Alco Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 natuurlijk ook voor iedereen op dit forum.....maar ik meen te mogen stellen dat ik 'n beetje op de hoogte ben van de smaak van o.a Alco en cornuiten Bedankt voor de tip Hans, je kent m'n smaak inderdaad al aardig Ik ken dit album van haar nog niet, maar heb wel 3 anderen van haar. Heb haar muziek ontdekt dankzij Ilse DeLange. (haar stem doet me wat denken aan Jennifer Warnes) Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 Aimee Mann - Lost in Space Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 Alice Coltrane : Translinear Light Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 vanaf lp.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 vanaf lp.. En nu vanaf PC? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sherwin Posted 29 november 2004 Report Share Posted 29 november 2004 vanaf lp.. Zeer mooie cd. Heb hem alleen nog niet helemaal ge-analiseerd qua betekenis. Mvgr Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 30 november 2004 Report Share Posted 30 november 2004 Final Cut zijn de laatse stukkie van de wall die niet op de elpee thuis konde en als laatste pink floyd actie toch zijn uitgebracht het einde van pink floyd, hun final cut Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 30 november 2004 Report Share Posted 30 november 2004 Ook deze als promo in het pakje..... Nog nooit naar geluisterd...maar een leuk ongedwongen live album van een tour in de UK... --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 30 november 2004 Report Share Posted 30 november 2004 .....Zeer mooie cd. Heb hem alleen nog niet helemaal ge-analiseerd qua betekenis....... Dan wordt het eens tijd dat je eens goed naar de teksten luisteren gaat... Het behandeld o.a de waanzin van de wereld konflikten zoals de Falkland-oorlog en de tweede wereld oorlog.....het schijnt dat het een link heeft met de vader van Waters en zijn ervaringen in de oorlog en hoe hij dat als kind onderging. Maarja....je kunt eruit halen wat je wilt --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 30 november 2004 Report Share Posted 30 november 2004 Nu staat op een album van deze singer songwriter..... Het album is.....Jonatha Brooke----Live... Minimale bezetting.....mooie setting..mooie stem.....Alco? --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 30 november 2004 Report Share Posted 30 november 2004 .....Zeer mooie cd. Heb hem alleen nog niet helemaal ge-analiseerd qua betekenis....... Dan wordt het eens tijd dat je eens goed naar de teksten luisteren gaat... Het behandeld o.a de waanzin van de wereld konflikten zoals de Falkland-oorlog en de tweede wereld oorlog.....het schijnt dat het een link heeft met de vader van Waters en zijn ervaringen in de oorlog en hoe hij dat als kind onderging. Composities van een compleet doorgeslagen Waters en dus m.i. het einde van de goede tijd van Pink Floyd. De floyd was reeds op sterven na dood..... en over de rest kun je van mening verschillen natuurlijk zoals dat hoort..... --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 30 november 2004 Report Share Posted 30 november 2004 .....Zeer mooie cd. Heb hem alleen nog niet helemaal ge-analiseerd qua betekenis....... Dan wordt het eens tijd dat je eens goed naar de teksten luisteren gaat... Het behandeld o.a de waanzin van de wereld konflikten zoals de Falkland-oorlog en de tweede wereld oorlog.....het schijnt dat het een link heeft met de vader van Waters en zijn ervaringen in de oorlog en hoe hij dat als kind onderging. Composities van een compleet doorgeslagen Waters en dus m.i. het einde van de goede tijd van Pink Floyd. Ach, een kwestie van smaak. Mij kan het wel bekoren. Laat die Waters maar lekker doorslaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 30 november 2004 Report Share Posted 30 november 2004 Naar aanleiding van de hifi show afgelopen zaterdag deze cd gekocht en die speelt nu ook.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 30 november 2004 Report Share Posted 30 november 2004 Naar aanleiding van de hifi show afgelopen zaterdag deze cd gekocht en die speelt nu ook.. Moet je ff in de winkel spelen. Vind Henk leuk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sherwin Posted 30 november 2004 Report Share Posted 30 november 2004 .....Zeer mooie cd. Heb hem alleen nog niet helemaal ge-analiseerd qua betekenis....... Dan wordt het eens tijd dat je eens goed naar de teksten luisteren gaat... Het behandeld o.a de waanzin van de wereld konflikten zoals de Falkland-oorlog en de tweede wereld oorlog.....het schijnt dat het een link heeft met de vader van Waters en zijn ervaringen in de oorlog en hoe hij dat als kind onderging. Maarja....je kunt eruit halen wat je wilt --Hans. Dat heb ik al bij meer als de helft van hun cd's gedaan. . Veel dingen spreken mij erg aan.. heeft verder niets met audiofiliteit of hifi te maken. Kon pinkfloyd al voordat ik wist hoe een luidspreker werkte. Was devision bell (op echo's na) niet de laatst uitgebrachte? Mvgr Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 30 november 2004 Report Share Posted 30 november 2004 .....Was devision bell (op echo's na) niet de laatst uitgebrachte?..... Pulse..met dat rooie knipperlichie is de [ voorlopig? ] laatste......De division bell was dus niet echt de laatste......maar nogmaals..het is maar hoe je het bekijkt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sherwin Posted 30 november 2004 Report Share Posted 30 november 2004 .....Was devision bell (op echo's na) niet de laatst uitgebrachte?..... Pulse..met dat rooie knipperlichie is de [ voorlopig? ] laatste......De division bell was dus niet echt de laatste......maar nogmaals..het is maar hoe je het bekijkt Pulse heb ik toevallig gister gekocht .. zeer mooi cd boxje. En uiteraard de beste nummers. The wall dvd (heb ik ook)... is echt master Mvgr Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 1 december 2004 Report Share Posted 1 december 2004 Nu steelt deze dame mijn trommelvliezen...... Een mooi album van een der grote singer songwriters die er zijn..... Je hebt haar kunnen bewonderen in Paradiso.....zo niet?...pech --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 1 december 2004 Report Share Posted 1 december 2004 Deze kwam als tip van dit topic...... En geen woord verkeerd --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 1 december 2004 Report Share Posted 1 december 2004 Af en toe heb ik weer eens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groene Leeuw Posted 1 december 2004 Report Share Posted 1 december 2004 Af en toe heb ik weer eens Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 1 december 2004 Report Share Posted 1 december 2004 mijn enkel licht dubbel duzzz ,ff rust few days with one leg up en daarom deze maar eens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groene Leeuw Posted 1 december 2004 Report Share Posted 1 december 2004 Thin Lizzy, Live & Dangerous Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groene Leeuw Posted 1 december 2004 Report Share Posted 1 december 2004 And now for something completely different... Malia: Yellow Daffodils Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts