Puur Posted 11 mei 2003 Report Share Posted 11 mei 2003 Een paar dagen geleden kreeg ik de volgende mail: Beste mensen, Sta me toe jullie mening te vragen en wel over 'de cd'. Als in: wat kopen jullie nou liever - een zo genaamde jewelcase (dat is: een disc in zo'n plastic, uitklapbaar bakje) of een digipack (zo'n kartonnen inlegbakje)? En zijn jullie misschien bereid om pak 'm beet 2 kwartjes meer te betalen voor een digipack? En nu ik jullie toch lastig val: wie koopt er eigenlijk nog vinyl vandaag de dag? Of, iets concreter, hoeveel van jullie zouden b.v. een 7" van Caesar aanschaffen? En/of de nieuwe Daryll-Ann op vinyl? Ik hoor graag jullie al dan niet gefundeerde mening... Hoogachtend, Ik ben erg blij met deze mail. Dit omdat ik, net als vele anderen, ze heb gevraagd ook vinyl uit te brengen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
A_J Posted 1 juni 2003 Report Share Posted 1 juni 2003 Puur, Alhoewel het topic al wat ouder is, excelsior had op een bepaald moment ook wat singeltjes (van ceasar, scram c baby etc.) die je nog kon kopen op hun website alleen zie ik ze nu niet meer staan. Ik heb de o.a de plaat weeps van daryll-ann op vinyl, welke ik nu ook niet meer zie. Goed label, met leuke bands vind ik. De 'nieuwste' (hij is er al weer een behoorlijke tijd) cd van ceasar vind ik in elk geval weer zeer geslaagd. Mvg, AJ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts