The Koosjer connection Posted 18 juni 2003 Report Share Posted 18 juni 2003 Nu staat deze dame op met mooie gast-optredens van oa, Willie Nelson..Waylon Jennings...Townes Van Zandt.. --Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 18 juni 2003 Report Share Posted 18 juni 2003 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 18 juni 2003 Report Share Posted 18 juni 2003 JOHN ZORN - HERMETICUM SACRUM RADIO FILHARMONISCH ORKEST HOLLAND Speciaal voor het Holland Festival en het Radio Filharmonisch Orkest, onder leiding van Micha Hamel, componeert John Zorn een nieuw werk voor orkest en koor: 'Hermeticum Sacrum'. Ook voert het orkest twee eerdere composities van Zorn uit: Aporias Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 18 juni 2003 Report Share Posted 18 juni 2003 Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 18 juni 2003 Report Share Posted 18 juni 2003 Deze Ierse singer/songwriter.... --Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 18 juni 2003 Report Share Posted 18 juni 2003 Heb nu deze opstaan (maar dan alleen het 3e nummer, de rest staat ook op het album): Daarna deze: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 18 juni 2003 Report Share Posted 18 juni 2003 En als deze is afgelopen, heb ik wel weer genoeg gothic gehoord voor vandaag Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 18 juni 2003 Report Share Posted 18 juni 2003 Dave Douglas' Tiny Bell Trio - Live in Europe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 18 juni 2003 Report Share Posted 18 juni 2003 Geplaatst door Ome Henk:...ff stoom afblazen... (vooral The Four Horsemen is machtig Heb je de nieuwe al gehoord? Ik niet hoor, maar ik vind die nieuwe single (St Anger) vreselijk. Wat een bak herrie... Zit geen lijn in... Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 19 juni 2003 Report Share Posted 19 juni 2003 Even in de " mood " komen....... --Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 19 juni 2003 Report Share Posted 19 juni 2003 Don Cherry - Viktring, Austria 1972 Don Cherry - Trumpet Carlos Ward - Alt Sax Dollar Brand - Piano Johnny Dyani - Bass Nana Vasconceles - Percussion Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 19 juni 2003 Report Share Posted 19 juni 2003 Dit juweeltje Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 19 juni 2003 Report Share Posted 19 juni 2003 Uuuuh,deze dan maar weer eens,was weer lang geleden..... --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 20 juni 2003 Report Share Posted 20 juni 2003 weekend voor de deur,en ff in de mood komen met........ Gare Du Nord.../In search of ExeLLounce Prettig weekend gewenst, Thank g*d it's friday..! --Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 20 juni 2003 Report Share Posted 20 juni 2003 Pharoah Sanders - Elevation Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 20 juni 2003 Report Share Posted 20 juni 2003 Pharoah Sanders - Live At The East (1971) niet op cd uitgebracht! (moederne*kers daar bij Impulse!/GRP ) 1 v/d beste Pharoahs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 juni 2003 Report Share Posted 20 juni 2003 Effe stoom afblazen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onno 1234 Posted 20 juni 2003 Report Share Posted 20 juni 2003 Goede cd he. alleen jammer van die ontzettend kazige drumcomputer. De nieuwe CD(emo) is gelukkig wel live ingedrumd. np Manowar - Battle Hymns Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 juni 2003 Report Share Posted 20 juni 2003 Geplaatst door Onno 1234:Goede cd he. alleen jammer van die ontzettend kazige drumcomputer. De nieuwe CD(emo) is gelukkig wel live ingedrumd. np Manowar - Battle Hymns Ja die drumcomputer is wel duidelijk. Zou ongezond zijn als je zo strak zou kunnen drummen (al komt Fear Factory dichtbij)... Maar verder wel een aardige cd idd. Ze hebben vorig jaar bijna letterlijk onder m'n raam staan spelen (een of ander feestje van EHBO of zo). Vooral de keyboards vind ik mooi. Ik heb 'm trouwens op mp3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onno 1234 Posted 20 juni 2003 Report Share Posted 20 juni 2003 Dus je woont op de calslaan. aha. Die drums van FF schijnen trouwens in de studio rechtgetrokken te worden. maar goed dat machine-achtige past dan wel weer bij hun muziek... np. Kentucky fried movie wat een intens flauwe film zeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 juni 2003 Report Share Posted 20 juni 2003 Geplaatst door Onno 1234:Dus je woont op de calslaan. aha. Die drums van FF schijnen trouwens in de studio rechtgetrokken te worden. maar goed dat machine-achtige past dan wel weer bij hun muziek... np. Kentucky fried movie wat een intens flauwe film zeg. Kentucky Fried Movie... hhmmm... net een stukje over gezien op tv, maar die ga ik dus niet kijken... Ik woon idd aan de calslaan. Zit jij bij EHBO of niet? Ik niet trouwens. Ik luister, zoals gezegd, niet veel (meer) naar metal, en bovendien vind ik dat anti-christelijke/satanische sfeertje dat er bij veel black en death metal-band heerst niet zo prettig... Weet niet of dit ook bij Solarisis zo is trouwens, kan me ook niet zoveel schelen... De drums van FF worden vast wel rechtgetrokken in de studio, maar ik heb ze 2 jaar geleden op Lowlands gezien en dat was toch ook vreselijk strak hoor... Ik mag toch aannemen dat dat live werd gespeeld (er zat iig een drummer op het podium )... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emperor Posted 20 juni 2003 Report Share Posted 20 juni 2003 Iona - Journey into the morn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onno 1234 Posted 20 juni 2003 Report Share Posted 20 juni 2003 Geplaatst door Henrie: Ik luister, zoals gezegd, niet veel (meer) naar metal, en bovendien vind ik dat anti-christelijke/satanische sfeertje dat er bij veel black en death metal-band heerst niet zo prettig... Weet niet of dit ook bij Solarisis zo is trouwens, kan me ook niet zoveel schelen... Ja als je die nou gewoon zo als het hoort op cd had, had je de teksten kunnen lezen. Niet satanistisch. Wel veganischtisch zoals wellicht de titel al deed vermoeden. En ach ja dat satanistische geweldadige sfeertje. Niet al te serieus nemen, doe ik ook niet. Ik zit inderdaad al vanaf de oprichting bij de EHBO (old school he ) ik zie dat het gebruikelijk is een plaatje te posten als je een nummer luistert. ik hou het maar op een linkje. dus alleen voor de sterke maag: >>> VOOR DE STERKE MAAG <<< Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 juni 2003 Report Share Posted 20 juni 2003 Geplaatst door Onno 1234: Ja als je die nou gewoon zo als het hoort op cd had, had je de teksten kunnen lezen. Niet satanistisch. Wel veganischtisch zoals wellicht de titel al deed vermoeden. En ach ja dat satanistische geweldadige sfeertje. Niet al te serieus nemen, doe ik ook niet. Ik zit inderdaad al vanaf de oprichting bij de EHBO (old school he ) ik zie dat het gebruikelijk is een plaatje te posten als je een nummer luistert. ik hou het maar op een linkje. dus alleen voor de sterke maag: >>> VOOR DE STERKE MAAG <<< Dus... 'blij' plaatjes zeg Ach, dat satanische neem ik verder ook niet zo serieus, maar ik snap het niet. Als het niet serieus bedoeld is, waarom doe je het dan...? Vaak om te schokken waarschijnljk. Ik vind dat eerlijk gezegd een beetje puberaal, maar ach, lekker boeiend... Dat die zanger (en de andere leden ook?) veganistisch is, weet ik. Een 'voormalig huisgenoot' (ook lid van EHBO geweest) kent/kende hem wel geloof ik. En ik had er wel eens iets over in het UT Nieuws gelezen. En de titel verraad idd ook wel wat... Dat ik 'm niet op cd heb, is vanwege de muziek. Ik vind het af en toe wel eens leuk om naar te luisteren, maar om 'm te kopen, daar vind ik 'm niet goed genoeg voor. Niet helemaal mijn smaak. Geld is trouwens ook een vaak probleem bij het kopen van cd's... Trouwens, met dat 'old school' valt het nog wel wat mee zo te zien (heb net ff op de website gekeken). EHBO bestaat pas 3 jaar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hifier Posted 20 juni 2003 Report Share Posted 20 juni 2003 Toch wel h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts