Alco Posted 7 juni 2003 Report Share Posted 7 juni 2003 Nu staat op: "I've got it bad" van Matraca Berg. (hubba hubba sweeet mama ) Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 7 juni 2003 Report Share Posted 7 juni 2003 Geplaatst door Alco:Nu staat op: "I've got it bad" van Matraca Berg. (hubba hubba sweeet mama ) Groeten, Alco Komt dat nummer van dit album Alco? Of van deze..... -- Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 7 juni 2003 Report Share Posted 7 juni 2003 Geen van beiden Hans. Althans... bij mij komt ie van 't album "Lying to the moon", Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 7 juni 2003 Report Share Posted 7 juni 2003 Die had ik nog niet bekeken. Ik vondt het nummer op die albums terug, Dus moet ik weer verder gaan zoeken.. Maar dat doe ik morgen weer,mooi vooruitzicht om de dag mee te beginnen. Hubba,hubba..sweet mamma thanx,--Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 7 juni 2003 Report Share Posted 7 juni 2003 Vandaag even de stad in voor mijn zoontje, doet morgen de eerste communie en wilde ook o.a. een cd naar keuze uitzoeken .. geen probleem zoonlief papa kijkt wel effe tussen de vinyl Dit was het resultaat op 180 grams van abraxas (zegt mij nog niks ) maar klinkt verschrikkelijk ongeloof goed voor een opname uit de 60' jaren.... John Lee Hooker, staat dus nu op na een lange dag van voorbereidingen voor morgen ...even bijtanken :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emperor Posted 8 juni 2003 Report Share Posted 8 juni 2003 Coldplay - A rush of blood to the head Hierna: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skiffer Posted 8 juni 2003 Report Share Posted 8 juni 2003 Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 8 juni 2003 Report Share Posted 8 juni 2003 Nu een album van deze schoonheid..hubba,hubba sweet mamma...om in de trend van Alco te blijven Het album heet..vrij vertaald,alles wat ik aanraak wordt wild....tja,vreemd is dat? Lori Carson/Everyting i touch runs wild, Een heerlijk rustig album,een verademing,en geheel in haar appartement opgenomen,zou je niet achter de knoppen willen zitten? Goed...., Haar invloeden zijn,Nick Drake en Rickie Lee Jones....wat je op dit album ook wel erg goed terug vinden kan. Dus,vindt je vernoemde artiesten grootheden,en hou je van hun muziek,kun je deze gewoon kopen....tja,zelfs jij Henrie ,en er zal voor je een nieuwe wereld open gaan.... -- Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emperor Posted 8 juni 2003 Report Share Posted 8 juni 2003 Geplaatst door Ome Henk:Goed hoor Inderdaad klasse... Ook niet mis: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 8 juni 2003 Report Share Posted 8 juni 2003 ...en om even in de 'hubba hubba' sfeer te blijven Check out: Jesse Sykes. (ps:Jesse is een vrouw, om misverstanden te voorkomen ) De foto is 'n ietsiepietsie te groot om hier te posten, dus hierbij een linke: >Jesse Sykes< en hier een foto van madam, zoals ze een tijdje terug in Assen speelde, in De witte Bal. >Jesse Sykes in witte Bal< Wil je weten hoe ze klinkt, kijk dan op m'n site onder 'Americana' vind je een geluidsfragment. Groet'n, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
frits Posted 8 juni 2003 Report Share Posted 8 juni 2003 Pinkpop via internet nu met de dandywarhols geloof ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 8 juni 2003 Report Share Posted 8 juni 2003 Ben even aan het down-loaden van jou site Alco......,prima site trouwens,schande dat ik er nog niet langst geweest was mea-culpa , Loopt,bij mij althans,wel erg lui,maarja,heb ook maar een simpel 56kmodem Heeft ze niet wat Indianen-genen? --Hans Oke,einde clip , Daar baal ik nu zo van,dat abrupte einde aan zo'n clip. Zit je net lekker te genieten....ploep Mooi fragment,dank je wel voor de tip,maar ik vindt maar 1 album van haar?, Dat kan toch niet waar zijn Alco,dat ze maar 1 album heeft? --Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 8 juni 2003 Report Share Posted 8 juni 2003 Ik zag bij Alco deze act staan,en heb 'm gelijk maar weer eens opgezet,was alweer lang geleden... --Hans en dat maakt het voor de dag,tot morgen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 8 juni 2003 Report Share Posted 8 juni 2003 Oke,einde clip ,Daar baal ik nu zo van,dat abrupte einde aan zo'n clip. Zit je net lekker te genieten....ploep Mooi fragment,dank je wel voor de tip,maar ik vindt maar 1 album van haar?, Dat kan toch niet waar zijn Alco,dat ze maar 1 album heeft ? Ja, daar baalde ik ook wel van zo'n muziekfragment waar dan zo abrupt een einde aan komt, maarja... 't was 't enige fragment wat ik kon vinden. En dan is 't ook nog zo dat alleen 't clipje van Jesse Sykes nog zo lang duurt. Alle andere fragmenten duren zo'n 30-40sec. Volgens mij heeft ze idd nog maar 1 album gemaakt. De gitarist zat tot voor kort in de band van Ryan Adams, Whiskeytown. Tjaaa, Ezio. Dat vond ik 1 van de mooiste optredens die ik in De Witte Bal heb gezien, door de jaren. (en dat voor slechts 3,40 Euro entree ) Op dit moment klinkt door m'n (PC!) speakers: Lyle Lovett (& Alison Krauss) - "More pretty girls than one" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skiffer Posted 8 juni 2003 Report Share Posted 8 juni 2003 Super....pas binnen en al verslaafd eraan, 3 jaar voor mn geboorte gemaakt maar wat klinkt dit nog goed zeg, en zoveel prog metal/rock bands klinken nog heel erg ala rush.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 8 juni 2003 Report Share Posted 8 juni 2003 Ik zit Songs: Ohia te luisteren: Er viel trouwens een CD uit deze platenhoes. Bleek de CD van dit album te zijn die als promo was bijgevoegd. En het album kostte al maar $ 10,-. Leuk voor in de auto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hifier Posted 8 juni 2003 Report Share Posted 8 juni 2003 Aangezien er op Hifi.nl nauwelijks meer gepost wordt op het gebied van muziek ga ik hier maar eens verder. Vraag: Iemand wel eens muziek gehoord van Tim Easton? Bij mij ligt in de speler: Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 9 juni 2003 Report Share Posted 9 juni 2003 Geplaatst door hifier:Vraag: Iemand wel eens muziek gehoord van Tim Easton? Antwoord: Nee,is dat nu een gebrek in m'n opvoeding? Maaruuh,daar ga jij zeker wat aan doen zodat we weten wie het is.....toch? Enuuh,welkom op de site trouwens,hoop dat je veel muziek gaat posten want daarvoor ben ook ik hier -- Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 9 juni 2003 Report Share Posted 9 juni 2003 Ik zit nu met een half oog naar Pinkpop te kijken op tv (Nederland 3)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 9 juni 2003 Report Share Posted 9 juni 2003 Me too, Henrie. Vond er nog niet zoveel aan tot nu toe. (hoewel de zangeres van The Cardigans altijd leuk blijft om naar te kijken ) Solomon Burke vond ik persoonlijk 3x nix. En die Peter Pan Speedrock....tja.... Maar goed, ik kijk toch af en toe effetjes.. Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 9 juni 2003 Report Share Posted 9 juni 2003 Geplaatst door Alco:Me too, Henrie. Vond er nog niet zoveel aan tot nu toe. (hoewel de zangeres van The Cardigans altijd leuk blijft om naar te kijken ) Solomon Burke vond ik persoonlijk 3x nix. En die Peter Pan Speedrock....tja.... Maar goed, ik kijk toch af en toe effetjes.. Groeten, Alco 't Is altijd zo jammer dat ze maar kleine stukje laten zien. Ik heb tot nu toe alleen Cardigans gezien (leuk om naar te kijken idd, maar luisteren is wat minder ), Ozark Henry (best goed vond ik), en nu Flogging Molly (niet mijn smaak, maar op een festival wel humor). Peter Pan heb ik (helaas) niet gezien. Ik weet niet of ze goed zijn live, maar ik vind het soms wel grappig, van die lompe muziek... Ik heb ook nog een grote groep gezien waarvan ik de naam niet weet. De zanger was een nogal uit de kluiten gewassen zwarte kerel die overmatig veel zweette. Er werden veel rozen aan het (vrouwelijk) publiek uitgedeeld... Nou ja, erbij zijn is toch altijd leuker (al ben ik altijd blij dat het dinsdag ochtend is en ik naar huis kan; MOE!!! ). Maar met dat weer van gisteren was het toch wel minder denk ik (met die hitte ook trouwens). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 9 juni 2003 Report Share Posted 9 juni 2003 Heb ook net even die Flogging Molly gezien. Dat vond ik nog wel leuk en origineel. Ik houd wel van muziek met Ierse (folk) invloeden. Vond 't wel een geslaagde combinatie. (hoewel ik er geen CD van hoef) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 9 juni 2003 Report Share Posted 9 juni 2003 Geplaatst door Alco:Heb ook net even die Flogging Molly gezien. Dat vond ik nog wel leuk en origineel. Ik houd wel van muziek met Ierse (folk) invloeden. Vond 't wel een geslaagde combinatie. (hoewel ik er geen CD van hoef) Nee precies, dat heb ik ook. Op een festival is het wel leuk (ik heb me ooit heel erg vermaakt op de muziek van Why?; net zo'n soort bandje), maar om er thuis voor je plezier naar te luisteren, is het niet goed genoeg. Daar is het ook gewoon niet de muziek voor. De zanger zei (in een reportage vooraf) ook dat ze een echte live-band zijn. Ben ik het helemaal mee eens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 9 juni 2003 Report Share Posted 9 juni 2003 Ben ik helemaal met je eens Henrie, Mij favorite live-band The Paladins, is geweldig om live te zien! dampende,zwetende,swingende rockabilly-blues, maar thuis zet ik 't zelden op. (hooguit 1 of 2 nummers en dan weer wat anders) Nu staat bij mij even iets beschaafders op: China Crisis - "Working with fire and steel" Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 9 juni 2003 Report Share Posted 9 juni 2003 Nu staat bij mij op Neal Casal met het album Anytime tomorow... In Nederland welhaast onbekend,en dat is wel erg vreemd te noemen want hij maakt erg mooie albums. Lees hieronder met wie hij werkt,wie zijn albums onder de knoppen heeft/had,en hoe men over 'm denkt... >>>>> Neal Casal <<<<< En ik denk dat ie zo onbekend is dat " zelfs " Alco 'm niet kent >>>>> hier de recentie van het album <<<<< --Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts