Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

'Inno di Mameli', oftwel de hymne, het volkslied van Mameli....En dat is dan het Italiaanse volkslied.

Opdat jullie het straks voor de buis kunt meezingen, ter ondersteuning van de Azurri, volgt hier de tekst van Fratelli d'Italia (di Goffredo Mameli, musica di Michele Novaro)

Fratelli d'Italia,

l'Italia s'

Opdat jullie het straks voor de buis kunt meezingen, ter ondersteuning van de Azurri, volgt hier de tekst van Fratelli d'Italia (di Goffredo Mameli, musica di Michele Novaro)

Fratelli d'Italia,

l'Italia s'

Heb deze eens opgezet:

e93671i0jlc.jpg

James LaBrie's Mullmuzzler 2

Draai 'm nu voor het eerst helemaal en moet zeggen, hij valt zeker niet tegen. Ik had bij de eerste 2 nummers m'n twijfels maar hij is gewoon erg lekker :)

Het is al weer enige jaren geleden dat ik iets kocht van Marillion. Eigenlijk was ik sinds het album Radiation en enkele tegenvallende concerten behoorlijk op deze band afgeknapt. Na enkele fragmenten op internet beluisterd te hebben, toch maar weer eens een gokje gewaagd met de aanschaf van

B0001W8Q9Y.02.LZZZZZZZ.jpg

Eerste indruk: niet onaardig, maar ik mis (nog) de bevlogenheid

Een oude maxi-single: Two tribes van Frankie goes to Hollywood. Mooie mix van meester-producer Trevor Horne.

f74561zb24v.jpg

Soundgarden - Superunknown

Wereldalbum! Moet 'm alleen nog een keer gaan kopen... :ph34r:  :rolleyes:

Is zeker een goed album, brengt wel weer oude herinneringen boven.

Hij is idd al weer wat jaartjes oud... Uit 1994 al weer...

B0001HAHXW.01.LZZZZZZZ.jpg

Best een leuke Cd,...helaas...

Helaas ? :unsure: Yep, want 't is weer zo'n "copy-protected" CD, en die slaan op mijn CD-speler, bij elk nummer na 9 seconden even over. Erg irri ! :angry::huh:

Dat hoef ik dus niet!

Dus,....het hele kopieerbeveiligingsgedoe werkt averechts, want nu moet ik 'm juist kopieren om 'm wel goed af te kunnen spelen :blink:

En....'t maffe is,....die 'copy-protected' CD's brand ik op dezelfde manier, en dus net zo gemakkelijk als een gewone CD.

Groeten,

Alco B)

Olling of the funeral bells door Ark, opgenomen in de Spaso-Preobrathensky kathedraal in Ulgich, Rusland. Vorige week de 5 heren zien en horen optreden in een kathedraal in St. Petersburg.

Stel u voor, een geheel witte kapel, 5 in het zwart geklede heren, 2 met baarden en een stem die tot in de kelder ging, 2 tenoren en 1 kopstem. Onverstaanbaar vanwege mijn onbekendheid met het Russisch, maar wat een sfeer. Je zou er orthodox van worden :D

Iemand belangstelling?

Met opgewekte groet,