Jump to content

Welke muziek staat er nu op (part 5) ???

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Nu staat een album op van deze singer songwriter....een live album zoals het hoort....kan zo in de Witte bal Alco :rolleyes:;)

Wederom minimale bezeting,2 artiesten met gitaar,en in een mooie lokatie nl The Blue Door

...Michael Fracasso....Live at the Blue Door......

Even luisteren Alco...het zal je bevallen ;)

FracassoMichael.jpg

--Hans.

Even luisteren Alco...het zal je bevallen  ;)

Bedankt voor de tip Hans,

Heb even wat beluisterd via Amazon.com

Vind z'n stem wel apart, kan 't qua stem (nog) niet echt mooi vinden,

maar de muziek op zich bevalt me wel, en kan inderdaad zo 'n keer in de Witte Bal B)

Wat onlangs in de Witte bal speelde en bijna hypnotiserend mooi was, is:

Dolorean

B0000DIJSS.01.LZZZZZZZ.jpg

B0002Y4SX4.01.LZZZZZZZ.jpg

Via CD/PC wellicht wat sleepy, zweverig, maar live....goosebumps :rolleyes:

mijn enkel licht dubbel duzzz ,ff rust few days with one leg up

Beterschap, LuxmanL81! Ik ben een paar weken geleden ook flink door m'n enkel gegaan, met zaalvoetballen. M'n lichaam bewoog naar voren, maar m'n voet bleef op de grond staan... Krak, pijn... Nog wel ff doorgevoetbald, maar heb geen bal meer geraakt want ik kon niet meer rennen. Na een halve dag op de tribune gezeten te hebben, kon ik zelfs nog maar nauwelijks lopen. Gelukkig was het 2 dagen later weer een stuk beter. Maar ook nu voel ik 'm nog als ik 'm belast. Gewoon lopen gaat al lang weer prima, maar rennen heb ik nog echt niet geprobeerd. Laat staan voetballen. Sterkte ermee!

thnks henrie

maar welke muziek heb je nu opstaan??

tussen haakjes . ik heb gewoon nadat ik de krant bij de buuf in de bus had gedaan

mijn voet verzwikt op het tegelrandje en lach opeens gestrekt in de tuin

daarna gewoon doorgelopen en zelf kaplaarzen aangedaan om nog ff gat in de grond ( ivm riolering) dicht tegooien

kaplaarzen kreeg ik bijna vanwege de zwelling niet meer uit

tis dik donker geel zwart blauw en ziet er nie uit

en tis "verrekte" lastig

nu gewoon nick cave opstaan

c58674ljs6j.jpg

Leuk is dat om te lezen.......wachten tot 6 uur dat de piepers gaar zijn......en dan om 8 uur met het journaal 'n bakkie met 'n koekie...en dan de deksel der weer snel op :lol::lol:

Bij mij staat op deze..en die is reeds besproken in het topic....en nog bedankt voor de tip ;)

B000089RV5.01.LZZZZZZZ.jpg

--Hans.

Leuk is dat om te lezen.......wachten tot 6 uur dat de piepers gaar zijn......en dan om 8 uur met het journaal 'n bakkie met 'n koekie...en dan de deksel der weer snel op :lol::lol:

Geen piepers gehad, Hans. Die had ik maandag al gemaakt en we eten hier gelukkig niet elke dag aardappels. Ik weet niet hoe het wel heet, dat wat we gegeten hebben, maar het was iets met rijst. En er zat veel vlees in, dus goed te eten... ;):D

Bakkie koffie komt nog, niet per se om 8 uur trouwens. Doorgaans wel met veel koekjes :D:P

Had vandaag zin in effe lekker makkelijk, dus 't werd panne(n)koeken met spekkies erdoor. (jammie)

Wat stroop er op en smullen maar.

Dan maar 'n keer geen vitamientjes :P

Ok, back ONtopic:

Nu staat op, het nummer "Somewhere down the crazy river" van dit album

B000000OQL.01.LZZZZZZZ.jpg

("zing" ik altijd van begin tot eind mee :o:D )

Had vandaag zin in effe lekker makkelijk, dus 't werd panne(n)koeken met spekkies erdoor. (jammie)

Wat stroop er op en smullen maar.

Dan maar 'n keer geen vitamientjes :P

Ok, back ONtopic:

Nu staat op, het nummer "Somewhere down the crazy river" van dit album

B000000OQL.01.LZZZZZZZ.jpg

("zing" ik altijd van begin tot eind mee :o:D )

Een nummer met fantastisch, smaakvol drumwerk!

Leuk is dat om te lezen.......wachten tot 6 uur dat de piepers gaar zijn......en dan om 8 uur met het journaal 'n bakkie met 'n koekie...en dan de deksel der weer snel op :lol:  :lol:

Geen piepers gehad, Hans. Die had ik maandag al gemaakt en we eten hier gelukkig niet elke dag aardappels. Ik weet niet hoe het wel heet, dat wat we gegeten hebben, maar het was iets met rijst. En er zat veel vlees in, dus goed te eten... ;):D

Bakkie koffie komt nog, niet per se om 8 uur trouwens. Doorgaans wel met veel koekjes :D:P

:lol::lol::lol:

Trouwens......het maakt geen jota uit waar 'n Hollander zich ophoud.......piepers zullen er zijn! B)

Toen ik nog naar Spanje op vakantie ging was het altijd een genot om de Hollander zich een weg te zien graven door z'n rantsoenen die hij meenam,want van al die olijfolie krijg je enkel maar de schijterij :lol::lol:

On-topic.....

clowns.jpg

Goede wijn behoeft geen recentie? :rolleyes:

--Hans.

*zucht*

af en toe moet je gewoon ff een blije impuls hebben....

vandaar dat ik nu ff luister naar de "freggels theme"........ op mp3 helaas maar goed....

Heb vandaag m'n (2e) setje Masterbase ontvangen,

die ik besteld had via High-Fidelity discs.

Om eens te luisteren wat dit deed onder m'n versterker

heb ik zojuist tracks van deze 2 albums gedraaid:

B000089RV5.01.LZZZZZZZ.jpg

en vervolgens

nummer 11 - 'Ellis Island' van deze CD/DVD

mary%20black%20cd%20live.JPG

Beide CD's hebben een noga vet,overdreven laag wat in mijn set zeer storend is.

Suprise, surprise...de CD van Lucinda Williams dreunt niet/nauwelijks meer.

Het is wel te merken dat 't laag 'wil' gaan dreunen, maar op 't nippertje wordt 't nu in de houdgreep genomen B):)

Het nummer op de live CD van Mary Black dreunt nog steeds, maar dat zal dan wel zo overdreven zijn opgenomen, want al bij de eerste seconden van dit nummer ren ik gauw naar de volumeknop.

(om de koffiekopjes van de onderbuurman niet van de salontafel te doen trillen :D )

Maar goed, ook 't midden en hoog profiteerd van masterbase, en dat was te merken bij deze CD.

"A walk across the rooftops" - Blue Nile (Linn recording)

B00000I3JM.01.LZZZZZZZ.jpg

Ik las laatst een interview met hem dat die misschien nog komt, maar ik vind eigenlijk alles goed waar macalpine toetsen of snaren aanraakt.

De meest ondergewardeerde gitarist/pianist naar mijn mening, de volgende 2 werken waar ie meedoet liggen al klaar om gedraaid te worden na cab2 namelijk planet x met universe en ring of fire met dreamtower :)

Ik las laatst een interview met hem dat die misschien nog komt, maar ik vind eigenlijk alles goed waar macalpine toetsen of snaren aanraakt.

De meest ondergewardeerde gitarist/pianist naar mijn mening, de volgende 2 werken waar ie meedoet liggen al klaar om gedraaid te worden na cab2 namelijk planet x met universe en ring of fire met dreamtower :)

Ik heb een linkje naar dat interview nog even in mijn vorige reactie geplakt! :)