Jump to content

jou cd lijst en lp lijst hier

frits
 Share

Recommended Posts

hallo alle .

ben bezig mijn cd ,s op de computer te zeten en mijn lps ben nog wel even bezig maar ga ze daar na hier op zetten.

Voor de genen die dit al gedaan hebben schaam je niet om die lijst hier te plaatsen en voor die genen die dat nog niet gedaan hebben doen heb je van het wekend wat te doen .

Oke we zien wel wat voor een muziek smaak we hebben .

de mijne komt zo spoedig mogelijk ben er mee bezig kunnen jullie me daarna lekker sarren met mijn cds ,lol

zet er op die lijst .......

groetjes frits

eek.gifeek.gifeek.gifeek.gifeek.gifeek.gif

My goodness, moeten we hier onze complete CD/LP lijst plaatsen. ...what's the use :rolleyes:

Er zijn mensen die werken en daarnaast toch nog enigszins een sociaal leven (dienen te) lijden, want ik denk dat dit voor menigeen een complete dagtaak is, om alle titels hier in te voeren.

Het omschrijven van elkaars smaak, e.v.t aangevuld met wat namen/titels, is dan een stuk makkelijker, kort en bondiger, lijkt me.

Groeten,

Alco

is wat veel mischien maar dan doen we gelijk wat we al veel eerder hadden moeten doen dat had ook veel tijd gespaart.

En wel makkelijk als alles word gejat voor de verzekering toch ?????????

krijg in eens een andee idee maar dat zet ik wel in een nieuwe onderwerp onder deze rubriek.

groetjes

Geplaatst door [[Game]]:

Misschien eengoeie gelegenheid ff een vraagie te stellen:

ik koop wel eens cd's die ik het liefts direct weer wil verkopen. wat doe ik daar mee??

de winkel wil ze niet...

game

Misschien kun je een lijst maken van wat je wel kwijt wil, en hier een topic maken om je medeforummers te vragen of iemand interesse heeft?

Hier staat mn Jazz lijst, missen nog wel een paar honderd albums (complete Miles Davis en de meer recente albums die ik heb)

jullie kennen er waarschijnlijk bijna nix van :D , maarja misschien komt dat nog ;)

JazzList

groeten

JazzLuva

Ik zal hier mijn zielige lijstje maar niet bij zetten. Ik heb toch al zo'n 45(!!!) cd's... eek.gif:(

Ik heb onderhand meer op mp3 dan op cd. En m'n 'wishlist' is langer dan m'n lijst van cd's die ik al heb...

hoi

ja set de lijst met cds die je kwijt wilt in de topic en wie weet ben je er zo van af.

doen.

,zou het aan de wagens liggen of de machines,

wie schreef dat ook al weer?

groetjes ps ik ben nog bezig met mijn lijst.

Misschien een goeie gelegenheid ff een vraagie te stellen:

ik koop wel eens cd's die ik het liefts direct weer wil verkopen. wat doe ik daar mee ? de winkel wil ze niet...

Dit is weer een gelegenheid ff een reactie te geven... Waarom koop je die CD's dan ?

(je beluisterd ze toch wel eerst ? :rolleyes: ... zoniet, dan zou ik dat voortaan wel doen. Kan veel geld besparen.

Maar goed, da's wel weer achteraf gepraat ;)

Ik zie ook wel eens mensen die CD's (met titel/uitvoerende lijst te koop aanbieden via Marktplaats.nl, maar je kunt ze uiteraard ook in de 2e hands rubriek van Hear.nl aanbieden.)

Nou, ik begin d'r niet aan. Heb nu iets van 570 CD's, en 't is me veeel te veel werk om dat allemaal eerst op papier te zetten, en daarna nogeens hier weer over typen...zucht

Mvg,

Alco

Geplaatst door Alco:

Nou, ik begin d'r niet aan. Heb nu iets van 570 CD's, en 't is me veeel te veel werk om dat allemaal eerst op papier te zetten, en daarna nogeens hier weer over typen...zucht

Mvg,

Alco

Zou ik ook niet doen. Maar ik heb het 'geluk' nog maar weinig cd's te hebben. Ik heb het inmiddels allemaal in een bestand op m'n computer gezet. En elke keer als ik een cd koop, voer ik die (zo snel mogelijk) in. Scheelt me later een hoop werk ;):D

Geplaatst door Mandy:

Nee ome henk, ik begrijp het prima, maar jij begrijpt niets van vrouwen, tikkie anders toch?

Laten we het er op houden dat mannen en vrouwen niks van elkaar begrijpen... Al begrijp ik daar weer niks van... Begrijpen jullie het nog? ;):D:P

Geplaatst door Ome Henk:

Gewoon een luxe probleem Mandy     :rolleyes: Gut, die vrouwen     :rolleyes: snappen ook niets     :P      ;)

Ik moet Mandy wel een beetje gelijk geven.... Beetje zinloos om de lengte van je cd-rijtje op internet te publiceren. Maar goed, blijkbaar zijn er nog genoeg mensen die zich vervelen. En tja, het is beter dan elkaar voor rotte vis uitmaken zoals in andere topics gebeurd.

zeker jammer voor mij was wel goed bedoelt van mij hoor maar mij lijst komt er aan hoor heb er al 105 in gevoerd nu nog ongeveer 400 te gaan en nog wat lps heb geduldt.

groetjes

nee natuurlijk is dit niet de bedoeling mad.gif , je ziet toch dat iedereen links naar een html of txt file post. Zo verpest je het voor mensen met een modem en je post die shit lijst nog 2 x ook :( , t'is dat we niet op de newsgroeps zitten anders had ik je geplonked :)

JazzLuva

Geplaatst door JazzLuva:

nee natuurlijk is dit niet de bedoeling        mad.gif , je ziet toch dat iedereen links naar een html of txt file post. Zo verpest je het voor mensen met een modem en je post die shit lijst nog 2 x ook      :( , t'is dat we niet op de newsgroeps zitten anders had ik je geplonked      :)

JazzLuva

Nou nou aangebrand typje. Het was als grapje bedoeld hoor, en een ongelukje dat ie 2 x is geplaatst. Het duurde ook zo lang. Ik haal 'm wel weg.

Je staat trouwens snel klaar met je waardeoordeel over 1500 cd's. Dat is iets dat ik me kan herinneren van hifi.nl: "er is maar een muziekliefhebber en dat is Jazzluva". Waar is overigens die shitlijst van jou? Niet dat ik geinteresseerd ben, maar dan hebben we tenminste een topic...

Je bent altijd welkom om te plonken. Geef maar een PM. Zelfingenomen Zak!

Geplaatst door RonL:

Nou nou aangebrand typje. Het was als grapje bedoeld hoor, en een ongelukje dat ie 2 x is geplaatst. Het duurde ook zo lang. Ik haal 'm wel weg.

Je staat trouwens snel klaar met je waardeoordeel over 1500 cd's. Dat is iets dat ik me kan herinneren van hifi.nl: "er is maar een muziekliefhebber en dat is Jazzluva". Waar is overigens die shitlijst van jou? Niet dat ik geinteresseerd ben, maar dan hebben we tenminste een topic...

Je bent altijd welkom om te plonken. Geef maar een PM. Zelfingenomen Zak!

Heeft nix met waardeoordeel te maken ik refereerde alleen naar de lengte van die lijst (en nog de losse nummers posten ook) en dat dan 2x. Verder is het zo dat als je een beetje beter opgelet had , je had kunnen zien dat ik al een linkje naar mijn lijst gepost had in mijn eerste post. En het feit dat je mij een "zelfingenomen zak" vindt moet ik alleen maar heel hard om lachen, dus bij deze :D:D

JazzLuva