Jump to content

andr

jopie
 Share

Recommended Posts

ik kan mij er over opwinden, 20 huwelijken achter de rug, z,n kinderen weten niet meer naar welke moeder ze toe moeten, z,n zonnenbril bij harry de winter ophouden, omdat ie hem niet recht in z,n ogen kon aankijken, nu ook nog concerten afzeggen, omdat ie het even niet meer ziet zitten.

pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff.

en nu dan?

wat moet ik hier mee?

:(:(

Geplaatst door jopie:

ik kan mij er over opwinden, 20 huwelijken achter de rug, z,n kinderen weten niet meer naar welke moeder ze toe moeten, z,n zonnenbril bij harry de winter ophouden, omdat ie hem niet recht in z,n ogen kon aankijken, nu ook nog concerten afzeggen, omdat ie het even niet meer ziet zitten.

pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff.

en nu dan?

wat moet ik hier mee?

:(     :(

Ja die talentloze zweetnek, een bekende nederlander, en dan kan dat gewoon.

Man is volkomen over het paard getild, en krijgt dank zij de media het predikaat van

"ster" opgeplakt, wat je in Nederland veel te gauw krijgt, je hoeft maar een keer overtuigend een huilscene in een soap te vertonen en je bent een megaster.

Zal wel te maken hebben met het gegeven dat

Nederland op de grote wereldkaart toch eigenlijk maar een dorpje is, waar iedereen iedereen kent, je hoeft maar een scheet te laten en je bent beroemd (in nederland dan!)

Hazes? ach, de moeite van een discussie nauwelijks waard. :D

Waarom zo denigrerend over die man confused.gif Het mijn smaak ook niet maar hij is wel de Herman Brood voor de "gewone man". Die heeft toch ook recht op zijn muziek? Of niet soms?

Die Brood was ook maar een junk die bij velen populair was. Zoop en spoot zich te pletter en zag het uiteindelijk niet meer zitten en sprong van het Hilton af.

En opa Jack de Micker zag het ook niet meer zitten vanwege een verkoudheidje en liet een heel stadion fans in de kou staan.

Zo kunnen we nog wel ff doorgaan ....

Beste,

Nou ik ben het dus absoluut niet met jullie eens.

Laat ik voorop stellen. Het is mijn muziek niet, zal het nooit kopen of naartoe gaan.

Maar de man is wel muzikaal en heeft iets. Hij kan timen, kan zijn emotie in zijn muziek zetten. De a-muzikale onderons zullen totaal niet inzien wat hem muzikaal en goed maakt. Dat kan ik ook niet in woorden uitleggen.

De studio waar hij zijn opnames maakt (Hans Aalbers recording) heb ik mee aan gebouwd. Ik heb de man daar zien inzingen en opnemen. Je kunt lullen wat je wilt. Maar die man staat daar. legt zich vol overgave in zijn song, en in een take staat het dus!

Dat kan ik niet zeggen van de Idols kutjes en weet ik het wat voor verschrikkelijke a-muzikale wantalenten we hier hebben.

Overigens zijn er ook echt mooie arangemente geschreven voor Hazes. Er zitten gewoon nummers tussen die muzikaal gewoon goed in elkaar zitten.

Nogmaals het is mijn muziek niet, maar het is wel met recht muziek, met een hart en een ziel. en dat kunnen we van heel veel commerciele muziek niet meer zeggen.

Groeten,

Bas

Geplaatst door PackardGoose:

Ja die talentloze zweetnek, een bekende nederlander, en dan kan dat gewoon.

Man is volkomen over het paard getild, en krijgt dank zij de media het predikaat van

"ster" opgeplakt, wat je in Nederland veel te gauw krijgt, je hoeft maar een keer overtuigend een huilscene in een soap te vertonen en je bent een megaster.

Zal wel te maken hebben met het gegeven dat

Nederland op de grote wereldkaart toch eigenlijk maar een dorpje is, waar iedereen iedereen kent, je hoeft maar een scheet te laten en je bent beroemd (in nederland dan!)

Hazes? ach, de moeite van een discussie nauwelijks waard.    :D

heeft allemaal te maken met het niveau van dit land.(soaps en huilebalk muziek)

Geplaatst door telefunken:

heeft allemaal te maken met het niveau van dit land.(soaps en huilebalk muziek)

Beste Rob,

Het nivo van dit land is tot en dieptepunt gedaald.

Ik ben niet iemand die altijd nalult over het nieuws, maar de doodgeschopte vrouw heeft desdanige indruk op mij gemaakt, dat het maar in mijn gedachte blijft zitten.

Deze ongeloofelijke daad laat een heleboel eigenschappen van ons volk, en vooral de jeugd zien.

A. dat het allemaal een stelletje kuddedieren zijn. Je ziet het maarweer, een paar hoeven er maar te beginnen met trappen, en vanzelf komen er mensen die vrolijk mee gaan trappen. Geeft een "lekker" saamhorig gevoel. We horen er allemaal bij!

B. Dat veel mensen geen enkel besef meer hebben van menselijkheid. Als je een vrouw met een pak hondenbrokken en een blikje bier zo kan toetakelen, dan ben je niet goed bij je hoofd, en eigenlijk onmenselijk. Toen ik een foto van die vrouw zag, kreeg ik meteen een gedachte van een eenzame vrouw die samen met haar hondje leeft. Het feit dat ze met hondbrokken liep maakt het voor mij nog menslijker, en daardoor raakt het me ook meer. Ik zie dan al helemaal voor me dat dat hondje thuis wacht op zijn baasje :(.

Kortom ongeloofelijk! wat mij betreft, en dat meen ik uit de grond van mijn hart mogen ze deze mensen de komende 25 jaar opsluiten!

Ons rechtsysteem werkt natuurlijk weer anders. Degene die volgens onderzoek de fatale trap heeft gegeven zal het langst zitten, de andere zullen er wel licht vanaf komen met een taakstraf ofzo.

Ook absurd! Het is gewoon een kwestie van toeval welke trap er nu fataal is. Ze zijn allemaal even schuldig, even dom en even fout.

Ok nu weer ontopic :) dit wou ik even kwijt.

Groeten,

Bas

weet je wat het is BAS./

ze moeten gewoon met de klauwen er vanaf blijven, dus niet stelen.

wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.

ik reken het niet goed van wat deze vrouw is aangedaan, maar als ze een paar goede klappen had gehad en daar een blauw oog aan had overgehouden PRIMA.

afblijven met die handen.

als ze bij jou de hele hifi installatie wegstelen, wat ik nooit hoop overigens, wil ik jou wel eens zien reageren op die lui.

ik hoop dat de loszittende handjes mensen hier een beetje van afgeschrokken zijn. :rolleyes: