april 2003 Report Share Posted 22 april 2003 Probeer eens "Nina on piano" volgens haarzelf de plaat waarmee ze hoopte dat de mensen haar herinnerde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 22 april 2003 Report Share Posted 22 april 2003 Overigens een pittige dame want volgens de krant heeft ze een paar jaar geleden een buurmeisje belaagd met een jachtgeweer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mandy Posted 22 april 2003 Report Share Posted 22 april 2003 Groot verlies, ook ik hoorde dit vroeger van mijn vader weleens, nou ja, vroeger, zo'n 20 jaar terug als kind dus. Mooie stem, dat weet ik nog wel. Zo gaan er meer dan er komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 22 april 2003 Report Share Posted 22 april 2003 Geplaatst door carl:Probeer eens "Nina on piano" volgens haarzelf de plaat waarmee ze hoopte dat de mensen haar herinnerde. Die is inderdaad fantastisch je. Zeker de moeite waard. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lefty Posted 23 april 2003 Report Share Posted 23 april 2003 Denk ik aan Nina Simone dan denk ik aan haar Ne me quitte pas. Wel toepasselijk dacht ik, in het Brel-jaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts