Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 2)

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Als je vrouw er ook zo over denkt zal het wel mee vallen.....toch ?

Welke vrouw :rolleyes:

Ik ben al 7 jaar (nieuw record :D ) "young", free & single.

(puur toeval hoor, niet echt bewust)

Geplaatst door Alco:

Welke vrouw :rolleyes:

Ik ben al 7 jaar (nieuw record :D ) "young", free & single.

(puur toeval hoor, niet echt bewust)

Heb je ook geen last van WAF! :)

AL heb jij daar sowieso niet zoveel last van lijkt me. Je Diapasons zijn niet echt een enorme sta-in-de-weg of zo (toch?). En de rest van je set is ook heel ingetogen (getuige de foto's)... Als vrouwen daar nog over gaan zeuren...

Heb je ook geen last van WAF!

Da's waar Henrie! :) Ik kan wat dat betreft doen en laten wat ik wil.

Al heb jij daar sowieso niet zoveel last van lijkt me. Je Diapasons zijn niet echt een enorme sta-in-de-weg of zo (toch?). En de rest van je set is ook heel ingetogen (getuige de foto's)... Als vrouwen daar nog over gaan zeuren...

Vind ik ook, Henrie. Ik denk dat vrouwen op zich weinig moeite zouden hebben met m'n set.

Ik kan me hooguit voorstellen dat ze zouden zeggen:"moeten die boxen perse 'zo ver' naar voren staan ?" onder 't mom van 'ze kunnen toch ook net zo goed in de hoek of tegen de muur staan ?' mad.gif:rolleyes:;)

Maar toch.... ik had ook een keer een vriendin, die m'n toen net gekochte Audiostatic electrostaten mooi vond! :)

Op zich zijn m'n speakers met stands wel vrij zwaar en staan nu zo'n 45cm van de wand, maar de marmer tegel is van onderen voorzien van grote vilt plaatjes, waardoor ik 't zaakje redelijk makkelijk tegen de wand kan schuiven, wanneer er bezoek komt.

Kortom, ik denk da'k nog een redelijk vrouwvriendelijke set heb.

Dus....dames :rolleyes:;)

"man, 35jr, zkt,etc,......hahahaha)

Groeten,

Alco

oeps, 't ging in deze topic over de muziek...

Nu staat op: "sleeptalk walking" van The Downliners. (zie www.downliners.com) Een band uit (hoe kon 't anders ;) ) Austin,TX

Ik leerde deze band kennen, door de drummer die weleens op 't Naim forum actief is.

Groeten,

Alco

Op dit moment een lp van new order genaamd new order were joy division the funeral in berlin part 1 + 2.

een van new order eerste concerten na de dood van ian de zanger van joy division .

groetjes

Geplaatst door The Koosjer connection:

Affijn,ik ga 'n paar dagen op vakantie naar Eilat,tot ziens allemaal cool.gif

--Hans

Zeker aanbiedinkje, op de rustige uurtjes tussen de intifadas en represaille-acties door. Ga je daar duiken ? veel plezier in elk geval.