Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Inderdaad klinkt ie wat jazzy. Alhoewel de songs zeker te pruimen zijn, luister ik liever naar een ander gitaargeluid

up.jpg

(Deze kennen we natuurlijk allemaal, toch?)

Peter Gabriel? Nooit van gehoord... :P:D:lol::lol::lol::lol:

Ja, dat wel, maar ik heb geen cd's van 'm, dus hoe zou ik deze moeten herkennen? Ken denk ik 2 nummers van hem: Sledgehammer en Steam (heb ik ook op mp3). Vind het niet heel geweldig, maar wel aardig. Misschien dat andere nummers van hem beter zijn?

Ik heb trouwens nu (en al vaker vandaag) deze opstaan:

g25235avu17.jpg

My Dying Bride - Songs Of Darkness, Words Of Light

Ik vond 2 andere cd's van hun (die ik op mp3 heb), The Angel And The Dark River en The Dreadful Hours, niet het kopen waard. Aardig om zo heel af en toe een keer te luisteren (The Dreadful Hours vind ik nog het beste van die 2). Maar deze nieuwe is een stuk beter vind ik. Naar het eind toe wordt ie wat minder (laatste 2 nummers) maar de rest is best goed. Langzaam (zoals zo veel van hun nummers) en nogal depri (zoals al hun nummers ;) ), maar wel melodieus ook. En ook wel 1 geheel, wat ik bij die andere 2 albums niet echt vond (af en toe een nummer dat eruit springt)...

up.jpg

Ja, dat wel, maar ik heb geen cd's van 'm, dus hoe zou ik deze moeten herkennen? Ken denk ik 2 nummers van hem: Sledgehammer en Steam (heb ik ook op mp3). Vind het niet heel geweldig, maar wel aardig. Misschien dat andere nummers van hem beter zijn?

Dat weet ik wel zeker. De man heeft heel wat juweeltjes gemaakt. 'Up', want daarvan is deze cd-hoes, staat vol met fraaie nummers. Maar of het je smaak is Henrie, dat vraag ik me wel sterk af.

up.jpg

Dat weet ik wel zeker. De man heeft heel wat juweeltjes gemaakt. 'Up', want daarvan is deze cd-hoes, staat vol met fraaie nummers. Maar of het je smaak is Henrie, dat vraag ik me wel sterk af.

Ik heb een redelijk brede smaak, dus wie weet... Maar ik ken het gewoon niet, dus ik zou niet weten of het wel of niet mijn smaak is...

up.jpg

Ik heb een redelijk brede smaak, dus wie weet... Maar ik ken het gewoon niet, dus ik zou niet weten of het wel of niet mijn smaak is...

Laat ik het dan zo zeggen: als ik hier lees wat jij allemaal voor muziek draait, denk ik niet dat het je smaak is. Sledgehammer en Steam zijn zo'n beetje zijn meest commerci

Bedankt Qwert B) In 1 woord: Zonde !!!

Als jij ,m al gekocht heb wel. :P

Dit is voor jou wel aardig...Ruw, stevig en niet duur geprijst. :rolleyes:

Jonas%20Hellborg.JPG

Echter de rechter Cd is wel wat moeilijker te vinden. De linker is gewoon leverbaar,en is geremasterd, met een andere cover. ;)

Dat het een verzamelaar was had ik al een paar dagen eerder gemeld!

Niet Qwert, :D

Waar dat dan?

Dat het een verzamelaar was had ik al een paar dagen eerder gemeld!

Niet Qwert, :D

Waar dat dan?

Deze is maar niet uit mijn CD speler te branden. :D

fractal_architecture200.jpg

En uit Rotterdam heb ik eens deze geleend. :)

none-too-soon.gif

Deze is maar niet uit mijn CD speler te branden. :D

fractal_architecture200.jpg

En uit Rotterdam heb ik eens deze geleend. :)

none-too-soon.gif

Die ene van Maccabe heb ik ook alweer een tijdje.

Dat is de fusion waar ik voor ga, spannend, excentriek, speciaal, nooit vervelend,

na 100 keer draaien verveelt het nog niet.

Nadeel: het is moeilijk of niet te krijgen, en het is wat duurder dan een gemiddelde cd, maar wat is duur ? Ik vind een cd die je koopt voor 10 euro en geen kloten aan is, of heel middelmatig, veel duurder. B)

Die ene van Maccabe heb ik ook alweer een tijdje.

Dat is de fusion waar ik voor ga, spannend, excentriek, speciaal, nooit vervelend,

na 100 keer draaien verveelt het nog niet.

Nadeel: het is moeilijk of niet te krijgen, en het is wat duurder dan een gemiddelde cd, maar wat is duur ? Ik vind een cd die je koopt voor 10 euro en geen kloten aan is, of heel middelmatig, veel duurder. B)

Van dit excentrieke soort fusion a la Allan Holdsworth kun je mij nog wel een paar kilo doen. ;):D

En je weet...Over de (hogere) prijs klaag ik nooit (Kan Sayonara weten :) ).