Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 2)

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Alco:

Nou, dan heb jij of erg weinig huiswerk, of je bent erg intelligent...   :rolleyes:

Dat laatste denk ik  ;)  :D Nee, dan had ik nog wel Universiteit gedaan... Alhoewel, dat was geen reet aan, dat was ook een reden om er weg te gaan...

Ik moest 'vroeger' wel vrijwel elke dag minimaal 1 tot 2 uur in de boeken.

(ok, behalve s'weekends, dat kon ik nooit opbrengen   :D )

Ik moet eigenlijk ook meer doen, maar ach, als ik het met flink blokken, vlak voor de tentamens ook kan redden, doe ik dat wel. Wat niet wil zeggen dat ik alle tentamens altijd haal, trouwens...

ps: nu staat op  (nostalgie uit de good ol' days from the 80's...) China Crisis - "Wishful thinking"

Groeten,

Alco

Bij mij staat ff niks op...  :)

Geplaatst door JSA:

Studieboeken? wat zijn dat?

turtorials en pdf files bedoel je

Wij hebben ook grotendeels diktaten (al dan niet te downloaden). En de boeken die ik heb, heb ik haast nooit gebruikt. Behalve die van Wiskunde (Fourier Analyse en Laplace Transformaties) en Analoge Elektronica. Beetje zonde van het geld, al die dure boeken...   :rolleyes:

Veel achter-het-scherm werk dus

Maar van Henrie en zijn opleiding heb ik zo het gevoel dat de productie erg laag is

En bedankt! Ik loop toevallig wel mooi op schema ja! Welk schema, daar gaat het nu ff niet over...   :D   :P

Maar ja, wat 'jullie K&T'ers' over 'ons EL'ers' denken, dat kan ons natuurlijk niets schelen. Wij doen een veeeeel moeilijkere studie. Wat zeg ik, jij doet niet eens een studie, jij doet een cursus   ;)  :P   cool.gif

Geplaatst door JSA:

Wat andere mensen denken laat me koud     ;) Ik heb het hartstikke naar m'n zin dus het kan me niks schelen     :D

En zo hoort het ook! Iedereen kan wel gaan roepen dat je Frans moet gaan studeren, maar als je dat niet leuk vind, wat moet je daar dan mee...

Toch nog ff een opmerking van een leraar van mij: we zaten het 'POSY-project' te doen (iets maken met VHDL). Toen legde een van de groepsleden alle signaallijntjes heel netjes, precies even ver bij elkaar vandaan van component naar component. Kwam die leraar (meneer Van Dijken: www.jvandijken.tk   ;) ) langs, zeiden wij: 'netje he!'. Zei hij: 'Ja, zeg, 't is hier geen K&T!, ga eens wat nuttigs doen!'  :D

Maar ik irriteer me wel wezenloos aan mensen die nog nooit een camera hebben gezien en die spontaan gekke bekken en rare geluiden gaan lopen maken.

Ik was het niet   :P

Al voel ik me niet echt vrolijk als mensen me gaan filmen. Hou ik niet van. Bovendien, zo interessant kan ik toch niet zijn...?

Maar het is een kleine wereld ja.

Klopt. Toen ik in Enschede ging studeren (op het HBO), leerde ik een jongen kennen die uit Hoogeveen kwam, net als ik. Ik kende 'm echter nog niet...

Hier staat trouwens een cdtje op van die cubaanse mannetjes *naam vergeten*.

Ik heb maar eens wat religieuze muziek op gezet (tja, 't is zondag he   ;) ): 16 Horsepower ~ Folklore

Geplaatst door Ome Henk:

Luister er eerst maar eens naar John   :rolleyes: De naam deed bij mij eerst ook de rillingen over m'n rug lopen.   :P

mijn ex-schoonvader draaide engelbertje de hele dag, dit heeft voor mij ook meegewogen om die relatie vroegtijdig te beeindigen ..

:D:P maar oke ieder zijn beleving ;)

Geplaatst door John:

mijn ex-schoonvader draaide  engelbertje de hele dag, dit heeft voor mij ook meegewogen om die relatie vroegtijdig te beeindigen ..

:D    :P  maar oke ieder zijn beleving    ;)

en het ergste vind ik nog ... mijn "nieuwe" schoonvader draait hem ook grijs :rolleyes:

Geplaatst door Ome Henk:

Poeh, dat heeft me een hoop moeite gekost   :rolleyes:    ;)

Nu staat een andere favoriete vocalist op:

Brook Benton - Songs I love to sing

ach Ome Henk .. wij Limburgers zijn wel gemakkelijk en gelaten ;) zou ik weer eens naar Sneek komen (en dat gebeurd dus) voor een elementje of iets anders dan laat je engeltje maar eens horen ..wie weet ;)

nou ik zal ook eens mijn steentje bijdragen aan het forum.

Op dit moment draait Fleetwood Mac (rumors.

Sinds kort ben ik in het bezit van mijn eerste serieuze platendraaier en ben dan ook trots eigenaar van een pro-ject6.9. :)

Geplaatst door AJ:

nou ik zal ook eens mijn steentje bijdragen aan het forum.

Op dit moment draait Fleetwood Mac (rumors.

Sinds kort ben ik in het bezit van mijn eerste serieuze platendraaier en ben dan ook trots eigenaar van een pro-ject6.9.   :)

mooie LP en gefeliciteerd met je draaitafeltje ;)

Waarschijnlijk door velen verguisd als zijnde hippie muziek en niet meer van deze tijd edoch mijn kleine vent van bijna 3 maanden nu, slaapt bij het nummer 'echoes' van Pink Floyd binnen 5 minuten. (het kan ook zijn dat ik dan eindelijk eens 5 minuten stil zit ;-)

He Ome Henk,

Ik heb meerdere mensen erg lovend over die 'Stardust' CD van Willie Nelsen gehoord.

Nou ben ik op zich niet zo wild van Willie, maar is 't niet zo dat er veel special guests meespelen op die plaat ?

Op dit moment staat op...nix, nada, nopps, want ik gaat slapen :D

Mvg,

Alco

Voor wie 'm [nog]niet heeft gehoord is het de hoogste tijd..... :D

e76543ruk34.jpg

Tjonge jonge,wat kan muziek toch mooi zijn,

En deze groep weet dat wel erg mooi vast te leggen....

Nee Henrie,je hoeft 'm niet blind te kopen,maar je moet 'm wel luisteren met je ogen dicht voor de maximale beleving :D

--Hans