Alco Posted 9 juni 2003 Report Share Posted 9 juni 2003 En ik denk dat ie zo onbekend is dat " zelfs " Alco 'm niet kent hihi, helaas Hans... Ik ken Neal Casal's muziek maar al te goed. Heeft 'n paar keer opgetreden in de Witte Bal, hier in Assen. (ik heb zo langzamerhand 't gevoel, dat ook jij een vaste bezoeker van de Witte Bal zou worden, als jij in Assen zou wonen! ) Ken je ook 't album "Basement dreams", van Neal Casal ? Zoniet, dan is dat ook een aanrader! Het is een geheel akoestisch album, opgenomen bij 'm thuis. (erg goede opname ook) Greetings, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 9 juni 2003 Report Share Posted 9 juni 2003 Nu dit mooi album,en deze kent Alco zeer zeker! :D.. Hoe is trouwens de nieuwe....? --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 9 juni 2003 Report Share Posted 9 juni 2003 Geplaatst door Alco: hihi, helaas Hans... Ik ken Neal Casal's muziek maar al te goed. Shit!,daar ga ik dan met m'n goed gedrag Ik dacht echt dat ik je nu " te pakken " had Het album heb ik inderdaad,en is toppie! En tja,samen naar de kroeg,beetje goeie muziek snuiven,lekker biertje....het klinkt klasse!, Alleen jammer dat ik niet in Assen woon... Maar ja,never say never Nu staat op het promo-album van het Americana-festival in de vredenburg hal Utrecht van,tja,2000 , Was een kado'tje van m'n platenzaak en zat bij de zending omdat ik er zelf niet bij kon zijn destijds. Blue Highways....tracklist: Damon Bramblett The Amazing Rhythm Aces The Countrypolitans Terri Hendrix Ray Wylie Hubbard Lynn Miles Richard Buckner Guy Clark Mount Pilot Terry Allen Steve Riley & The Mamou Playboy's Wayne ' The train ' Hancock Verder kwamen,maar stonden niet op de promo; 16 Horsepower-Venice-Iris DeMent -- Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 9 juni 2003 Report Share Posted 9 juni 2003 Nu dit mooi album,en deze kent Alco zeer zeker! ajjj, 1-0 voor jou Hans Deze ken ik niet. Ik ken Lucinda Williams wel, maar dit album niet. Heb ooit een CD van haar beluisterd ('Car wheels on a gravel road') en vond 't niet echt bijzonder, vandaar dat ik daarna nog geen ander album van haar heb gehoord. Wat dacht je van: >Kasey Chambers< Met 'n beetje mazzel verschijnt een videoclip als je >hier< klikt Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 9 juni 2003 Report Share Posted 9 juni 2003 Jazeker Ome Henk Ik geef toe, 't is een vreemde combinatie, megababe zijn en toch echt kunnen zingen,maar toch... ze bestaan (op deze foto ziet ze er wel zeer appetijtelijk uit, maar niet op elke foto hoor) Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 9 juni 2003 Report Share Posted 9 juni 2003 Nou,dan deze tip voor jou Alco, Het album Essence moet je even beluisteren,want 't staat niet in verhouding met het album wat je beluisterd had. Hier de recentie van het album als je even lezen wilt. >>>>> Lucinda <<<<< het filmpje werkt bij mij helaas niet,ik schijn een file te missen,dus moet ik ook het filmpje missen,maar ik geloof je op je woord -- Hans. weer genoeg om te onderzoeken.... Tot morgen......have to go Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 9 juni 2003 Report Share Posted 9 juni 2003 Jullie hebben graag onbekende muziek of niet? Nou, deze kennen jullie vast niet: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 9 juni 2003 Report Share Posted 9 juni 2003 'K geloof er geen bal van. Jij luistert alleen naar megababes doe kennelijk allemaal kunnen zingen. That's up to you, Ome Henk. Tja, als je (voorbeeld) onderstaande dames ook megababes vind, dan zul je wel gelijk hebben (Mary Gauthier) het filmpje werkt bij mij helaas niet,ik schijn een file te missen,dus moet ik ook het filmpje missen,maar ik geloof je op je woord ps: Hans, je kunt de video waarschijnlijk wel bekijken via deze site: >American Kasey Chambers site< Het nummer heet 'Am I not pretty enough ?" (toeval, Ome Henk ) Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 9 juni 2003 Report Share Posted 9 juni 2003 Jeff "Tain" Watts - Citizen Tain Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 10 juni 2003 Report Share Posted 10 juni 2003 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 10 juni 2003 Report Share Posted 10 juni 2003 Niks, ik zit op school Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 10 juni 2003 Report Share Posted 10 juni 2003 Geplaatst door Henrie:Niks, ik zit op school Das nou jammer..... :D Nou,ik wel!!!! Enuuh,je kunt 'm toch niet kopen want je zit nog op school En,met " onze " eigen Candy'toet toet'Dulfer Maar er over lezen kun je natuurlijk wel eventjes,en daarom heb ik even de moeite genomen de recentie erbij te plaatsen zodat je weet wat je mist :D >>>>> wat Henrie missen moet daar op school <<<<< -- Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 10 juni 2003 Report Share Posted 10 juni 2003 Geplaatst door JSA: Jasper,heb je het boekje wel eens door gelezen?, Dan weet je gelijk waar de titel van het album vandaan komt -- Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 10 juni 2003 Report Share Posted 10 juni 2003 Geplaatst door The Koosjer connection: Das nou jammer..... Nou,ik wel!!!! Enuuh,je kunt 'm toch niet kopen want je zit nog op school En,met " onze " eigen Candy'toet toet'Dulfer Maar er over lezen kun je natuurlijk wel eventjes,en daarom heb ik even de moeite genomen de recentie erbij te plaatsen zodat je weet wat je mist >>>>> wat Henrie missen moet daar op school <<<<< -- Hans Dat moet ik thuis ook missen hoor... Maar dan wel als kiespijn. Ik hou niet van saxofoom en zeker niet van Candy Dulfer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 10 juni 2003 Report Share Posted 10 juni 2003 Geplaatst door Henrie:Dat moet ik thuis ook missen hoor... Maar dan wel als kiespijn. Ik hou niet van saxofoom en zeker niet van Candy Dulfer... Nee Henrie,je leest niet goed deze keer, Ze heeft een gast-optreden in een nummer op dit dubbel album. Ook ik hou niet van de Fam.Dulfer,maar dit nummer zal zeer zeker zelfs jou kunnen bekoren....... Nu dan; En vooraf staat op de EP van de 2 Meter sessies genaamd Pirate Radio. -- Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 10 juni 2003 Report Share Posted 10 juni 2003 Geplaatst door The Koosjer connection: Nee Henrie,je leest niet goed deze keer, Ze heeft een gast-optreden in een nummer op dit dubbel album. Ook ik hou niet van de Fam.Dulfer,maar dit nummer zal zeer zeker zelfs jou kunnen bekoren....... Nu dan; En vooraf staat op de EP van de 2 Meter sessies genaamd Pirate Radio. -- Hans Oh, ok. Als jij het zegt Ik had er idd ff overheen gelezen. Stom van me... Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 10 juni 2003 Report Share Posted 10 juni 2003 Tis al goed Henrie... Nu: Lekker even gewoon luisteren naar poppie-gitaar muziek,kan soms lekker zijn voor 'n keertje.... --Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 10 juni 2003 Report Share Posted 10 juni 2003 Het is hier nu 1 graad, om precies te zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 10 juni 2003 Report Share Posted 10 juni 2003 deze artiesten waren het zat hoe het verliep in de platen-wereld en begonnen er toen zelf maar eentje, Wat resulteerde in dit album,en tjonge,ik hoop dat er nog veel meer artiesten zulke buien krijgen Alco,2-0? Kon helaas geen url plaatsen van de band omdat de url van AMG niet werkt, Dus wil je wat weten zal je er zelf even langst moeten,maar het is het meer dan waard. --Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 10 juni 2003 Report Share Posted 10 juni 2003 Geplaatst door The Koosjer connection:deze artiesten waren het zat hoe het verliep in de platen-wereld en begonnen er toen zelf maar eentje, Wat resulteerde in dit album,en tjonge,ik hoop dat er nog veel meer artiesten zulke buien krijgen Ik kan hier maar 1 ding op zeggen: The Gathering Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 10 juni 2003 Report Share Posted 10 juni 2003 Geplaatst door Henrie: Ik kan hier maar 1 ding op zeggen: The Gathering Bijvoorbeeld... --Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 10 juni 2003 Report Share Posted 10 juni 2003 Ik hou niet van saxofoom en zeker niet van Candy Dulfer... Ik hou ook absoluut niet van Snoepje Dulfer's getetter (en al helemaaal niet van haar Pa's muziek) maar.... zoals ze op de original soundtrack CD van 'De Kassiere' klinkt, weet ze me af en toe toch wel kippenvel te bezorgen. Ietwat experimentele CD met zwoele saxy klanken van ons eigen Snoepje Dulfer, begeleid door Dave Stewart. (Eurithmics) Ook een ideale demo-CD op HiFi-shows Nu staat effe op: Echo & the Bunnymen - "Bring on the dancing horses" (heerlijke new-wave jeugdnostalgie voor mij) Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 10 juni 2003 Report Share Posted 10 juni 2003 Als afsluiter van deze draai-sessie dit album; Of te wel deze dame met gitaar,voor de liefhebber -- Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 10 juni 2003 Report Share Posted 10 juni 2003 Ah, Sue Foley... een van de weinige voorbeelden waarbij vrouwen en blues wel goed samengaan (of begeef ik me nu op gevaarlijk terrein ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 10 juni 2003 Report Share Posted 10 juni 2003 Geplaatst door Alco:Ah, Sue Foley... een van de weinige voorbeelden waarbij vrouwen en blues wel goed samengaan (of begeef ik me nu op gevaarlijk terrein ) Als je vrouw er ook zo over denkt zal het wel mee vallen.......toch? Trouwens,waarom dragen slechts een paar muziek-lovers dit topic,houd er niemand van muziek op dit forum .....erg vreemd vindt ik dat maar... Affijn,ik ga 'n paar dagen op vakantie naar Eilat,tot ziens allemaal --Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts