paul demo Posted 20 oktober 2003 Report Share Posted 20 oktober 2003 Gisteravond bij een concert geweest van de Ierse zangeres Mary Black. In het begin was het beetje een emotioneel gebeuren aangezien zij net terug was uit Ierland waar zij zaterdag heeft moeten zingen op de begrafenis van een zevenjarig kind (wonderchild). Na de eerste pauze , welke reeds na 25 minuten plaatsvond werkelijk genoten van een rasecht iers feestje. Chapeau Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 20 oktober 2003 Report Share Posted 20 oktober 2003 Mary Black is zeker goed... Dublinners waren er laatst ook geloof ik. Ik ben er zelf niet heen geweest. Clannad, Waterboys, waking ned allemaal goeie.. er zijn ZOVEEL goeie ierse artiesten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 21 oktober 2003 Report Share Posted 21 oktober 2003 Ik zag het toevallig op een bord langs de weg tijdens mijn rit van de VAD show naar het station van Eindhoven. Ik zag er alleen dat er een concert was van haar, maar verder niks. Als ik het veel eerder geweten had, had ik er best wel heen gewild. Maar het zal wel in de buurt van Eindhoven/Veldhoven geweest zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts