Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 2)

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Op dit moment,en met on-uitsprekelijke dank aan Henk ut Snits,dit meesterwerkje.... :)

f177024f3zd.jpg

ja ja Henk,het heeft wat voeten in de aarde gehad,maar kep'm..... :D.en in prima staat,en alles staat der puik op!

ga ook nog later even naar de rest luisteren want dat is nieuw voor mij.

Dank je wel Henk,grote klasse!

-- Hans

Geplaatst door Ome Henk:

'T is zeer gepolijst ja, dus moet je er tegen kunnen ;) Ach, af en toe is het wel weer eens leuk om te horen.

En die van John Fogerthy staat al een tijdje op m'n nog te kopen vinyl lijstje :rolleyes:

dat je deze nog niet hebt kom hem heel vaak tegen op beurzen

My God, is die Gladys soms family van Steve Tyler van Aerosmith ;):)

(vanwege die megagrote mond :D )

Bij mij staat nu op 't nummer "See you soon"

van Coldplay.

Mooi akoestisch nummer, van KaZaa afgehaald

Groeten,

Alco

Zoals beloofd kom ik nog even terug op het moois wat ik heb mogen ontvangen ut Snits :D

Buiten 2112 staan er ook 3 nummers op van Liquid tension experiment t.w/

State of grace

Three minute warning

Hourglas.

nu weet ik niet van welk album het afkomt,of van welke albums,dat kan natuurlijk ook,maar hier mijn indrukkken van de nummers.

voor mij nieuw,hier niet te krijgen.

State of Grace deed mij bij vlagen denken aan het nummer Stationary traveller van Camel.

althans,dat hoorde ik erin,en was het nummer wat me gelijk te binnen schoot.

mooier vondt ik Three minute warning welk maar liefst bijna 29 min.duurt!!,en mij terug bracht in the good old day's toen nummers maar niet op wilde houden :D

Hourglass was een leuke afsluiter van mijn kennismaking met deze groep die ik nog niet gehoord had,en een leuke Queen cover confused.gif

al met al is de kennismaking vlot verlopen en smaakt het naar meer!

rest mij nog de samensteller van dit lekkers nogmaals een veer toe te reiken op de plaats waar de zon nooit komt :D:D

thanx Henk!!

-- Hans

Geplaatst door The Koosjer connection:

Zoals beloofd kom ik nog even terug op het moois wat ik heb mogen ontvangen ut Snits :D

Buiten 2112 staan er ook 3 nummers op van Liquid tension experiment t.w/

State of grace

Three minute warning

Hourglas.

nu weet ik niet van welk album het afkomt,of van welke albums,dat kan natuurlijk ook,maar hier mijn indrukkken van de nummers.

voor mij nieuw,hier niet te krijgen.

Hourglass staat op LTE 2 en Three Minute Warning staat op LTE 1 (eigenlijk gewoon LTE genaamd). Dat andere nummer ken ik niet. Althans niet onder die naam. Ik heb beide cd's van LTE (op mp3) en daar staat ie niet op. Waar komt die vanaf, Henk?

Overigens kun je natuurlijk ook op www.allmusic.com kijken. Daar staan de cd's en nummers ook op. Kun je meteen zien welke je hebt... ;):D

[edit] Ik heb Three Minute Warning als 6 aparte nummers. Op zich niet zo gek natuurlijk, maar wat ik wel gek vond, is dat die 6 nummers bij mij ruim 36 minuten duren i.p.v. 29, zoals jij zei. Misschien heeft Henk hier ook een verklaring voor? [/edit]

Geplaatst door Alco:

My God, is die Gladys soms family van Steve Tyler van Aerosmith ;):)

(vanwege die megagrote mond :D )

Nee, ze heeft dezelfde plastisch chirurg als Michael Jackson.

:D

Dank je wel Henrie voor je reactie.

Ik denk dat ivbm plaats gebrek op de cd Henk erin heeft moeten knippen,dat lijkt mij althans volgens mijn oren dan,de enige redelijke verklaring....

neemt niet weg dat ik er toch wel over te spreken ben,net als over jou kluppie trouwens waar ik zo'n 70 minuten van heb mogen proeven via KaZaa.

enig minpuntje,voor mij dan,is de diepe keelzang wat op een lang gerekte boer lijkt na een bord stevige erwtensoep,dat kan mij minder bekoren :D

verder ook voor the Gathering een dikke 9 plus,maar daar zal jij verder niet wakker van liggen...... ;)

-- Hans

Geplaatst door The Koosjer connection:

Dank je wel Henrie voor je reactie.

Ik denk dat ivbm plaats gebrek op de cd Henk erin heeft moeten knippen,dat lijkt mij althans volgens mijn oren dan,de enige redelijke verklaring....

neemt niet weg dat ik er toch wel over te spreken ben,net als over jou kluppie trouwens waar ik zo'n 70 minuten van heb mogen proeven via KaZaa.

enig minpuntje,voor mij dan,is de diepe keelzang wat op een lang gerekte boer lijkt na een bord stevige erwtensoep,dat kan mij minder bekoren :D

verder ook voor the Gathering een dikke 9 plus,maar daar zal jij verder niet wakker van liggen...... ;)

-- Hans

'Die diepe keelzang wat op een lang gerekte boer lijkt na een bord stevige erwtensoep.'

Dan heb je dus de eerste cd te pakken gehad :) Ik vind 'm wel aardig (maar niet meer dan dat). Ik luister liever de nieuwere, al is de oudere muziek ook nog wel te pruimen. Misschien moet ik 'm nog maar een keer van de plank halen. Heb 'm al een tijdje niet meer gedraaid namelijk ;)

Geplaatst door Henrie:

'Die diepe keelzang wat op een lang gerekte boer lijkt na een bord stevige erwtensoep.'

Dan heb je dus de eerste cd te pakken gehad :) Ik vind 'm wel aardig (maar niet meer dan dat). Ik luister liever de nieuwere, al is de oudere muziek ook nog wel te pruimen. Misschien moet ik 'm nog maar een keer van de plank halen. Heb 'm al een tijdje niet meer gedraaid namelijk ;)

Bij deze :) :

d81653ih5ka.jpg

Thanx Henrie.

Die moet ik dus zeer zeker niet hebben ;)

Voor de rest is het zeer de moeite waard.

nu staat op,voordat de on-topic politie wederom komt,Gilad Atzmon & the Orient house Ensemble.

Dat valt in de categorie Orient Jazz als er zo'n onderdeel zou bestaan.

Zijn derde album is genomineerd voor dit jaar's BBC Jazz awards festival als 1 van 3 artiesten.

Niet alleen zijn nieuw album als best voor het jaar,maar ook als best artiest van het jaar.

Dus wie weet....

-- Hans.