-Hunter- Posted 29 oktober 2003 Report Share Posted 29 oktober 2003 De titel zegt het al. Ik wil op deze manier een handig lijstje maken voor alle forum leden waar er vinyl word verkocht. Dus geef even door waar je je vinyl koopt, in welke staat het zich over het algemeen bevindt en wat de prijzen zijn. Dus als je dan een keer in een andere stad komt dan weet je gelijk waar je heen moet. Ik zal beginnen. Tilburg: Aad's platenzaak, Telefoonstraat 39, 5038DN Tilburg, 013-5439452 De omvang van de collectie is ongeveer 500 lp's die zich over het algemeen in een goede tot zeer goede staat bevinden. Grote collectie hardrock. De pijs per lp is ongeveer 5 euro. Voor de rest is dit een zeer goedkope cd winkel met altijd mooie aanbiedingen zoals Dark side of the moon SACD voor 12,50, Eagles 4cd box 25,00 etc. Tommy's, Nieuwlandstraat 14 5038SN Tilburg, 013-5810864. Collectie omvang ongeveer 3000 lp's. De staat van de lp's varieert maar de prijs word daarbij aangepast. De prijzen varieren van 1 euro tot 10 voor lp's als Beatles en goede 60's. Het nieuwe vinyl is tussen de 7,5 euro ( OJC remasters) tot zo'n 20 euro. Veel jazz, blues en soul. Koopjes voor een euro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 30 oktober 2003 Report Share Posted 30 oktober 2003 Hier bij mij om de hoek zit een speciaalzaak. Novilon, Linoleum en prachtig vinyl voor op de vloer. Of bedoelde je dat niet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts