Henno Appel Posted 1 mei 2003 Report Share Posted 1 mei 2003 Stel dat iemand dit jaar maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 1 mei 2003 Report Share Posted 1 mei 2003 hmmm,... tuff choice... Wat mij betreft zou dat zijn: Luka Bloom - "Amsterdam" (live in Carre) of anders deze: Ryan Adams - "Heartbreaker" Groeten, alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 1 mei 2003 Report Share Posted 1 mei 2003 Over " must " gesproken..... en voor elke " freak " even hier langst >>>>> errug mooi! <<<<< veel plezier! -- Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tito Posted 1 mei 2003 Report Share Posted 1 mei 2003 Geplaatst door Henno Appel: wat zeg ik, moet je blind kopen! Hou niet van moeten.Heb je m`n tip al beluisterd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 1 mei 2003 Report Share Posted 1 mei 2003 Geplaatst door The Koosjer connection:Over " must " gesproken..... en voor elke " freak " even hier langst >>>>> errug mooi! <<<<< veel plezier! -- Hans. De cd's niet meegerekent. T'is net alsof ik door m'n platen kast blader Maar echte "must have"lp's? De eerste 3 van suzanne vega. Let wel op dat je amerikaanse persingen krijgt. Klank verschil is te groot om iets anders te accepteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 1 mei 2003 Author Report Share Posted 1 mei 2003 Geplaatst door tito:Hou niet van moeten. Dan moet je 't vooral niet doen. Maar stel dat je 't w Link to comment Share on other sites More sharing options...
tito Posted 1 mei 2003 Report Share Posted 1 mei 2003 Geplaatst door Henno Appel:[QB] Maar stel dat je 't w Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 1 mei 2003 Report Share Posted 1 mei 2003 als ik zo weinig kon aankopen verkocht ik de hele klim bim en ging ik weer motorrijden verder zoek ik niet specifiek een bepaalde LP of cd maar wat mij voor de voeten komt .. ooo ja zeker heb ik een lijstje maar dat is een hele lange lijst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 1 mei 2003 Author Report Share Posted 1 mei 2003 Van Janis Ian - Breaking Silence zijn op de website van Analogue P. de beginnetjes in MP3 te beluisteren: Hier het titelnummer: http://store.acousticsounds.com/audio/APP027_012.mp3 En nog eentje: http://store.acousticsounds.com/audio/APP027_007.mp3 Meer hier: http://www.analogueproductions.com/reissue...m?title_id=6045 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 1 mei 2003 Author Report Share Posted 1 mei 2003 Zorg wel voor een mooie persing Hoe weet ik welke de mooie is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 1 mei 2003 Report Share Posted 1 mei 2003 Geplaatst door Henno Appel: Dan moet je 't vooral niet doen. Maar stel dat je 't w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 1 mei 2003 Author Report Share Posted 1 mei 2003 Geplaatst door jopie: dat zeggen ze ook altijd bij disney,s. Jopie, kan jij nou eens een keertje normaal meedoen met een topic in plaats van dat zoetzuur gezouten commentaar iedere keer. Dus graag jouw "must have". (Die we dus eigenlijk allemaal zouden moeten hebben.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 1 mei 2003 Report Share Posted 1 mei 2003 Geplaatst door The Koosjer connection:Over " must " gesproken..... en voor elke " freak " even hier langst >>>>> errug mooi! <<<<< En errug duur vind ik. Daarvoor moeten ze dus heel veel beter zijn dan de 'gewone'Cd's in de winkel. Waar zit het verschil hem nou in? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 1 mei 2003 Report Share Posted 1 mei 2003 Hallo ome Henk, Ik bedoel te zeggen, veel van de CD's die op die lijst worden genoemd, zijn ook verkrijgbaar bij de CD-shop om de hoek, kom je daar echt nooit meer? De LP's dan. Ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 1 mei 2003 Author Report Share Posted 1 mei 2003 Waar zit het verschil hem nou in? Hallo Hans, Het zijn allemaal "gold CD's", dus i.p.v. het normale zilverkleurige laagje zit er bij deze goud op. Daarnaast zijn het meestal geremasterde versie's, de originele mastertape wordt dan opnieuw onderhanden genomen door een andere (audiofielere?) producer. De oplage's van zo'n productie zijn veelal veel kleiner dan normaliter. Aan dat alles hangt een prijskaartje. Of een Cd beter wordt van enkel een goudlaagje durf ik niet te zeggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 1 mei 2003 Report Share Posted 1 mei 2003 Ik heb net 2 gesealde MFSL cd's binnen van JMJ ter waarde van totaal $35! Er zijn ook handelaars die wat realistischer prijzen hanteren Het verschil is duidelijk hoorbaar, vooral omdat de 2 originele cd's hier en daar vervormd klonken omdat de mastertape kennelijk niet lekker liep. Op een verzamelcd hoorde ik al, dat het de tape geweest moest zijn, want de vervorming was weg op deze cd met een paar dezelfde nummers. De Gold MFSL remasters zijn een stuk gedetailleerder en wat schoner lijkt het. Daarnaast zijn ze in kleine oplages uitgebracht, hetgeen de verzamelwaarde maakt wat de gek er voor geeft. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 2 mei 2003 Report Share Posted 2 mei 2003 Geplaatst door Ome Henk: H Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 2 mei 2003 Report Share Posted 2 mei 2003 Geplaatst door Ome Henk: Woon je nog op hetzelfde Hans (6/12 46274) En wat wil je er nog meer op hebben (ik heb in ieder geval alle mfsl uitgaven van Rush) yep,nog steeds Henk. als ie niet te aangebrand is,dan graag! alleen 2112 is nooit meer terug gekomen -- Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 3 mei 2003 Report Share Posted 3 mei 2003 Geplaatst door Ome Henk: Dus alleen 2112 Da's toch zonde van al die vrije ruimte tja,ik weet 't,tis maar 39min.,maar wel errug mooie 39 min. stop der maar bij wat je goed lijkt Henk. enuuh,ook hoe ik je kan vergoeden voor al dat moois -- Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 9 mei 2003 Report Share Posted 9 mei 2003 Geplaatst door Ome Henk: Hij is sinds gistermiddag onderweg Hans nou,das dan weer met de klapstoel achter de brievenbus kan haast weer niet wachten op al dat lekkers uit Hollandia..... buiten al het gezeik om wat er hier dagelijks plaats vindt,is het gemis van een " normale " platenzaak wel een ramp. zelfs free record shop zou al een opluchting zijn voor mij [how low can you go] alvast mijn on-uitsprekelijke dank Henk -- Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 9 mei 2003 Report Share Posted 9 mei 2003 Geplaatst door Ome Henk: Zoals altijd: Graag gedaan Hans Geniet ze Heb je de zak drop er ook bij gedaan, of ben je die vergeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 10 mei 2003 Report Share Posted 10 mei 2003 Jullie weten toch dat snoepen slecht is voor je tanden...... :D maaruuh,dank voor de gedachte alleen al Sodejuu,ik ben een tevreden mens -- Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 13 mei 2003 Report Share Posted 13 mei 2003 Geplaatst door Ome Henk: Hij is sinds gistermiddag onderweg Hans ik geloof,en nu ben ik erg voorzichtig,dat ie binnen is Henk. keb een kennisgeving in de bus vandaag,en die krijg ik niet zoveel nog even op de tanden bijten,want er is een enorm gevecht aan de gang met de vakbond,en regelmatig gaat het een en ander plat,maar de vooruitzichten zijn gunstig zodra ik 'm daadwerkelijk in m'n knuisje heb laat ik het weten.... -- Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 13 mei 2003 Report Share Posted 13 mei 2003 De achterliggende gedachte is goed Henk... Dus,hoe het ook uitpakt,stuk kan het niet. -- Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts