The Koosjer connection Posted 3 juni 2003 Report Share Posted 3 juni 2003 Ook deze topper komt uit Canada,waar erg veel talent vandaan komt. Zij heeft ook met veel toppers gewerkt,lees dat maar even in haar bio. Gast optredens bij o.a Fred Eaglesmith,ook al een Canadees erg mooi hoor jongens,kan je blind kopen op mijn advies.... >>>>> Lynn <<<<< -- Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 3 juni 2003 Report Share Posted 3 juni 2003 In afwachting van de laatste tonen van Lynn,ligt deze te wachten. Ook al weer een link met Canada,al is dit lekker ding op Bermuda geboren,haar mammie is Canadese....en heeft later haar moeders naam aangenomen. Dit album,of eerder ep,is opgenomen in de Melkweg,en laat Nova horen als een volwaardig artiest. De 6 nummers mogen er zijn,en omdat ik wel erg van live hou destijds gekocht op aanraden van iemand....en ja blind >>>>> Heather <<<<< lekker ding of niet soms!,althans vindt ik dan. trouwens,bijna vergeten,een puike opname! kopen dus! -- Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 3 juni 2003 Report Share Posted 3 juni 2003 Als afsluiter dit album,het debuut van Dan Kibler...Roots-rocker... wie o wie kent 'm? -- Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emperor Posted 3 juni 2003 Report Share Posted 3 juni 2003 No-man - Returning Jesus Link to comment Share on other sites More sharing options...
@ Posted 3 juni 2003 Report Share Posted 3 juni 2003 Madrugada - The nightly disease Het blijft lekker sinister! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 4 juni 2003 Report Share Posted 4 juni 2003 Nu een album waar ik helaas geen afbeelding van vinden kon J.W.Roy....."round here. En als je het album hoort zal je in geen miljoen jaar denken dat het hier om een ras echte Hollander gaat...werkelijk verbluffend. Ik denk dat er weinig van bekend is hier op het forum...buiten Alco om wellicht nee,alle gekheid op 'n stokkie,gewoon even naar luisteren. -- Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 4 juni 2003 Report Share Posted 4 juni 2003 Geplaatst door The Koosjer connection:Nu een album waar ik helaas geen afbeelding van vinden kon J.W.Roy....."round here. En als je het album hoort zal je in geen miljoen jaar denken dat het hier om een ras echte Hollander gaat...werkelijk verbluffend. Ik denk dat er weinig van bekend is hier op het forum...buiten Alco om wellicht nee,alle gekheid op 'n stokkie,gewoon even naar luisteren. -- Hans Ik kan deze zeker ook weer 'blind' gaan kopen, of niet? Sjonge... ik hou geen ogen (en geen geld) over zo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 4 juni 2003 Report Share Posted 4 juni 2003 Geplaatst door Henrie: Ik kan deze zeker ook weer 'blind' gaan kopen, of niet? Sjonge... ik hou geen ogen (en geen geld) over zo... als het zo was had ik het wel vermeld maar toch leuk dat je mijn postings goed leest..... maar naar luisteren kan geen kwaad...toch? -- Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 4 juni 2003 Report Share Posted 4 juni 2003 Geplaatst door The Koosjer connection: als het zo was had ik het wel vermeld maar toch leuk dat je mijn postings goed leest..... maar naar luisteren kan geen kwaad...toch? -- Hans Nee hoor. Tenzij het zo goed is dat je het meteen wilt kopen. Is slecht voor de portemonnee... Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 4 juni 2003 Report Share Posted 4 juni 2003 Geplaatst door Henrie: Nee hoor. Tenzij het zo goed is dat je het meteen wilt kopen. Is slecht voor de portemonnee... tja,das nou het nadeel van deze " hobby ",het kost altijd zoveel -- Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 4 juni 2003 Report Share Posted 4 juni 2003 Working In Line - Michael Rutherford Oftewel: Hoe MR al een goede plaat afleverde voor Mike & The Mechanics. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 4 juni 2003 Report Share Posted 4 juni 2003 Ik denk dat er weinig van bekend is hier op het forum...buiten Alco om wellicht Ha die Hans, Deze bedoel je: Inderdaad wel een mooi album. Ik ken Jan-Willem Roy's muziek inderdaad al wat jaartjes. Heb 2 CD's van 'm en 'm een keer of 4 live aan 't werk gezien. Mooie stem, en een dijk van toetsenist in de band) Hij heeft een tijdje in 't voorprogramma van Ilse DeLange gestaan, en begin dit jaar was ie 't voorprogramma van Los Lobos. En ik moet zeggen (tot m'n verbazing toen) dat ik JW achteraf beter vond, dan Los Lobos! klik HIER voor recensies van de pers over JW Roy. Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 4 juni 2003 Report Share Posted 4 juni 2003 Geplaatst door Alco: Ha die Hans, Deze bedoel je: Inderdaad wel een mooi album. Ik ken Jan-Willem Roy's muziek inderdaad al wat jaartjes. Heb 2 CD's van 'm en 'm een keer of 4 live aan 't werk gezien. Mooie stem, en een dijk van toetsenist in de band) Hij heeft een tijdje in 't voorprogramma van Ilse DeLange gestaan, en begin dit jaar was ie 't voorprogramma van Los Lobos. En ik moet zeggen (tot m'n verbazing toen) dat ik JW achteraf beter vond, dan Los Lobos! klik HIER voor recensies van de pers over JW Roy. Groeten, Alco Ja,die bedoel ik! Hoe kom jij nou aan dat plaatje?.....zocht me 'n bult.. Affijn,hoe is het andere album Alco? Nu staat op,minimaal[lo-fi] uit Zweden; zonder verdere woorden,om niemand tot koop over te halen -- Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 4 juni 2003 Report Share Posted 4 juni 2003 Even de recenties gelezen.... Had ie nog wel plaats voor al veren die erin gestoken werden :D Het zegt mij genoeg om ook deze dan maar weer te noteren als verplichte aankoop... En ik ben echt arm...... -- Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 4 juni 2003 Report Share Posted 4 juni 2003 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 4 juni 2003 Report Share Posted 4 juni 2003 Affijn,hoe is het andere album Alco? Het 2e album "Deeper Shades" vind ik persoonlijk mooier nog dan 't eerste. (iets afwisselender) Staat ook en mooi duet op met Ilse. Klik HIERvoor foto's en een link naar JW's official site :} Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 4 juni 2003 Report Share Posted 4 juni 2003 Don Cherry - Brown Rice Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 4 juni 2003 Report Share Posted 4 juni 2003 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 4 juni 2003 Report Share Posted 4 juni 2003 Solarisis - Nothing Else Matters Ja, das een cover, maar wel een goeie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 4 juni 2003 Report Share Posted 4 juni 2003 Dave Holland - Triplicate Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 4 juni 2003 Report Share Posted 4 juni 2003 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 5 juni 2003 Report Share Posted 5 juni 2003 Jesus He Knows Me - Genesis ( vandaag voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
berend Posted 5 juni 2003 Report Share Posted 5 juni 2003 Geplaatst door DVD Fiel:Jesus He Knows Me - Genesis ( vandaag voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 5 juni 2003 Report Share Posted 5 juni 2003 Nu Marcus Miller - The Ozell Tapes: The Official Bootleg Zometeen Solomon Burke - Don't give up on me Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 5 juni 2003 Report Share Posted 5 juni 2003 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts