Jump to content

spice of life

[[Game]]
 Share

Recommended Posts

nav fusion topics eerder heb ik spice of life eens geleend.

Leuke cd, maar een vrij hoog pop gehalte als je het mij vraagt.(begrijp me niet verkeerd; ik vind het een echt wel hele goeie cd) Nu vraag ik me af: sinds er juist werd gestelt dat japanse fusuion veel verder gaat qua diepgang, is spice of life soms geen goed voorbeeld??

En als dat zo is, wat is dan wel een goed voorbeeld van diepgaande japanse (of andere) fusion??

Groet Game

Spice of life is mijns inziens geen hoogvlieger.Wel een aardige cd.Maar zeker geen voorbeeld voor de Japanse fusion.

Net zo min als Casiopea, wat niets (meer) met fusion van doen heeft.

Ik ben twee keer in Japan geweest en heb me daar toch muziek gehoord, fusion ja, toen dacht ik, aha, zo zitten die jongens hier dus in elkaar: Kalm, relaxt, beschaafd,vriendelijk, beleefd, maar wilde beesten als het om de passie gaat!

Ik heb er geen namen aan overgehouden, maar wel een gevoel van: zouden die Kamikaze-piloten ook van die types geweest zijn destijds? Nu kan ik me er meer een beeld van projecteren.

Wat een ongelooflijke perfectionisten, en als die passie er is, moet je het eruit slaan denk ik, anders lukt het niet ze op andere gedachten te brengen.

Ze pakken hun instrument zijn ineens niet meer die ingetogen aardige man.

;)