The Koosjer connection Posted 27 mei 2003 Report Share Posted 27 mei 2003 In het kader " zet der eens eentje op van 'n onbekende zoon van een beroemde pappie " deze: Het debuut album,en staat los van zijn beroemde ouders,en staat mooi op eigen benen. Is wel,net als zijn ouders,een begaaft songwriter. -- Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 27 mei 2003 Report Share Posted 27 mei 2003 Geplaatst door The Koosjer connection:In het kader " zet der eens eentje op van 'n onbekende zoon van een beroemde pappie " deze: Het debuut album,en staat los van zijn beroemde ouders,en staat mooi op eigen benen. Is wel,net als zijn ouders,een begaaft songwriter. -- Hans Ehmm... wie zijn zijn bekende ouders? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 27 mei 2003 Report Share Posted 27 mei 2003 Geplaatst door Henrie: Ehmm... wie zijn zijn bekende ouders? Loudon Wainwright III & Kate Mc.Gargille. Zijn vader een singer-songwriter met een mooie lange staat van dienst. Zijn mammie heeft geloof ik geen eigen werk uitgebracht,maar werkt met een boel toppers w.o,en nu zal ik proberen het dichtst bij jou muziek-keuze blijven,Nick Cave and the Bad seeds. U bekend? -- Hans. >>>>> lees hier verder<<<<< Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 27 mei 2003 Report Share Posted 27 mei 2003 Geplaatst door The Koosjer connection: Loudon Wainwright III & Kate Mc.Gargille. Zijn vader een singer-songwriter met een mooie lange staat van dienst. Zijn mammie heeft geloof ik geen eigen werk uitgebracht,maar werkt met een boel toppers w.o,en nu zal ik proberen het dichtst bij jou muziek-keuze blijven,Nick Cave and the Bad seeds. U bekend? -- Hans. >>>>> lees hier verder<<<<< Nick Cave ken ik wel idd. Vind ik wel goed... Maar die ouders zeggen me verder weinig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 27 mei 2003 Report Share Posted 27 mei 2003 Greatest hits of 1720............. Richard Kapp dirigeert de Philharmonia Virtuosi of New York, Pachelbel, Bach, Albinoni, Corelli, Handel en Campra................... Adembenemend mooi............ Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 27 mei 2003 Report Share Posted 27 mei 2003 Ondertussen ben ik het ellenlange topic over de PP-luistersessie aan het doorspitten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 27 mei 2003 Report Share Posted 27 mei 2003 Geplaatst door Henrie:Ondertussen ben ik het ellenlange topic over de PP-luistersessie aan het doorspitten Hehe... eindelijk klaar (inclusief de rest van het forum). Jullie moeten ook niet zoveel posten als ik eens een weekendje weg ben (wel heel veel lol gehad dit weekend trouwens ). Ps. Ik ben nu 'leesmoe'. Dat dacht ik na m'n VWO-jaren met Nederlands en Engels niet meer te hoeven meemaken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 28 mei 2003 Report Share Posted 28 mei 2003 Bij mij staat al de hele dag (zelfs toen ik er niet eens was ) de radio aan. Op Kink-FM. Zojuist afgelopen: De Spookrijders met 'Hersens en Piemelmans'. Briljant: een dialoog tussen hersens en een 'piemelmans'... Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 28 mei 2003 Report Share Posted 28 mei 2003 In het kader van " zoon van beroemde pappie " nu deze: Is ook tevens een poging om de muziek-keuze van Henrie ietwat te " veruimen " Deze Pappie moet je zeer zeker kennen...toch? -- Hans >>>>> lees hier verder<<<<< Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 28 mei 2003 Report Share Posted 28 mei 2003 Stills? Van Crosby, Stills, Nash & Young? Wel eens van gehoord, maar ken de muziek niet. Hoezo moet jij mijn muzieksmaak verruimen trouwens? Ik heb al een redelijk brede smaak hoor (al zeg ik het zelf). Ik zit echt niet elke dag constant naar The Gathering te luisteren of zo hoor... Over The Gathering gesproken... Ik denk dat ik dat maar weer eens op zet Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 28 mei 2003 Report Share Posted 28 mei 2003 Het is geen kwestie van "moeten",maar eerder een "poging" tot wat veruiming...tips zogezegd... En tja,iedereen komt nu eenmaal wat moeilijk om je banner heen.... En dan nu de laatste in deze aardige serie: Deze zoon van...... Ik zal je verder niet meer plagen Henrie.........paarlen voor de zwijnen -- Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_OK Posted 28 mei 2003 Report Share Posted 28 mei 2003 Heel leuk: Meindert Talma & The Negroes - Leave Stumper Groeten Marten Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 28 mei 2003 Report Share Posted 28 mei 2003 Geplaatst door The Koosjer connection:Het is geen kwestie van "moeten",maar eerder een "poging" tot wat veruiming...tips zogezegd... En tja,iedereen komt nu eenmaal wat moeilijk om je banner heen.... Stoort ie En dan nu de laatste in deze aardige serie: Deze zoon van...... De schoonvader van Frank(?) de Boer? Ik zal je verder niet meer plagen Henrie......... Mooi. Kan ik tenminste weer naar The Gathering luisteren paarlen voor de zwijnen -- Hans Was dat nou weer voor uitdrukking? Nooit van gehoord Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 28 mei 2003 Report Share Posted 28 mei 2003 Zou ik het bijna vergeten te melden. Ik luister al weer 6 nummers en bijna 2 minuten van nummer 7 naar The Gathering... Hij is MOOI!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 28 mei 2003 Report Share Posted 28 mei 2003 Tja,dat van die schoonvader was wel een erg makkelijke,dat geeft ik gelijk toe... paarlen voor de zwijnen....is een oud gezegde,zal je nog wel eens tegen gaan komen in je leven Je banner storend? nee hoor,hijs alleen zo...zo...uuh,aanwezig,ja,dat was het woord wat ik zocht! terug naar het topic dan maar weer... en voor wie wat meer weten wil: >>>>>> pete droge<<<<< -- Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 28 mei 2003 Report Share Posted 28 mei 2003 Geplaatst door The Koosjer connection:Je banner storend? nee hoor,hijs alleen zo...zo...uuh,aanwezig,ja,dat was het woord wat ik zocht! Ik zou 'm kleiner kunnen maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 28 mei 2003 Report Share Posted 28 mei 2003 Geplaatst door Henrie: Ik zou 'm kleiner kunnen maken Nee hoor Henrie,voor mij is dat niet nodig,het stoort mij absoluut niet. -- Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 28 mei 2003 Report Share Posted 28 mei 2003 Geplaatst door The Koosjer connection: Nee hoor Henrie,voor mij is dat niet nodig,het stoort mij absoluut niet. -- Hans Ik zou 'm ook groter kunnen maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 28 mei 2003 Report Share Posted 28 mei 2003 I wouldn't want to be like you - The Alan Parsons project Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 28 mei 2003 Report Share Posted 28 mei 2003 Geplaatst door Henrie: Ik zou 'm ook groter kunnen maken don't push it... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 28 mei 2003 Report Share Posted 28 mei 2003 Geplaatst door The Koosjer connection: don't push it... Hehe Zal ze maar zo laten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 28 mei 2003 Report Share Posted 28 mei 2003 Geplaatst door Ome Henk: Liever niet Als je ze nu eens met een factor 10 zou verkleinen Nee! Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 29 mei 2003 Report Share Posted 29 mei 2003 Gisteren: Amused to death Ummagumma - Grandchester meadows - Carefull with that axe eugene Storm the studio (MeatBeatManifesto) Wat me opviel is dat roger 20jaar later nog even speelziek is. De krekels, zwaanen en vlieg zijn van extreem hoge kwaliteit. Ook al is de opname even oud als ik. Ik moet wel zeggen dat de ruis niveaus wel wat verbeterd zijn. Ik hoop dat ze meer werk van PinkFloyd gaat remasteren. Tja en dan weer Storm the studio. Het vogeltje in Grandchester meadows is erg subtiel vergeleken met het stereo geklooi van Meat beat manifesto. Hier draaien alle instrumenten, zang en samples op verschillen snelheden, door je kamer. Erg phychedelisch allemaal. Het jointje was goed besteed. Het geklooi met stereo is voor mij de grooste 'drive' om mijn instalatie te upgraden. Ik vind dat zo lekker. Nu staat er een cd van Meat beat manifesto op. "Sublimal sandwitch" heerlijk rustig. En toch weer freaky. Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 29 mei 2003 Report Share Posted 29 mei 2003 Nu weer eentje die bij weinig bekend zal zijn,en dat is wel jammer want hij maakt erg mooi werk. Martin Stephenson/Beyond the leap,beyond the law..... ga er maar eens naar luisteren zou ik zo zeggen -- Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 29 mei 2003 Report Share Posted 29 mei 2003 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts