Alco Posted 12 september 2003 Report Share Posted 12 september 2003 Ik las zojuist 't treurige nieuws dat legende Johnny Cash is overleden! Hij is 71 jaar geworden. ...en ik begon juist de laatste tijd zijn muziek wat meer te ontdekken. groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 12 september 2003 Report Share Posted 12 september 2003 Tja....., weer eentje naar de eeuwige jam-sessie Ook ik begon me wat meer te verdiepen in zijn werk,maar gelukkig is er voldoende over om nog te ontdekken. Zal wel weer snel een " tribute "album verschijnen,en zijn albums zullen wel weer met de snelheid van het licht verkocht gaan worden. Een verkoper antwoorde mij eens op de vraag wie het was..; Is dood,dus goed... Tja 71,en neem maar aan dat ie geleefd heeft! Dank voor je mooie muziek, --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
reinder Posted 12 september 2003 Report Share Posted 12 september 2003 Zie zijn laatste video clip "Hurt" en krijg kippenvel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 12 september 2003 Report Share Posted 12 september 2003 Geplaatst door reinder:Zie zijn laatste video clip "Hurt" en krijg kippenvel. Ik kreeg kippevel toen mijn vader de lp "live in st. quentin" draaide, en je de reacties van die bajesklanten hoorde, vooral met "a boy named sue". Link to comment Share on other sites More sharing options...
bellbottom Posted 12 september 2003 Report Share Posted 12 september 2003 Geplaatst door Alco:...en ik begon juist de laatste tijd zijn muziek wat meer te ontdekken. De reeks "American Recordings" is inderdaad de moeite van het beluisteren waard. I see a darkness van American III Solitary man: goose bumps! Johnny Cash was weer op de goede weg. Die weg bleek helaas tekort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts