Jump to content

slag in het wiel

John
 Share

Recommended Posts

Hallo ,

Zo juist een LP gewassen met de DA, voor het wassen was de plaat kaarsrecht. Na het wassen kwam deze er met een hoogte slag uit (korte slag) + - 7 MM verschil .

De arm vliegt alle kanten op , wat heb ik fout gedaan ??? iemand reeds eerder dit drama (trauma) meegemaakt ;) Ook nog een mooie plaat en voor de rest in perfecte staat.

groetjes John

Geplaatst door John:

Hallo ,

Zo juist een LP gewassen met de DA, voor het wassen was de plaat kaarsrecht. Na het wassen kwam deze er met een hoogte slag uit (korte slag) + - 7 MM verschil .

De arm vliegt alle kanten op , wat heb ik fout gedaan ??? iemand reeds eerder dit drama (trauma) meegemaakt ;) Ook nog een mooie plaat en voor de rest in perfecte staat.

groetjes John

Te heet gewassen confused.gifconfused.gifconfused.gif Ik heb iig zoiets nog niet meegemaakt. Meestal waren zulke al krom voordat ik ging wassen :rolleyes:;)

Geplaatst door Sodejuu:

Te heet gewassen confused.gifconfused.gifconfused.gif Ik heb iig zoiets nog niet meegemaakt. Meestal waren zulke al krom voordat ik ging wassen :rolleyes:;)

Was het dat maar " te heet " nee gewoon in koud wasmiddel, wel moet zeggen dat ik hem stevig geklemd hebt tussen de schijven van de DA. Of het daar mee te maken heeft .

Hij was echt kaarsrecht, was gisteren voor werk even in Venlo en tja je weet al waar ik geweest ben :D Deze LP was van Sade er was voor een gebruikte in nieuwstaat werkelijk en dan is het wel jammer dat er een slag in komt bij het onderhoud

BTW heb ook nog wat van Blue Note willen meenemen (nieuw) maar in niet zo'n goeie staat helaas (beschadigingen ) op enkele LP's en de meneer van de verkoop wilde niks van de prijs afdoen. Dus heb ik ze maar laten liggen, die meende werkelijk dat hij deze nog voor nieuw kon verkopen :P

Jammer dus voor hem .............

zal eens kijken of ik hem in de oven leg vanmiddag met een gewichtje of zo erop , meer dan stuk maken kan ik toch niet meer