Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 2)

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Nou breekt m'n klomp... (en ik heb er niet eens een ;)): ik zocht net op 'state of grace', gedownload, ff luisteren, blijkt dat ik die al ken.

Blijkt dat er wat verkeerd genummerd is. State of Grace blijkt bij mij Universal Mind te heten. En das nou net het volgende nummer. Maar dat verklaart ook waarom Three Minute Warning bij mij 36 minuten duurt. Ik heb namelijk een Three Minute Warning, bestaande uit 6 delen i.p.v. de gebruikelijke 5. En als ik alleen de laatste 5 aanklik, dan blijken die 28:31 min. te duren! :D

Ff 'renamen' dan maar... Suf zeg ;):D:P

Het 'doos-gehalte' is wel wat aan de hoge kant, maar ze ziet er leuk uit en ze lijkt me erg aardig.

Ze is inderdaad aardig, en je kunt wel met haar lachen, en ten opzichte van 'n jaar of 5 geleden is haar look wat minder truttig, en is 't een echte megababe geworden :D

Desondanks moet ik toegeven dat (met name)haar huidige muziek, mij ook niet zo kan bekoren.

Maar goed, op dit moment klinkt door mijn (PC) speaker(tje)s:

The Verve - "The drugs don't work"

Groeten,

Alco :)

Geplaatst door Alco:

Ze is inderdaad aardig, en je kunt wel met haar lachen, en ten opzichte van 'n jaar of 5 geleden is haar look wat minder truttig, en is 't een echte megababe geworden :D

Desondanks moet ik toegeven dat (met name)haar huidige muziek, mij ook niet zo kan bekoren.

Maar goed, op dit moment klinkt door mijn (PC) speaker(tje)s:

The Verve - "The drugs don't work"

Groeten,

Alco :)

Ik ken haar muziek niet echt (alleen de 'hits' een beetje). Maar zingen kan ze wel.

Ik vind dat accent trouwens maar niks. Past gewoon niet bij zo'n mooie vrouw ;):D

Ik vind dat accent trouwens maar niks. Past gewoon niet bij zo'n mooie vrouw

Dat vind ik nou juist wel zo charming aan Ilse :)

Moet er niet aan denken als ze 'n Fries of Limburgs accent had :D

(no offense... voor diegenen die zich nu wellicht aangesproken voelen)

Wel is 't jammer dat, een jaar of 5 geleden bleef je na afloop even een half uurtje wachten en dan kon je gerust effe kleppen met Ilse. Nu heet dat een 'meet & greet' en moet je zoiets winnen...

Ilse is wel een van de weinige artiesten die me een brok in de keel wist te bezorgen, toen ze 'n keer amper 2 meter voor me stond en 'All the answers' zong, met haar ogen nog amper droog.

Groeten,

Alco

Geplaatst door Alco:

Dat vind ik nou juist wel zo charming aan Ilse :)

Moet er niet aan denken als ze 'n Fries of Limburgs accent had :D

(no offense... voor diegenen die zich nu wellicht aangesproken voelen)

Tja, ik zit dagelijks tussen de Tukkers, dus ik heb waarschijnlijk een overdosis tukkers gehad of zo ;)

Ik vind het trouwens wel mooi dat ze niet geforceerd 'ABN gaat spreken'. Dat zou helemaal niet bij haar passen...

Wel is 't jammer dat, een jaar of 5 geleden bleef je na afloop even een half uurtje wachten en dan kon je gerust effe kleppen met Ilse. Nu heet dat een 'meet & greet' en moet je zoiets winnen...

Groeten,

Alco

Tja, dat is de 'tol' van het succes he. Daarom vind ik 'kleine' bandjes ook zo leuk. Die komen na afloop van hun optreden (vaak voorprogramma) gewoon ff in de zaal staan naar de hoofdact kijken of een biertje drinken. Ik weet nog goed dat ik ooit met m'n vrienden bij een optreden van het Groningse (om precies te zijn, uit Stadskanaal) Tefilla was. We hadden ze al een keer gezien en gesproken op het Flevo Festival, en gevraagd of ze nog een keer in Hoogeveen wilden komen spelen. Dat stond (heel opmerkelijk...) al in de planning, en een paar maanden later was het zover. Helaas maar een stuk of 30 mensen in de zaal, maar wel genoten van het optreden. En daarna nog een uurtje staan kleppen met de zanger en (ik meen) de drummer. Aardige gasten. Het leuke was, dat ze ons nog herkenden, van het festival een paar maanden daarvoor... :)

Geplaatst door Puur:

en?

Bij mij draait:

e30215t02cv.jpg

Radiohead - Kid A, een zwaar onderschatte plaat denk ik. Op de achtergrond Celtic -

Porto, ook erg leuk.

Ik vind 'm tegenvallen eerlijk gezegd... Die wedstrijd dan he ;) Die cd ken ik niet zo. Alleen de wat bekendere nummers en die vind ik wel leuk. Maar niet geweldig. Kwestie van smaak denk ik...

Geplaatst door Henrie:

Ik vind 'm tegenvallen eerlijk gezegd... Die wedstrijd dan he ;)

Op naar de verlenging! Ik vind het best aardig, maar ach, ik ben ook niet zo verwend dit seizoen ;)

Inmiddels staat deze te spelen:

c0566765972.jpg

Wederom Radiohead, ditmaal The Bends, erg erg mooi!

Geplaatst door Puur:

Op naar de verlenging! Ik vind het best aardig, maar ach, ik ben ook niet zo verwend dit seizoen ;)

De tweede helft was een stuk beter. Spannend en mooie goals van Larsson... Jammer genoeg heeft Porto gewonnen...