Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 2)

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Emperor:

David Sylvian - Brilliant trees

B000025JV7.02.LZZZZZZZ.jpg  

Toch wel apart die stem, ik ken hem ook van Merry Xmas mr. Lawrence, die nu hier speelt :)

e38908ucl02.jpg

Andr

Ik 'luister' al de hele dag naar overvliegende F16's, Sukhoi's, MiG's, Apache's, Chinooks en ander oorlogstuig... Tja, dat krijg je als je dicht bij de Vliegbasis Twente woont en ze hebben er een opendag...

My God, wat maken die straaljagers (volgens mij de MiG's) een teringherrie zeg. Zeker als ze met z'n vijven tegelijk nog geen 50m boven de grond overvliegen... :rolleyes:

Geplaatst door JSA:

Verslagen typen, je kent het wel..   :(

Wil je nou iets bereiken of niet?

Ik maakte voor school verslagen en nu voor m'n werk dus ook, meetverslagen zijn dat, maar toch....

Een recensie is ook een soort verslag, maar dan heb je tenminste de vrijheid om te schrijven wat je wilt, behalve bij bifi.nl natuurlijk :)

Over een jaar volgt een winstverslag van m'n web-bedrijf, da's v

Geplaatst door JSA:

Verslagen typen, je kent het wel..   :(

Ja, dat ken ik wel. Maar gelukkig hoeft het niet zo vaak... Wel tentamens volgende week. Maar das minder erg. Maandag heb ik mechatronica. Leuk vak (vind ik), waarbij meer komt kijken dan alleen elektronica. Is ook wel eens leuk...

Geplaatst door Henrie:

Ja, dat ken ik wel. Maar gelukkig hoeft het niet zo vaak... Wel tentamens volgende week. Maar das minder erg. Maandag heb ik mechatronica. Leuk vak (vind ik), waarbij meer komt kijken dan alleen elektronica. Is ook wel eens leuk...

Aah, ik wou dat ik tentamens had. Heerlijk leren in de tuin ipv achter zo'n typemachinedoos. Reflectieverslagen, managementverslagen. Ik ga over een uur lekker video monteren, dat is dan weer wel leuk. :)

Geplaatst door JSA:

Aah, ik wou dat ik tentamens had. Heerlijk leren in de tuin ipv achter zo'n typemachinedoos. Reflectieverslagen, managementverslagen. Ik ga over een uur lekker video monteren, dat is dan weer wel leuk.  :)

'Videomonteren'... Ben jij zo'n figuur, die altijd met een camera rondloopt op de Hogeschool (jij zit toch op de Hogeschool Enschede?)? Ik zie er altijd een hoop rondlopen, camera in de hand en filmen maar. Maar wat ze dan altijd filmen is mij een raadsel :) Laatst (vrijdag) werd ik nog vriendelijk verzocht een lokaal te verlaten, waar wij met een project bezig waren geweest (ik wilde het een en ander opruimen), omdat ze daar wat wilden filmen... Tsss :D:P

Wat voor opleiding doe je precies eigenlijk?

Het enige wat ik mis aan mijn schoolperiode zijn de vakanties! :D

Om de haverklap weer een week of 2 weken vrij, en zo'n heerlijke zomervakantie van maar liefst 6 weken! eek.gif:rolleyes:

(da's 2 tot 3x zo lang als de mijne)

Maarja,...elke avond weer in die saaie studieboeken,...brrr, dan kan ik missen als kiespijn! :D

oja,... welke muziek nu opstaat ?

Coldplay - "Trouble"

Groeten,

Alco

Geplaatst door Henrie:

'Videomonteren'... Ben jij zo'n figuur, die altijd met een camera rondloopt op de Hogeschool (jij zit toch op de Hogeschool Enschede?)? Ik zie er altijd een hoop rondlopen, camera in de hand en filmen maar. Maar wat ze dan altijd filmen is mij een raadsel    :) Laatst (vrijdag) werd ik nog vriendelijk verzocht een lokaal te verlaten, waar wij met een project bezig waren geweest (ik wilde het een en ander opruimen), omdat ze daar wat wilden filmen... Tsss    :D    :P

Wat voor opleiding doe je precies eigenlijk?

Heee, pas op h

Geplaatst door Alco:

Het enige wat ik mis aan mijn schoolperiode zijn de vakanties!    :D

Om de haverklap weer een week of 2 weken vrij, en zo'n heerlijke zomervakantie van maar liefst 6 weken!    eek.gif    :rolleyes:

(da's 2 tot 3x zo lang als de mijne)

Maarja,...elke avond weer in die saaie studieboeken,...brrr, dan kan ik missen als kiespijn!    :D

oja,... welke muziek nu opstaat ?

Coldplay - "Trouble"

Groeten,

Alco

Elke avond in de studieboeken??? HAHAHA... Nou, ik niet hoor! Een paar dagen voor de tentamens misschien, maar eerder niet hoor! :D:P

Geplaatst door Henrie:

Ach, opruimen moet ook gebeuren he...

Maar jij doet dus K&T? Ik zal maar niet zeggen wat sommige leraren daarvan vinden    ;)    :D    :P

Misschien zijn we elkaar al wel meerdere keren tegen gekomen, zonder het van elkaar te weten    :)

Wat andere mensen denken laat me koud ;) Ik heb het hartstikke naar m'n zin dus het kan me niks schelen :D Maar ik irriteer me wel wezenloos aan mensen die nog nooit een camera hebben gezien en die spontaan gekke bekken en rare geluiden gaan lopen maken.

Maar het is een kleine wereld ja.

Hier staat trouwens een cdtje op van die cubaanse mannetjes *naam vergeten*.

Elke avond in de studieboeken??? HAHAHA... Nou, ik niet hoor! Een paar dagen voor de tentamens misschien, maar eerder niet hoor!

Nou, dan heb jij of erg weinig huiswerk, of je bent erg intelligent... :rolleyes:

Ik moest 'vroeger' wel vrijwel elke dag minimaal 1 tot 2 uur in de boeken.

(ok, behalve s'weekends, dat kon ik nooit opbrengen :D )

ps: nu staat op (nostalgie uit de good ol' days from the 80's...) China Crisis - "Wishful thinking"

Groeten,

Alco