Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

GVD vuile hoere AMG !! , flippen meer mensen op die uiterst brakke nieuwe layout?

Het is ff wennen, maar het ziet er wel mooier uit. Je moet alleen wat meer klikken... En hij onthoudt bij mij geen namen meer, waar ik al eens eerder op heb gezocht... Das wel irritant, maar ik zou zo niet durven beweren dat dat aan AMG ligt...

GVD vuile hoere AMG !! , flippen meer mensen op die uiterst brakke nieuwe layout?

Het is ff wennen, maar het ziet er wel mooier uit. Je moet alleen wat meer klikken... En hij onthoudt bij mij geen namen meer, waar ik al eens eerder op heb gezocht... Das wel irritant, maar ik zou zo niet durven beweren dat dat aan AMG ligt...

Ha Henrie ,

nou met Opera werkt het voor geen meter meer .

Het schijnt alleen te werken met IE (en die komt dus niet door mn firewall , als ik spyware en troep op mn pc wil hebben kan ik dat zelf wel :D . )

En het hele internet staat vol met posts van mensen die totaal flippen op het niet werken van Allmusic Voorbeeldje

damn ik kwam daar dus dagelijks meerdere malen, ben de schok nog niet te boven :(

Heb nu deze CD opstaan. :rolleyes:

GEOFFREY MCCABE ''fractal architecture'' 1992 (Pioneer)

fractal_architecture200.jpg

Adembenemende gitaar fusion in de stijl van Allan Holdsworth/Scott Henderson. Dat er nog verborgen fusion juweeltjes zijn, bewijst deze CD.

Met dank aan Sayonara. B)

PS: Cd was niet goedkoop, maar tijdens het luisteren was ik de hoge prijs allang weer vergeten.

Heb nu deze CD opstaan. :rolleyes:

GEOFFREY MCCABE ''fractal architecture'' 1992 (Pioneer)

fractal_architecture200.jpg

Adembenemende gitaar fusion in de stijl van Allan Holdsworth/Scott Henderson. Dat er nog verborgen fusion juweeltjes zijn, bewijst deze CD.

Met dank aan Sayonara. B)

PS: Cd was niet goedkoop, maar tijdens het luisteren was ik de hoge prijs allang weer vergeten.

personel?

Game.

],24 Jul 2004, 12:35:59] personel?

Game.

Label: Pioneer Japan

Release Country: Japan

Release Date: 1992

Fusion in style of Allan Holdsworth.This is a great album.Out of print. Super guitar-fusion album! thumbup.gifthumbup.gifthumbup.gifthumbup.gif

Geoffrey Mccabe-guitars

Richard Martinez-keyboards

Wietn Wito-bass

Tom Brechtlein-drums

Ha Henrie ,

nou met Opera werkt het voor geen meter meer .

Het schijnt alleen te werken met IE (en die komt dus niet door mn firewall , als ik spyware en troep op mn pc wil hebben kan ik dat zelf wel :D . )

En het hele internet staat vol met posts van mensen die totaal flippen op het niet werken van Allmusic Voorbeeldje

damn ik kwam daar dus dagelijks meerdere malen, ben de schok nog niet te boven :(

Met Netscape gaat het bij mij goed, met IE5.5 niet (ook niet met de door AMG gespecificeerde instellingen voor IE).

nog ff net voor dat het werk weer roept

Tony McPhee

cd Slide T.S. slide c 1993 en 1994

met zijn Yamaha FG 180 Acoustic guitar

en voor zo in de auto

Dave Meniketti

cd On the blue side c 1998

just for the record zou M Smeets denken